Sellainen tyhmä kysymys, että ostin lapsille winx dance dance revolution -pelin joka sisälsi tanssimaton. Mihin ihmeeseen tuo tanssimatossa oleva johto kytketään???
Vastausta kiitollisena odottava. :)
Winx tanssimaton asennus
9
2153
Vastaukset
- -helppi-
Wiin päällä on kansi ja aukaiset sen, siellä on 4 paikkaa, mahtuukohan sinne ?
- Vanha Pelaaja
minä-75 kirjoitti:
Kiitos tuhannesti! Enhän mä ole edes huomannut että siinä on tollaset luukut... :)
sieltä saa ohjeet paljon nopeammin kuin netistä :)
Vanha Pelaaja kirjoitti:
sieltä saa ohjeet paljon nopeammin kuin netistä :)
Sitähän mä ensin lueskelinkin, muttei löytynyt ohjetta tähän ongelmaan. Tai ainakaan minä en löytänyt. Mutta nyt onneksi tanssimatto pelittää, onneksi on tämä netti olemassa!
- apuaaaa
Mites kun meillä tuo wii ilmoittaa ettei mattoa ole kytketty vaikka piuha on laitettu 1:s porttiin??
Pitääkö se jotenkin asentaa vai pitäisikö pelkän liittimen kytkentä riittää?? - omitaa wiin
Varmista että piuha on laitettu kunnolla kiinni ja testaa muita paikkoja. Takana on muistaakseni yksi paikka lisää.
- pehmoboy
Mä tienasi satku täst samast jutust ku pikkusisko sai ton saman peli nii me mietittiin minne se piuha laitetaan nii mä sanoin tonne wiin luukun alla olevaan liittimeen ja iskä sanoo ei laiteta mä vastaan satasest vetoo iskä sanoo ok ja huomataan et mä olin oikees.
- pukin tuoma wii
ei tuota luukkua saa irti ilman väki valtaa ja silloin sälöt lentää. konsoli on juuri ostettu ja väriltään sininen
- pukin tuoma wii
katsokaa kun ostatte wiin että se sisältää lisä liitännät:
Huom: Tämä versio ei ole taaksepäin yhteensopiva Nintendo GameCube -pelien ja tarvikkeiden kanssa.
eli konsolin vaihtoon giganttiin. väittivät että siinä on sellaiset luukut vaan ei kurkattu kannen allle ja ei sisällä pistokkeita tämä:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/47133/ddnnt/Nintendo-Wii-Mario-Sonic-Pak-Blue-2012-Limited-Edition
ps kyseinen kauppa ei liity tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269