Ranneliike tekee keväällä matkan Gay Pride Maspalomasiin Kanarialle. Kävin siellä 80-luvulla muutaman kerran. Mahtava meno. Sitten sinne ei enää tehty Suomesta lentoja. Nyt näköjään sinne taas pääsisi. Onko muita Maspalomasin veteraaneja? Tuolla on lisätietoa.. http://ranneliike.net/glam
Gay matka Playa del Inglesiin
8
1601
Vastaukset
- tietoakaipaavaaa
onko tämä vaan vanhojen homojen juttu vai onko siellä kauniita nuoria homppeleita, joita on ilo katsella ja kokea.
- Repe68
Nuori jengi siellä on aina bilettänyt, silloin ja varmasti nytkin. Tietysti siellä on vanhempaakin jengiä kuten prideilla yleensä. Jos vaan ehtisi pitää lomaa tuohon aikaan, niin tekisi mieli lähteä katsomaan miten paikat on siellä muuttunut.
- Raksuuh
Playa del Inglesin Gay Pride Maspalomas on Euroopan suurimpia ja varmaan kaikkein party-henkisin pride. Siinä jää Helsingin vaisu marssi kevyesti taakse ja taitaa Tukholmankin bileet kalveta Maspalomasin rinnalla... Kanarian lämmössä 50000 ihmistä bailaa monta päivää. Maspalomasin meno on kuin Ibizalla parhaimmillaan.
- Homo mutta itsekseen
Anteeks nyt vaan mut mä en tajuu mitä ideaa näissä homotapahtumissa on. Eiks voi vaan olla homo ilman että sitä tarvii kaikille kuuluttaa.
- Repe68
No mitä järkeä yleensä missään hauskassa on? Paitsi että se on hauskaa.
- huihai ja tervemenoa
No miks sun pitää olla kuuluttamassa kuulumisista palstalla, minne et kuulu? Onks siinä mitään järkee?
- Herra Asiallinen
Oikein sanottu!
- Altnormal
Minä olen kanarian läpikolunnut ja käynyt inglesissä monta kertaa.
Kävin 80-luvulla poikasena perheen kanssa ja 90-luvulla vielä lisää. Miten niin ei muka Suomesta järjestetty lentoja? Jamppa Tuominen kuoli siellä 1998.
Las Palmasista pääsee sinne bussillakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516643Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384497HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972597- 1351898
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311543Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3931496- 141349
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101283Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76982- 115965