Peffan haju tuolissa

90120

Minulla on tietokonepöydän tuoli, jonka pehmustettu istuinosa on piereksitty aivan hirveän hajuiseksi. WC-istuinkaan ei löyhkää niin pahasti. Miten saan raikastettua sen hajuttomaksi? Mielellään jokin mahdollisimman ei-myrkyllinen ratkaisu, kiitos.

27

8103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna kuivahtaa

      tai etikkaan kostutetulla
      Tai osta Lidlistä tekstiiliraikastin-ainetta W5 merkkinen. Tai http://www.febreze.com/en_US/home.do
      Kannattais laittaa irtotuyyny pestävällä päällisellä vastaisen varalle

      • Ummetus

        Piere ikeniisi, älä tuoliin. Näin kun toimit säännöllisesti, niin kohta et huomaakaan tuolisi haisevan. Edullinen ja aikaa säästävä niksi, vai mitä? Hampaat tosin muuttuvat ajan myötä ruskeiksi, mutta nehän voi sitten vanhemmiten vaihtaa valehampaiksi.


      • atlatl

        Sirottele istuimelle ja anna vaikuttaa,imuroi pois.
        Jatkossa tuo pestävä irtotyyny kuullostaa oiekin hyvältä.


      • Anonyymi

        Ruokasoodaa yönyli tuolin istuimelle (peitä muolla )ja imuroi pois tai tamppaa parvekkelela... ja se


    • gihhihh

      uusi tuoli? Vaikuttaa, että entinen on tullut tiensä päähän.

    • Isin tyttö

      Suomalaiset miehet pyyhkivät pyllynsä aivan liian huolimattomasti. Pylly ei tule puhtaaksi jos pyyhit vain kuivalla paperilla.Mene ja osta semmonen Merlin hygienia boxi josta saatte vc paperista kosteita intiimipyyhkeitä jonka jälkeen ei miehenkään pylly enää haise eikä hajut tartu tuoleihin. Mieheni ja minä
      ja meidän aikuiset lapsetkin käyttävät laitetta josta vielä hyvä tuoksu leviää koko huoneistoomme sen ainutlaatuisesta ilmanraikastimesta.

      • Hajuton toimisto

        Mitenkäs se sitten on, kun meidän naisvaltaisessa toimistossamme useiden naistyöntekijöiden tuolit haisevat vanhalle sillille? Johtuuko sekin miesten huonosta hygieniasta?

        Minä ja vaimoni ja aikuiset lapsemmekin peseydymme säännöllisesti. Estää muuten tehokkaasti tuolien haisemisen. Kannattaa kokeilla.


      • 12+9

        et siis oikein ymmärtänyt ap:n viestiä?? kyse oli siitä että on piereskelty niin maan perkuleesti tuolissa istuessaan, jolloin tuoli on alkanut haista. vaikka olis kuinka puhtaaks hinkattu ja kiillotettu persreikä, niin kyllä ne pierut silti voi haista ja se haju tarttua tuoliin.


      • Hajuton toimisto
        12+9 kirjoitti:

        et siis oikein ymmärtänyt ap:n viestiä?? kyse oli siitä että on piereskelty niin maan perkuleesti tuolissa istuessaan, jolloin tuoli on alkanut haista. vaikka olis kuinka puhtaaks hinkattu ja kiillotettu persreikä, niin kyllä ne pierut silti voi haista ja se haju tarttua tuoliin.

        Että et itse ynnärtänyt vastaustani?


      • 15+6
        Hajuton toimisto kirjoitti:

        Että et itse ynnärtänyt vastaustani?

        lieneekö niin ettet itse ymmärtänyt että en vastannut sinulle vaan nimimerkille isin tyttö????


      • Hajuton toimisto
        15+6 kirjoitti:

        lieneekö niin ettet itse ymmärtänyt että en vastannut sinulle vaan nimimerkille isin tyttö????

        että et osaa vastata oikeaan kohtaan. Jos katsot tuota ketjua, niin vastauksesi on tuon kommenttini jatkona. Että silleen.


      • 17+9
        Hajuton toimisto kirjoitti:

        että et osaa vastata oikeaan kohtaan. Jos katsot tuota ketjua, niin vastauksesi on tuon kommenttini jatkona. Että silleen.

        lieneekö niin ettet itse osaa katsoa ketjua oikein?? jos huomaat, niin ensimmäinen vastaukseni on sinun viestisi jälkeen, MUTTA se on samalla ns.viivalla kuin sinun viestisi eikä sisennettynä sinun viestisi jälkeen, niinkuin se menisi jos olisin vastannut sinun viestiisi.

        esim.
        I ap
        I vastaus ap:n viestiin
        I vastaus myöskin ap:n viestiin (isin tytön viesti)
        I vastaus yllä olevaan viestiin (sinun viesti)
        I vastaus myöskin tuohon samaan viestiin kuin ylempi, eli vastaus viestiin nro kolme(minun viesti)

        Jos olisin vastannut sinun viestiisi, olisi ketju näin:
        I ap
        I vastaus ap:n viestiin
        I vastaus ap:n viestiin(isin tytön viesti)
        I vastaus yllä olevaan viestiin (sinun viesti)
        I vastaus sinun viestiisi (luulemasi vastaus)


        Huomaatko eron?? vai etkö voi vain myöstää olevasi väärässä?


      • 1+19
        17+9 kirjoitti:

        lieneekö niin ettet itse osaa katsoa ketjua oikein?? jos huomaat, niin ensimmäinen vastaukseni on sinun viestisi jälkeen, MUTTA se on samalla ns.viivalla kuin sinun viestisi eikä sisennettynä sinun viestisi jälkeen, niinkuin se menisi jos olisin vastannut sinun viestiisi.

        esim.
        I ap
        I vastaus ap:n viestiin
        I vastaus myöskin ap:n viestiin (isin tytön viesti)
        I vastaus yllä olevaan viestiin (sinun viesti)
        I vastaus myöskin tuohon samaan viestiin kuin ylempi, eli vastaus viestiin nro kolme(minun viesti)

        Jos olisin vastannut sinun viestiisi, olisi ketju näin:
        I ap
        I vastaus ap:n viestiin
        I vastaus ap:n viestiin(isin tytön viesti)
        I vastaus yllä olevaan viestiin (sinun viesti)
        I vastaus sinun viestiisi (luulemasi vastaus)


        Huomaatko eron?? vai etkö voi vain myöstää olevasi väärässä?

        valitettavasti tuo ei nyt onnistunut tuo näyttö mutta aina kun joku vastaa jollekkin, tulee se vastaus sisempänä kuin se johon vastaat. jos useempi on vastannut samaan viestiin, ovat ne vastaukset sitten ns.samalla viivalla, jos siis huomaat vasemmassa reunassa noi pystyviivat.


      • ??

        ??


      • Hajuton toimisto

        tänne, kun vastaa oikeaan paikkaan. Nuo kysymysmerkit olivat kokeilu.


      • ADONIS - 1988

        Tjaah... miten olisi ORAS:in perse suihku naisten vessasta ?


    • Manta-mummo

      ...niin vie se tuoli ulos pakkaseen.

      Voithan sä tietenkin ripotella siihen soodaakin ja sitten joskus imuroida ne pois.
      Soodaa voi laittaa lenkkareihinkin ja semmottiisiin haiseviin kenkiin.

      Minä kerran hieroin Jepen selkään soodaa ja sitten imuroin koko koiran. Siitä tuli ihan raikas koira taas.
      Mutta kissaa ei välttis kandee sooodattaa...

    • --

      haju on tuolissa eikä pöydällä, kuten joskus kävi. Naapuri ei keksinyt enää muuta kiusaa kuin istua paljaalla
      p-- ruokapöydälle.
      Kokeile mattoshampoota, suihkutetaan, annetaan kuivua ja imuroidaan.
      Väitän että paksumpaa on täytynyt olla, ei pelkkää ilmaa.
      Ruokasoodaa voi myös ripotella.

      • Hajut veks

        Ei pierun haju tartu, se haju on pehmusteisiin imeytynyttä persehikeä. Fakta. Siksi käytän ainoastaan NAHKAPÄÄLLYSTEISIÄ toimistotuoleja! Helppo pyyhkäistä puhtaaksi.


      • rocketsauce

      • eikäääääääh
        rocketsauce kirjoitti:

        Pääsitte voicen uutisiin tällä huvittavalla keskustelullanne :--D
        Onnea!

        Linkki: http://www.voice.fi/index.php?mw&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=21636&cat=20

        Siis ku kuunteli noita ni rupes itteekki naurattaan ihan simona,varsinkin kun ittellä on sama hajuongelma vanhan sohvan kanssa ja siitä syytä mää ittekki repesin....
        Ny tulee veet silmistäääääh.....


    • Rampe77

      Kyllähän se niin on, että pierun haju tarttuu. Tuuletan parhaillaan sohvatyynyä, joka eilisten ilmavaivojeni jäljiltä haisee niin ettei sen lähellä kärsi olla. Ja kyse ei ole huonosti pyyhitystä takapuolesta eikä hikoilustakaan. Puhtaasti kaasuna tuotetusta tuoksusta, joka on sohvatyynyyn tarttunut pidempiaikaisen altistuksen myötä.

      Kannattaakohan noita ruokasoodajuttuja edes kokeilla. Taidan ensin pöllyttää kunnolla ja imuroida vielä päälle.

    • ts

      ahaa

    • pööpaska

      Miten voi olla näin vaikeaa? Pyyhi perse kunnolla peseydy joka päivä. Jos oisin istunu johonkin itse niin kukaan ei huomaisi.

      • Anonyymi

        olen 6v myöhässä, MUTTA SE ON PIERUPASKAN LEMU SAATANAN APINA MEE KAIVOO JA LEIKKAA KORVASI JA TYÖNNÄ PERÄREIJÄN KAUTTA AIVOOSI JOS SITTEN VIISASTUISIT SAATANAN LAMMAS MISSÄ SINUN PIPPELI ON!!!!!!!!!1111


    • Kyrpä11

      Se on PERSEEN haju, tajua se!! Perkeleen aloittaja!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe