Hei
Tietääkö joku paljonko maksaa koira-aitauksen tekoon käytettävä verkkoaita? Korkeus pitäisi olla 1.6 - 2 metriä. Kuinka monta metriä yhdessä rullassa on? 10m??
Koira-aitaus
8
25378
Vastaukset
- aitamies
katos tuolta www.purait.fi ni sieltä pitäis löytyy tarvikkeet :)
- Kati
Kiitos mutta mä en ikävä kyllä löytänyt hintoja. Etsin pääasiassa sellaisen vihreän aitamateriaalin hintaa.
- aitamies
hinnat alkavat muuten alkavat 2,5e/m2!kyllä multakin löytyy jotain verkkoja!hinta riippuu minne pitää toimittaa?ja minkä kokoinen koira sulla on?ja rullas on muuten 10-20 koosta riippuen
- Kati
Mulla on espanjanmastiffi ja aitauksen pitäisi olla mielellään ainakin 1,6 metriä korkea. 1,2 metrisestä aidasta se pirulainen menee vielä yli. Paljonko maksaisi 30-40 metriä? Mistäpäin olet? Mulla myös mahdollisuus hakea verkko.
- Yks vaan
Kati kirjoitti:
Mulla on espanjanmastiffi ja aitauksen pitäisi olla mielellään ainakin 1,6 metriä korkea. 1,2 metrisestä aidasta se pirulainen menee vielä yli. Paljonko maksaisi 30-40 metriä? Mistäpäin olet? Mulla myös mahdollisuus hakea verkko.
aika huolellisesti saat sen koiraverkon kiinnittää, jos meinaat että espanjanmastiffi siellä sisällä pysyy. Et oikein tukevaa puista aitaa ennemmin ole miettinyt?? Ja kannattais ainakin 2 metriä korkee olla.
- Epätoivoinen...
Yks vaan kirjoitti:
aika huolellisesti saat sen koiraverkon kiinnittää, jos meinaat että espanjanmastiffi siellä sisällä pysyy. Et oikein tukevaa puista aitaa ennemmin ole miettinyt?? Ja kannattais ainakin 2 metriä korkee olla.
Kaikki näköjään unohtivat alkuperäisen kysymyksen.. mitä maksaa? Ihan sama onko se 1,7 vai 1,8 m.. no en ihmettele yhtään ettei kukaan teistä tiedä kun sitä tietoa ei saa edes myyjältä.. netistä yritin kaivaa samaa tietoa mutta kukaan ei julkaise hintoja.. ne on niin valtionsalaisuuksia.. kilpailijat pian saavat tietää... Gronvall valmistajana/maahantuojana? kysyy ensinmäisenä olenko yrittäjä? ei en ole.. no käänny sitten Starkin puoleen.. soitan starkille.. vaihde vastaa..kysyn tuotetta ja hintaa.. yhdistää puhelun varaston puolelle.. siellä on varastomies yhtä kysmysmerkkiä??.. soita takaisin sisälle.. soitan vaihteeseen.. yhdistävät rakentajapalveluun jonne annan soida 10 min.. ei muuten palauta puhelua takaisin vaihteeseen.. jos nyt lähden vastaavaan starkin myymälään niin palvelua on vieläkin vaikeampi saada.. kaikki ovat tekevinään jotain vaikka myymälässä ei olisi yhtään asiakasta.. kerran olin parkettiostoksilla niin 4 myyjää järjeteli yhdessä maalipönttöjä.. tuli mieleen että anteeksi että tulin tänne.. mitenhän olen onnistunut starkin palveluilla rakentamaan mökin.. en tainnut kysellä hintoja silloin??
- kyhäsin
Epätoivoinen... kirjoitti:
Kaikki näköjään unohtivat alkuperäisen kysymyksen.. mitä maksaa? Ihan sama onko se 1,7 vai 1,8 m.. no en ihmettele yhtään ettei kukaan teistä tiedä kun sitä tietoa ei saa edes myyjältä.. netistä yritin kaivaa samaa tietoa mutta kukaan ei julkaise hintoja.. ne on niin valtionsalaisuuksia.. kilpailijat pian saavat tietää... Gronvall valmistajana/maahantuojana? kysyy ensinmäisenä olenko yrittäjä? ei en ole.. no käänny sitten Starkin puoleen.. soitan starkille.. vaihde vastaa..kysyn tuotetta ja hintaa.. yhdistää puhelun varaston puolelle.. siellä on varastomies yhtä kysmysmerkkiä??.. soita takaisin sisälle.. soitan vaihteeseen.. yhdistävät rakentajapalveluun jonne annan soida 10 min.. ei muuten palauta puhelua takaisin vaihteeseen.. jos nyt lähden vastaavaan starkin myymälään niin palvelua on vieläkin vaikeampi saada.. kaikki ovat tekevinään jotain vaikka myymälässä ei olisi yhtään asiakasta.. kerran olin parkettiostoksilla niin 4 myyjää järjeteli yhdessä maalipönttöjä.. tuli mieleen että anteeksi että tulin tänne.. mitenhän olen onnistunut starkin palveluilla rakentamaan mökin.. en tainnut kysellä hintoja silloin??
20m*2m koirantarha verkkoa maksoi vähän yli 90 euroa
Taisi olla K-rauta mistä hain 2006 kesällä...
Puu materiaali oli omasta takaa.
Jos jotain nyt sattuu vielä kiinnostaan. - tytyytytyttö
kyhäsin kirjoitti:
20m*2m koirantarha verkkoa maksoi vähän yli 90 euroa
Taisi olla K-rauta mistä hain 2006 kesällä...
Puu materiaali oli omasta takaa.
Jos jotain nyt sattuu vielä kiinnostaan.Riittäisikö 61x61 aitaus materiaali kääpiövillakoiralle? ajattelin ettei sitten aikuisena pääsisi hyppäämällä pois jos aitaamme pihamme sellasella verkolla tai jollain? (=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181147
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 48725
- 52709
- 28657
- 49619