Ny on kokemuksii kyosho miniumeist ostin semmose kesäl meni ky rikki melkei heti =( Attelin ny oastaa uude lentokonee vähä ismma ja keastävämmä nii olisko teil ehotuksii mul olis täs pari : kyosho piper j3 cup ,tommene uus kyosho arium j3 cub ja kyosho cessna 182 . Jos teillä on muita ehotuksii mulle oon alottelia kertokaa ihmees pudjetti on alle 150e.Kiitos vastauksista kuitekin =)
rc lentokone
5
657
Vastaukset
- lentokonemies
Nii ne lentokoneet mitä aattelin on : airflyer 100 , airflyer 200 , cessna miniplane trf ,kyosho fly baby ja kyosho piper nii arvosteluit kokemuksii ja änniä kiitos =)
- rtydfghk.l
Koita hyvä mies opetella ensin kirjoittamaan, ja laittamaan pilkut ja pisteet kohdilleen. Sen jälkeen voit rekistöröityä jonnekkin lennokkisivustolle, mutta ketään ei sielläkään viitsi vastata kirjoitusvirheellisille kirjoituksille.
- kyoshofreak
Mul oli kesällä paipperi ja mä ajoin sillä pari kertaa maahan ja se servo meni rikki. Se paipperi oli ostettu kuopiosta ja ostettiin uusi servo. minä tutkin sitä vanhaa ja uutta servoo nii uudessa oli kolvaukset ihan eri tavalla. Minä vein sen takaisin sinne kauppaan ja sain rahat takaisin. Ostin uuden servon tampereelta ja en ole kokeillut toimiiko se =)
- T-ope
kyoshofreak kirjoitti:
Mul oli kesällä paipperi ja mä ajoin sillä pari kertaa maahan ja se servo meni rikki. Se paipperi oli ostettu kuopiosta ja ostettiin uusi servo. minä tutkin sitä vanhaa ja uutta servoo nii uudessa oli kolvaukset ihan eri tavalla. Minä vein sen takaisin sinne kauppaan ja sain rahat takaisin. Ostin uuden servon tampereelta ja en ole kokeillut toimiiko se =)
Oikestaan vastaan myös Lentokonemiehelle tässä. Kannattais lähtee erilliselle radiolaitelinjalle kuin ostaa RTF-sarjoja, joista radiot jää ylimääräiseksi koneen tuhouduttua. Ensimmäisen rc-lennokin ei tarvitse olla kaunis. Kyllä "omena/appelsiinilaatikko" myös lentää ja sillä on hyvä harjoitella sekä helppo korjata. Kerhotoimintaan kannattaa hakeutua tai etsiä paikkakunnalta jo kokeneempi lennättäjä joka auttaa alussa. Myös sen yksinkertaisen harjoituskoneen rakentamisessa ja säätämisessä.
Itse en ole kokeillut, mutta useassa radiossa on jokinlainen tai siihen saa liitettyä lentosimulaattorin jolla voi myös aluksi harjoitella.
- Karu totuus..
törmäyksessä kuin pieni minimum. Ei niitä ole tehty törmäystä vaan lentämistä varten. Ja kone korjataan, jos se menee rikki.
Unohda nuo Kyoshon tehottomat lelukoneet ja hae Kärkkäiseltä ParkFun Scout. Maksaa yli 150 €, mutta on aivan eri tason kone. Mm. oikean lennokin hiiliharjaton moottori ja litiumakku. Tehoa piisaa varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070