Huh, huh. Miksikähän tämä kappale on laulettu levylle?
Yksi niitä pohjanoteerauksia.
Vai voisiko joku selittää, miksi tämä kappale on levytetty?
Kun kellohame heilahtaa
5
887
Vastaukset
- Kantri-Heluna
Lienee siksi, että se on kiva biisi!
- r.moore
kappale, siksi se on levytetty. kun vanha foksi soi jää pyörimään korvien väliin ja jalkoihinkin :)
- Kellohame- höh
Eikö oo tyylitajuu?
Järkyttää suomalaisten musiikkimaku!
Olisi aiheellista kysyä itse tähdeltä, että mikä tässä biisissä on jotain!
Olen muusikko ammatiltani ja väitän edelleen että tämä biisi on POHJANOTEERAUS ja levytetty ainoastaan kaupallisista syistä: nostalgiaa, että möisi.... - upeeta on ja oli
Kellohame- höh kirjoitti:
Eikö oo tyylitajuu?
Järkyttää suomalaisten musiikkimaku!
Olisi aiheellista kysyä itse tähdeltä, että mikä tässä biisissä on jotain!
Olen muusikko ammatiltani ja väitän edelleen että tämä biisi on POHJANOTEERAUS ja levytetty ainoastaan kaupallisista syistä: nostalgiaa, että möisi....Se on nostalgiaa ,sinun olisi pitänyt itse elää se aika kun kellohame oli kova juttu ,ja kun se heilahti. lavatansseissa se oli vauhdikasta ,tanssin rytmi oli tärkein ,rokki teki tuloaan ja kaksin sitä tanssittiin .kellohame välillä korvissa saakka .oli foxit ym .kesä ja kärpäset ja polkupyörällä mentiin kesälavalle .kaikilla tytöillä kellohame ja pojat kuolas ja otti rohkaisuryyppyjä . voi ,oi voi ,ihanaa nuoruusaikaa .se on muistelo laulu ;ja jatkoa luona vanhan veräjän tunnelmalle. usko pois.
- kasper671
itse tanssinut biisin pari kertaa kisoissa ja hyvä fusku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601