Kertokaa teidän noloja terkkari/lääkärikäyntejä

kyselen minä

Kertokaa teidän noloja tai pelottavia terkkari/lääkärikäyntejä.

13

4791

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfdsfdsfs

      se ku terkkari halus kattoo mun kiveksii. en kuitekaa antanu

      • uuhaaahah

        No ittellä oli täysi seisokki päällä. Terkkari vaan sano, että sehän terhakkaana seisoo.


      • HeikkiHH
        uuhaaahah kirjoitti:

        No ittellä oli täysi seisokki päällä. Terkkari vaan sano, että sehän terhakkaana seisoo.

        Lääkärin tarkastus ennen armeijaan menoa. En yleensäkään tykkää kun vieraat ihmiset koskevat, vaikka kuinka olisi lääkäri. Lääkärihän tekee kaikille armeijaan menijöille rektumin tarkastuksen, eli siis peräsuolen toiminnan tarkastuksen, jossa lääkäri työntää yhden tai kaksi sormea (käyttää hanskaa) peräsuoleen. Jos rektumiin jostain syystä mahtuu useampi sormi, niin lääkärin kanssa mietitään jatkotoimenpiteitä, mutta se koskeekin henkilöitä joilla on jotain pidätysongelmia. Eli jos ei ole niin ei sitä tarvitse miettiä. Se kestää ehkä noin neljä, viisi sekuntia ja siinä vaan kartoitetaan LAS-taudin mahdollisuus (Loose Anus Syndrome). Ja tuo tauti siis aiheuttaa pidätysvaivoja. Mutta niin siis, kiusallisin lääkärikäynti kuitenkin ikinä.


      • Jokuvaaa5454784
        HeikkiHH kirjoitti:

        Lääkärin tarkastus ennen armeijaan menoa. En yleensäkään tykkää kun vieraat ihmiset koskevat, vaikka kuinka olisi lääkäri. Lääkärihän tekee kaikille armeijaan menijöille rektumin tarkastuksen, eli siis peräsuolen toiminnan tarkastuksen, jossa lääkäri työntää yhden tai kaksi sormea (käyttää hanskaa) peräsuoleen. Jos rektumiin jostain syystä mahtuu useampi sormi, niin lääkärin kanssa mietitään jatkotoimenpiteitä, mutta se koskeekin henkilöitä joilla on jotain pidätysongelmia. Eli jos ei ole niin ei sitä tarvitse miettiä. Se kestää ehkä noin neljä, viisi sekuntia ja siinä vaan kartoitetaan LAS-taudin mahdollisuus (Loose Anus Syndrome). Ja tuo tauti siis aiheuttaa pidätysvaivoja. Mutta niin siis, kiusallisin lääkärikäynti kuitenkin ikinä.

        Tämä on nolo kun kerran oli joku pissatesti ja oli ohjeet, että pitää välttää virtsaamista. Mä sit vältin vähän liikaa ja jätin käymättä aamulla ollenkaan pissalla vaikka oli aika kova hätä yön jäljiltä.

        Sitten terkkariasemalla alkoi oleman ihan hirveähätä, ja meinasi tulla alle. En mennyt kuitenkaan vessan vaikka mielessä kävi, että pakko mennä vaan siteeksi pidättelin. Siiten kun menen vastaan otolle, niin sitä pissatestiä ennen on kaikkia muita juttuja. Mulla oli ihan kauhea hätä enkä mää sitten kehtaa oikein sanookaan, että mun oli ihan pakko päästä vessaan, mut sit se lääkäri varmaankin huomasi sen kun olin ihan epätoivoisena. Se sanoi jotain, että sulla taitaa varmaan olla kova tarve päästää virtsalle. Otetaan se testi tässä välissä niin pääset helpottaan. Ainakin sitten tuli pissaa ja kunnolla.


    • Anonyymi

      tuo armeijan lääkärintarkastus oli kyllä noloa

    • Anonyymi

      ei kait tuo armeija tarkastus ole totta? yäk menen sivariin

    • Anonyymi

      kyllä on totta, itselle tuo tehtiin 2 kertaa, ennakko tarkastuksessa, ja armeijaan tulo tarkastuksessa, mieslääkäri molemmilla kerroilla

    • Anonyymi

      höpö höpö

    • Anonyymi

      Mul oli useamman päivän viime talvena sellanen hassu kipu alavatsalla ja iskä vei mut lääkäriin. Verikokeen jälkeen mentiin sinne lääkärin huoneeseen ja piti riisuu alushoususille ja mennä siihen sängylle makaamaan. Lääkäri paineli mahaa ja kuunteli sillasel samanlaisella ku sydäntä kuunnellaan ja sit pyysi ottamaan alushousutki pois. Mä menin ihan lukkoon enkä tienny mitä oisin tehny ja se lääkäri sano et pitää tunnustella eturauhanen ja peräaukko. Iskä piteli mua kiinni ja se lääkäri veti multa alushousuja alas päin ja tunki sormen pyllyyn :D. Mul tuli kauhee seisokki ja melkeen laukesin vaikka oonki siis ihan täysin hetero. Oli aika noloo ja se oli varmaan mun elämän pisin minuutti ja oli sen jälkee olo et ois voinnu vaan kadota jonnekki maan rakoon :D

    • Anonyymi

      Mun nolo tilanne oli se että ton koulun (eli 5lkn)nii eli mul tuli tarkastuksen alussa kauhee ("niinku vessa hätä") nii samaan aikaan tietenkin kun tehdään ("kives-esinahka tarkastus")eli "venytellään" esinahka ja muita juttuja nii "lääkäri" tulee ovesta ja "paskat" tulee housuun ja käsketään menee suihkuun ja tietenkin *tytöt* lli siella😮‍💨.
      Sitten yks Sofia tulee ja pussaa mua ja kaataa mut maahan ja riisuu vaatteet (myös alusvaatteet) ja alkaa panee .

      Lopuksi vielä se että mulla ei tietenkään ole vaihtovaateita😔




      Sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Olen lukiossa ja erään kerran jouduin käymään varmuuden vuoksi sukupuolipolilla oman kaupungin sairaalassa, kun sinne pääsee parina päivänä ilman ajanvaraustakin.
      Olin harrastanut yhden oman luokkalaisen tytön kanssa seksiä ilman kortsua ja mulla tuli myöhemmin kaluuni jotain iho-oireita, joten sukupuolitauti tuli ekana mieleen.. Vaikka onneksi se sitten ei ollutkaan sitä, että oli vaan joku muu asia, kun oli aiheuttanut ihoärsytystä.
      Mutta jouduin vielä lääkärin vastaanotolle, koska hän tietysti halusi tutkia mun alapään näiden vuoksi, kun olin luullut, että testit vaan riittää.
      Hän oli vielä vähän vanhempi, ehkä 50v, naislääkäri ja tuolla kerralla oli vielä jotain lääketieteen kandeja hänen mukanaan osallistumisoppilaina vastaanotolla.
      Oli jotenkin noloa, kun jouduin vetämään housut alas ja menemään tutkimussängylle makuulle ja lekuri alkoi tutkimaan mun kaluani ja siinä oli ainakin 5 kandia ympärillä katselemassa hyvinkin tarkkaan, kun lääkäri tutki ja käänteli mun lerssiäni puolelta toiselle. Mulla taisi vähän vielä alkaa kovettumaankin tilanteesta huolimatta. Ei pajoakaan, mutta sen verran, että tunsin sen itse ainakin. Lekurista en tiedä, huomasiko..
      Sitten vielä, kun mulla on alapäässä jokin pigmenttihäiriö kaiketi, en tiedä onko valkopälviä vai mitä, kun sitä ei ole ikinä tutkittu. Mutta mun kalu ja osa nivustaipeista on valkoiset ja kalun varressa iso osa ihosta on todella hailun vaaleanpunaista väriltään, kun muuten iho on tummemman väristä.
      Niin lääkäri kiinnostui siitäkin sitten tietysti ja pyöritteli mun kalua entistä enemmän, kyseli kaikkea ja kehotti vielä kandejakin tulla katsomaan.
      Tuntui aika nololta olla siinä kuin joku näyttelyesine, kun 5-10 henkeä katseli mun alapäätä erittäin tarkkaan lääkärin selostuksen kera.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe