Jatkuva vitun hokeminen

Kyrpä!

Kyllä sitten vituttaa tuo jatkuva vitun hokeminen. Sehän jo paljastaa hokijan suppean sanavaraston. Tai paljastanneeko muitakin ongelmia? Jos kyseessä on mies niin ehkä pili on pieni tai muuten toimimaton. Vai onko kyseessä naisviha?

Miksiköhän tähän vitun hokemiseen syyllistyvät myös nuoret tytöt? Onko vitun hokeminen trendikästä? Miksi nuorena opetella tapa josta ainakin tietyissä piireissä on välttämätöntä vähintäänkin vanhemmiten päästä eroon?

14

2590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäks

      vituttaa! voi vittu,siis iha vitusti alkaa vituttaa ku teinit,ja muut vähä-älyiset todellakin hokevat tuota vittu sanaa.Nuorison suussa tuo sana taipuu moneen,jos oikein kuuntelee. Vittu,vituttaa,vitusti,vitukseen,vitutus,vittumainen,vittuuko,vittuuks,vittulainen,vitun,jne...
      vitun hokijat on aika taitavaa porukkaa,saavat joka lauseeseen mahtumaan tuon sanan. Ei muuta kun hyvää,mitä vittuu,alkanutta uutta vuotta kaikille!

      • 15+20

        tosi hauskaa ja oivaltavaa.


      • Näin sen näin...

        "Nuoriso tuntuu pitävän eniten sukupuolisuuden maailmasta löytyvistä tehoilmauksista. Tämä ei ole mikään ihme, sillä teini-iässä nuori tutustuu sukupuolisuutensa sosiaaliseen ulottuvuuteen ja joutuu käsittelemään siihen liittyviä tabuja ja tunnesisältöjä, jotka ovat usein vaikeita ja ristiriitaisia.

        Sukuelimiin liittyvä kielletyn alueen ajatus on tullut lapselle tutuksi jo taaperoiässä. Lapselle opetetaan, ettei omia sukuelimiä tunnustella toisten nähden. Vielä rumempaa on kosketella toisten elimiä. Lapsi huomaa, että vaatteiden yksi tarkoitus on peittää ruumiin kielletyt kohdat."

        Kari Kuula blogissaan.

        "Tutkijat saivat kokeeseensa 64 vapaaehtoista, joiden piti työntää kätensä jääveteen kahdesti.

        Ensimmäisellä kerralla he hokivat samalla jämerämmän luokan kirosanaa, toisella kerralla täysin puhtoista mitä tahansa arkikielen sanaa.

        Koe osoitti, että kirosanaa hokiessaan henkilöt pystyivät pitämään kättään jäävedessä keskimäärin pitempään kuin latteaa mitä tahansa sanaa toistaessaan.

        "Meidän kokeemme paljastaa yhden mahdollisen syyn siihen, miksi joskus on ylipäänsä alettu kiroilla. Ja siihen, miksi kiroilua edelleen harrastetaan", tutkijaryhmään kuuluva Richard Stephens sanoo."

        Artikkeli Hesarissa.

        Johtopäätös - kiroilu on verbaalia masturbaatiota tarkoituksena peittää sisäistä kipua.


    • Switusti

      Vittu on nykyääbn pilkun paikka.

    • Angstiton

      Lainaus eräästä blogista:

      "Ongelmanahan näissä netti-purkauksissa on se, että itsensä ilmaiseminen vielä tuossa teini-iässä ei oikein näin kirjallisessa muodossa tahdo onnistua. Kaikesta uudesta tiedosta ja kaikkitietävyydestä pakahtumaisillaan oleva nuori ei saa asiaansa ilmaistua ilman voimakkaita sanoja ja alatyylin ilmaisuja. Ja sitten kun yrittää sen asian ilmaista ns."aikuisten" kielellä, niin kukaan ei ymmärrä että pirun vihaisia tässä nyt ollaan! Antaa pentujen pauhata ja ne kommentit elimien kera voi jättää omaan arvoonsa. Mielenkiintoista ja mukavaa on kommentoida niitä suht järjellisiä kirjoituksia joita nämä nuorukaiset täällä esittävät. Joukossa aina muutama hyväkin. Jokaiseen ketjuun ilmestyy jossain vaiheessa se kymmentä huutomerkkiä käyttävä deodoranttihäiriöinen surkimus jonka viha johtuu siitä että viikonloppuna huomasi haisevansa pahalle ja pakko oli mennä kotiin vetään lisää suihketta kainaloon. Alatyylin ilmaisuilla saa itselle mielen että nyt tuli sanottua suorat sanat kaikille ja kyllä ne nyt huomaa että minäkin olen olemassa!"

      Siis pelkkää angstia kaikki tyynni.

      • KikkelisKokkelis.

        Mutkun mä ihmettelen ihan kauhiast sitä että noissa Witun hokijoissa on suuri osa 40-50-vuotiait äijiä. Luulevattenko ne olevansa trendikästä vallan? :O


      • KikkelisKokkelis. kirjoitti:

        Mutkun mä ihmettelen ihan kauhiast sitä että noissa Witun hokijoissa on suuri osa 40-50-vuotiait äijiä. Luulevattenko ne olevansa trendikästä vallan? :O

        Aina kun nuori likka sanoo sanan vittu, minä kuvittelen sen vittua siis pimppiä (ruåtsiksi fitta). Joskus oon pyytäny näyttäänkin sitä. (jossakin päin Suomea sitä sanotaan myös hanuriksi).


      • Ei hanurin soittaja
        tomm8 kirjoitti:

        Aina kun nuori likka sanoo sanan vittu, minä kuvittelen sen vittua siis pimppiä (ruåtsiksi fitta). Joskus oon pyytäny näyttäänkin sitä. (jossakin päin Suomea sitä sanotaan myös hanuriksi).

        Kylläkin sen vitun takapuolella, hanuri on se missä on se nykyajan nuorten niin kovin suosima anaaliaukko eli suomeksi persereikä. Vittu on taas se mikä on luojan luoma iloitteluun tarkoitettu liukas läpi, kun osaa oikein jutella ja näpelöidä!


    • Hyi kiroilua!
    • Kyrpiikö?

      Olen päätellyt joidenkin henkilöiden käyttäytymisestä että tuo vitun toistelu on heidän mielestään trendikästä.

      Mielestäni jokaisen pitäisi puheissaan pysytellä vaan omistamissaan vehkeissä...

      • Kiroilija

        Kun pikkuinen poika kiroilisi, että voihan pippeli! Tai pikkutyttäö manailisi niinikään että voihan pimppi!
        Toisaalta taas täysi-ikäisen naisen suussa voihan vittu kuulosta uskottavalta. Mutta mitä sanookaan pienen kikkelin omistava aikuinen mies?


    • gyrpii!

      Ihan ku olisin itse kirjoittanut tuon.

    • Anonyymi

      Haista pitkähkö vittu,. Huora!!!!!

      • Anonyymi

        Vittuuko , vittuilet, Verneri viillos taputtaa vitun varmasti.

        HaaaahhhhjHHHHHHHEEEEEEEEHIIIIIIJHHHHEEEEEHHHHHHAHAHA

        😆🤗😋😅😅😅😁😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe