rakkain

Vaikka me ollaan erillään
silti ollaan niin yhtä
minä olen sinussa

vaikka niin monta päätä tässä välissä
joiden yli kurkotella
siltikin meidän välissä

tässä sielujen yhtyessä ei ole ketään
olet ainoani
sinuun liityn ja sitoudun
3224
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

kauniine ajatuksineen. Molemminpuolista sitoutumistahan se tahto rakastaa pitää sisällään etäisyydestäkin huolimatta. Mieleinen luettava.

Äänestä

kaunis runo toden totta,
eikä huku massaan erilaisuudellaan.

Lukija kiittää.

Äänestä

Aioin kirjoittaa sinulle samasta asiasta.
En löytänyt oikeita sanoja.
Sinä löysit.
Yhteys toimii.
Elämme samaa unelmaa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lausua kirjoitti:

Vaikka me ollaan erillään
silti ollaan niin yhtä
minä olen sinussa

vaikka niin monta päätä tässä välissä
joiden yli kurkotella
siltikin meidän välissä

tässä sielujen yhtyessä ei ole ketään
olet ainoani
sinuun liityn ja sitoudun

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu