Hei, olen pääkaupunkiseudulla asuva 55-vuotias nainen. Elämä on heitellyt monin tavoin, mutta nyt on näin. Lapsi on jo aikuinen ja asun yksin. Minulla ei ole juuri tuttavia, ystäväistä puhumattakaan. He ovat vain vähitellen kadonneet elämästäni. Puhelin ei soi juuri lainkaan. Toivoisin löytäväni toisen keski-ikäisen naisen ystäväksi teattereihin, elokuviin, kävelyretkille tai mihin vain. Käyn työssä, mutta työmatkani on pitkä ja työtoverini pääasiassa nuorempia. Olen hoikka, aktiivinen, savuton ja raitis, liikunnallinen. Mitään vaatimuksia ystävän suhteen minulla ei ole. Laitathan vastauksen tähän viestiin, niin meilaan sinulle. Toivon todella, että otat yhteyttä.
Keski-ikäinen nainen
6
567
Vastaukset
- messinen
Sama tilanne, paitsi onhan minulla tuo koira jonka kanssa käydä ulkona mutta puuttuu seuraa juuri elokuvissakäyntiin jne. Olen 55v, tytär asuu lähellä mutta 25-vuotiaalla pitää olla muutakin seuraa kuin äitinsä.
Kirjoittele niin katsotaan mitä seuraa
t. anne - LELLU***
Hei,voitais tutustua, t. LELLUKKA 0503203094
Hei mietin itsekin ilmoituksen laittamista ja nuo asiat mitä kerrot ovat ihan samanlaisia. Juuri tänä vuonna täytän 55 v. Kiva olisi käydä elokuvissa, tapahtumissa ehkä pikku risteilyllä, lähialueilla retkillä. Toki olen mennyt itseksenikin, mutta olisihan kokemukset kiva jakaa. Ystäviä elämän varrella katoaa ja uudet ystävät olisivat tervetulleita. Lähetä postia katsotaan siitä eteenpäin.
- Löydänko ystävän
Hei Messinen ja Ragdol! Kiitos vastauksistanne. Voisitteko ystävällisesti laittaa yhteystietonne, joko sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, josta voin ottaa teihin yhteyttä. Lellukka laittoikin puhelinnumeronsa. otan yhteyttä lähipäivinä. Kiitos!
Löydänko ystävän kirjoitti:
Hei Messinen ja Ragdol! Kiitos vastauksistanne. Voisitteko ystävällisesti laittaa yhteystietonne, joko sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, josta voin ottaa teihin yhteyttä. Lellukka laittoikin puhelinnumeronsa. otan yhteyttä lähipäivinä. Kiitos!
Hei lähetä postia osoitteeseen [email protected].
- taruko3
ragdol kirjoitti:
Hei lähetä postia osoitteeseen [email protected].
Hei, minulla myös sama tilanne, uusia ystäviä ja menoja on nyt etsittävä jostain. Pitkä avioliitto on päättymässä avioeroon ja nyt huomaan kuinka perhekeskeistä elämäni on ollut!!!! Nyt on aika kamala tyhjyys kotona odottamassa töistä palattuani. Päivät menee mukavasti kun on työkuviot menossa ja ihmisläheinen työ, mutta iltaisin ja varsinkin viikonloppuisin olisi kiva olla jotain uusia kiinnekohtia elämässä. Minulla kaksi aikuista lasta, jotka asuvat itsenäisesti. Iältäni olen 55v ja asustelen juuri susirajan eli kehä kolmosen ulkopuolella - autossa kääntyvät etupyörät ja junallakin pääsee, joten se ei mikään este, ainoastaan hidaste, kun pitää vähän varata matka-aikaa:)
Leffaan, teatteriin, pieniin ja miksei vähän pitempiinkin reissuihin, "maailmanparannukseen" yms minusta saa savuttoman kaverin.
Osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019