Koira-aitaus

Kati

Hei

Tietääkö joku paljonko maksaa koira-aitauksen tekoon käytettävä verkkoaita? Korkeus pitäisi olla 1.6 - 2 metriä. Kuinka monta metriä yhdessä rullassa on? 10m??

8

25378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitamies

      katos tuolta www.purait.fi ni sieltä pitäis löytyy tarvikkeet :)

      • Kati

        Kiitos mutta mä en ikävä kyllä löytänyt hintoja. Etsin pääasiassa sellaisen vihreän aitamateriaalin hintaa.


    • aitamies

      hinnat alkavat muuten alkavat 2,5e/m2!kyllä multakin löytyy jotain verkkoja!hinta riippuu minne pitää toimittaa?ja minkä kokoinen koira sulla on?ja rullas on muuten 10-20 koosta riippuen

      • Kati

        Mulla on espanjanmastiffi ja aitauksen pitäisi olla mielellään ainakin 1,6 metriä korkea. 1,2 metrisestä aidasta se pirulainen menee vielä yli. Paljonko maksaisi 30-40 metriä? Mistäpäin olet? Mulla myös mahdollisuus hakea verkko.


      • Yks vaan
        Kati kirjoitti:

        Mulla on espanjanmastiffi ja aitauksen pitäisi olla mielellään ainakin 1,6 metriä korkea. 1,2 metrisestä aidasta se pirulainen menee vielä yli. Paljonko maksaisi 30-40 metriä? Mistäpäin olet? Mulla myös mahdollisuus hakea verkko.

        aika huolellisesti saat sen koiraverkon kiinnittää, jos meinaat että espanjanmastiffi siellä sisällä pysyy. Et oikein tukevaa puista aitaa ennemmin ole miettinyt?? Ja kannattais ainakin 2 metriä korkee olla.


      • Epätoivoinen...
        Yks vaan kirjoitti:

        aika huolellisesti saat sen koiraverkon kiinnittää, jos meinaat että espanjanmastiffi siellä sisällä pysyy. Et oikein tukevaa puista aitaa ennemmin ole miettinyt?? Ja kannattais ainakin 2 metriä korkee olla.

        Kaikki näköjään unohtivat alkuperäisen kysymyksen.. mitä maksaa? Ihan sama onko se 1,7 vai 1,8 m.. no en ihmettele yhtään ettei kukaan teistä tiedä kun sitä tietoa ei saa edes myyjältä.. netistä yritin kaivaa samaa tietoa mutta kukaan ei julkaise hintoja.. ne on niin valtionsalaisuuksia.. kilpailijat pian saavat tietää... Gronvall valmistajana/maahantuojana? kysyy ensinmäisenä olenko yrittäjä? ei en ole.. no käänny sitten Starkin puoleen.. soitan starkille.. vaihde vastaa..kysyn tuotetta ja hintaa.. yhdistää puhelun varaston puolelle.. siellä on varastomies yhtä kysmysmerkkiä??.. soita takaisin sisälle.. soitan vaihteeseen.. yhdistävät rakentajapalveluun jonne annan soida 10 min.. ei muuten palauta puhelua takaisin vaihteeseen.. jos nyt lähden vastaavaan starkin myymälään niin palvelua on vieläkin vaikeampi saada.. kaikki ovat tekevinään jotain vaikka myymälässä ei olisi yhtään asiakasta.. kerran olin parkettiostoksilla niin 4 myyjää järjeteli yhdessä maalipönttöjä.. tuli mieleen että anteeksi että tulin tänne.. mitenhän olen onnistunut starkin palveluilla rakentamaan mökin.. en tainnut kysellä hintoja silloin??


      • kyhäsin
        Epätoivoinen... kirjoitti:

        Kaikki näköjään unohtivat alkuperäisen kysymyksen.. mitä maksaa? Ihan sama onko se 1,7 vai 1,8 m.. no en ihmettele yhtään ettei kukaan teistä tiedä kun sitä tietoa ei saa edes myyjältä.. netistä yritin kaivaa samaa tietoa mutta kukaan ei julkaise hintoja.. ne on niin valtionsalaisuuksia.. kilpailijat pian saavat tietää... Gronvall valmistajana/maahantuojana? kysyy ensinmäisenä olenko yrittäjä? ei en ole.. no käänny sitten Starkin puoleen.. soitan starkille.. vaihde vastaa..kysyn tuotetta ja hintaa.. yhdistää puhelun varaston puolelle.. siellä on varastomies yhtä kysmysmerkkiä??.. soita takaisin sisälle.. soitan vaihteeseen.. yhdistävät rakentajapalveluun jonne annan soida 10 min.. ei muuten palauta puhelua takaisin vaihteeseen.. jos nyt lähden vastaavaan starkin myymälään niin palvelua on vieläkin vaikeampi saada.. kaikki ovat tekevinään jotain vaikka myymälässä ei olisi yhtään asiakasta.. kerran olin parkettiostoksilla niin 4 myyjää järjeteli yhdessä maalipönttöjä.. tuli mieleen että anteeksi että tulin tänne.. mitenhän olen onnistunut starkin palveluilla rakentamaan mökin.. en tainnut kysellä hintoja silloin??

        20m*2m koirantarha verkkoa maksoi vähän yli 90 euroa
        Taisi olla K-rauta mistä hain 2006 kesällä...
        Puu materiaali oli omasta takaa.
        Jos jotain nyt sattuu vielä kiinnostaan.


      • tytyytytyttö
        kyhäsin kirjoitti:

        20m*2m koirantarha verkkoa maksoi vähän yli 90 euroa
        Taisi olla K-rauta mistä hain 2006 kesällä...
        Puu materiaali oli omasta takaa.
        Jos jotain nyt sattuu vielä kiinnostaan.

        Riittäisikö 61x61 aitaus materiaali kääpiövillakoiralle? ajattelin ettei sitten aikuisena pääsisi hyppäämällä pois jos aitaamme pihamme sellasella verkolla tai jollain? (=


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe