Keski-ikäinen nainen

Yksinretkeilijä

Hei, olen pääkaupunkiseudulla asuva 55-vuotias nainen. Elämä on heitellyt monin tavoin, mutta nyt on näin. Lapsi on jo aikuinen ja asun yksin. Minulla ei ole juuri tuttavia, ystäväistä puhumattakaan. He ovat vain vähitellen kadonneet elämästäni. Puhelin ei soi juuri lainkaan. Toivoisin löytäväni toisen keski-ikäisen naisen ystäväksi teattereihin, elokuviin, kävelyretkille tai mihin vain. Käyn työssä, mutta työmatkani on pitkä ja työtoverini pääasiassa nuorempia. Olen hoikka, aktiivinen, savuton ja raitis, liikunnallinen. Mitään vaatimuksia ystävän suhteen minulla ei ole. Laitathan vastauksen tähän viestiin, niin meilaan sinulle. Toivon todella, että otat yhteyttä.

6

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • messinen

      Sama tilanne, paitsi onhan minulla tuo koira jonka kanssa käydä ulkona mutta puuttuu seuraa juuri elokuvissakäyntiin jne. Olen 55v, tytär asuu lähellä mutta 25-vuotiaalla pitää olla muutakin seuraa kuin äitinsä.

      Kirjoittele niin katsotaan mitä seuraa

      t. anne

    • LELLU***

      Hei,voitais tutustua, t. LELLUKKA 0503203094

    • Hei mietin itsekin ilmoituksen laittamista ja nuo asiat mitä kerrot ovat ihan samanlaisia. Juuri tänä vuonna täytän 55 v. Kiva olisi käydä elokuvissa, tapahtumissa ehkä pikku risteilyllä, lähialueilla retkillä. Toki olen mennyt itseksenikin, mutta olisihan kokemukset kiva jakaa. Ystäviä elämän varrella katoaa ja uudet ystävät olisivat tervetulleita. Lähetä postia katsotaan siitä eteenpäin.

      • Löydänko ystävän

        Hei Messinen ja Ragdol! Kiitos vastauksistanne. Voisitteko ystävällisesti laittaa yhteystietonne, joko sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, josta voin ottaa teihin yhteyttä. Lellukka laittoikin puhelinnumeronsa. otan yhteyttä lähipäivinä. Kiitos!


      • Löydänko ystävän kirjoitti:

        Hei Messinen ja Ragdol! Kiitos vastauksistanne. Voisitteko ystävällisesti laittaa yhteystietonne, joko sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, josta voin ottaa teihin yhteyttä. Lellukka laittoikin puhelinnumeronsa. otan yhteyttä lähipäivinä. Kiitos!

        Hei lähetä postia osoitteeseen [email protected].


      • taruko3
        ragdol kirjoitti:

        Hei lähetä postia osoitteeseen [email protected].

        Hei, minulla myös sama tilanne, uusia ystäviä ja menoja on nyt etsittävä jostain. Pitkä avioliitto on päättymässä avioeroon ja nyt huomaan kuinka perhekeskeistä elämäni on ollut!!!! Nyt on aika kamala tyhjyys kotona odottamassa töistä palattuani. Päivät menee mukavasti kun on työkuviot menossa ja ihmisläheinen työ, mutta iltaisin ja varsinkin viikonloppuisin olisi kiva olla jotain uusia kiinnekohtia elämässä. Minulla kaksi aikuista lasta, jotka asuvat itsenäisesti. Iältäni olen 55v ja asustelen juuri susirajan eli kehä kolmosen ulkopuolella - autossa kääntyvät etupyörät ja junallakin pääsee, joten se ei mikään este, ainoastaan hidaste, kun pitää vähän varata matka-aikaa:)

        Leffaan, teatteriin, pieniin ja miksei vähän pitempiinkin reissuihin, "maailmanparannukseen" yms minusta saa savuttoman kaverin.
        Osoitteeni on [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe