Tahko on juuri idyylin ajomatkan päässä meille etelän ihmisille, viimetalvena käytiin peräti 3 kertaa tahkovuorella, jokaisella kerralla matkalla tahkolle oli hyvä fiilis jo lähtiessä, ja oli mitä odottaa. Elämäni tähän asti suurin ja ehdottomasti paras kokemus oli kun tahko safari porukoiden kanssa ajettiin kelkoilla LAPPIIN, ajomatkaa kertyi yli 1800km, matkalla näki monenlaista maisemaa, muutaman tunnin välein pidettiin taukoa joko jossakin kodassa tai laavulla, käytiin myös lähellä kaupunki alueita haukkaamassa jotain purtavaa ja tankkaamassa kelkkoja, joku kerta olis kiva tehdä sama uudestaan, hiihtolomalla olis tarkotus mennä vaihteen vuoksi lappiin omalla autolla, nyt kysymys olis lapin kävijöiltä että onko levi vai ylläs oikea paikka?? En itse ole ryyppääjä tyyppiä, enkä niinkään välitä "itseens täynnä" olevista ihmisistä, olen itse ylläksen kannalla, mutta haluan vielä varsinkin levin rinteistä lisää tietoa, onko helmi-maaliskuussa hyvät hiihtokelit ja miten ruuhkautuneet on paikat, varmaan ihan täynnä kun on hiihtoloma-aika silloin?
Vastaukset 1
- levi ok
Se toi ylläs saattaa säiden suhteen tuottaa pettymyksiä monena päivänä yhdenkin viikon aikana. Jos ei muuta ni tuulee huipulla, etti taho pystyssä pysyä ja se sumu on kans näkyvyyden kannalta joskus kun seinää!
Levillä ei noista sään ääriolosuhteita tarvitse huolehtia ollenkaan.
Ja jos ei usko, niin sitten vaan sinne ylläkselle ensin ja ens vuonna viimein leville ja siitä eteenpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518