terve... olen laskenut normi suksilla ja bleideillä sillon tällön ja nyt ajattelin ostaa omat twinit. joten osaatteko sanoo mielipiteitä näistä: http://www.suksikauppa.com/~LEWbx0000001/?Y999=PIF&Y104=RR80068 ja siteiksi ajattelin: http://www.suksikauppa.com/~GSx3x0000001/?Y999=PIF&Y104=RC80093 olen siis twineillä melko alottelija. näistä tarvisin mielipiteitä. kiitos :)
onko hyvät twinit?
4
793
Vastaukset
- hiimäniii
noin lyhyil suksil on vaikeempi hyppii.. mitä pidemmät sukset sitä vakaampana pysyy ilmassa
- K)ee
LYHYIMILLÄ PYÖRII ENEMMÄN!!!
- K)ee
mOi, mun mielestä alottelialle sopisi just joku tollanen rossingolin edullinen suksi. Se on ihan urpon näköstä jos on alottelia (joka juuri ei tee mitään temppuja) ja ostaa kuitenkin sellaiset himot sukset. Oon laskenu 4 vuotiaasta asti ja 3 vuotta sitten ostin vasta twinit(head mojo) ja niillä oon laskenu jo kauvan.
Sinuna ostaisin nuo Rossingolit. Loistavat aloittelialle!- 232352
Miksi ei muka voisi ostaa vaikka parhaat mahdolliset vaikka olisikin vasta-alkaja? Sitä helpompaahan se on harrastaa mitä paremmat vehkeet. Menee rahat hukkaan jos joutuu ostamaan useat vehkeet.
Kannattaa kuitnekin miettiä mitä maksaa ja mistä maksaa...noissa laskettelukamoissakin on täysin ilmaa hinnoissa ja monesti maksetaan vain "merkistä". Vähän kusetuksen makua suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187478Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista736221- 955184
- 524485
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494196- 2254072
- 443955
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283878- 553022
- 462520