Tahtoisin tietää, minkälainen kaupunki se Boston oikeastaan on.
Tarkoitan, että onko sielläkin sellaisia Ghetto-kaupunginosia, joihin ei ambulanssit, tai paloautot uskalla mennä? Eli onko Bostonissa siis sellaista silmiinpistävää rikollisuutta, kuten näissä jenkkilän kuuluisimmissa helmissä Chicagossa, New Yorkissa ja Los Angelesissa? Onko myös Bostonissa niitä klassisia ringeissä "hengaavia" räppääviä huumeneekereitä(ei sillä että minulla olisi jotain mustaihoisia vastaan), jotka uhkailevat valkoihoisia aseilla ja ryöstelevät turisteja, kadulla makaavia ikkunanpesijä spurguja tai muutenkaan vastaavaa "roska"sakkia?
Minulla on aina ollut suhteellisen hyvä kuva Bostonista, vaikken koskaan ole siellä käynytkään.
Syy miksi kirjoitan tästä, on se että tyttäreni poikaystävä on muuttamassa Bostoniin opiskelemaan ja sellainen olisi myös tyttäreni suunnitelmissa. Vanhempana en voi tietenkään kieltää aikuista naista muuttamasta isoon, rikolliseen ja vaaralliseen maahan...
Pelkonani onkin, että hyväuskoiset eurooppalaiset juntit ovat hyvää saalista kaikenlaisille huijareille ja rikollisille.
Kertokaa vähän Bostonista...
Huolestunut äiti.
2
268
Vastaukset
- Huono provo.
Huono provo.
- wveppi
suht siisti moniin muihin verrattuna. Netistä löytyy eri kaupunkien ja kaupunginosien tilastoja, joten voit tutkia niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882