tiedustelu

gewhrjhtrn

Onko PKR pokerista kokemuksia kenelläkään?

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettipokeri on perse

      Yhtä paska kuin muutkin,aluksi voittaa ja sitten alkaa tulla ansajakoja turnauksissa ennen palkinto sijoja ja häviät pikkuhiljaa kaikki tallettamasi rahat.Eli ihan perussettiä.

      • UNLUCKYFOREVER!!

        Pelannut noin 3kk ja huomannut että aivan käsittämätontä kaava noudattaa tämäkin paikka.Voittoa ei pysty paljon kasvattamaan kun sama saa..nan kaava toistuu päivästä toiseen.Voitat yhden sittarin ja loput mitä päivän aikana pelaat niin päättyvät aina jonkun aasin idiootti maksuun ja stäcki tyhjäksi.Noin 80% käsistä mitkä mennään riverille niin heikompi lähtökäsi vie potin,oli todennäköisyydet sitten mitkä tahansa.Toissapäivänä pelasin kahta pöytää ja molemissa 2 kertaa aivan samat kortit peräkkäin.Mahdollista kyllä mut hyvin epätodennäköistä.Ja sama päivä ,selvisin sittarissa HUppiin ja 8 jakoa jossa 7. oli kakkonen kädessä 5 peräkkäin.Aika uskomaton yhtälö sekin?? Nämä nettipokerit on aivan silkkaa kusetusta!!! Eipä sillä että niihin nyt niin häviäisin mutta kun yrittää hieman lisäansioita tienata niin aika mahdotonta näistä peleistä.Ottaahan se pattiin!!! Tiedustelin myös asiakaspalvelusta kyseisiä asioita niin YLLÄTYS YLLÄTYS kortit tulee randomina ja parasta ehkä oli(jotenkin näin) Yritämme että täällä kaikki voittaisi?? WHAT A FUCK....no,sen on kyllä huomannut että kaikille jotain.


      • rigged
        UNLUCKYFOREVER!! kirjoitti:

        Pelannut noin 3kk ja huomannut että aivan käsittämätontä kaava noudattaa tämäkin paikka.Voittoa ei pysty paljon kasvattamaan kun sama saa..nan kaava toistuu päivästä toiseen.Voitat yhden sittarin ja loput mitä päivän aikana pelaat niin päättyvät aina jonkun aasin idiootti maksuun ja stäcki tyhjäksi.Noin 80% käsistä mitkä mennään riverille niin heikompi lähtökäsi vie potin,oli todennäköisyydet sitten mitkä tahansa.Toissapäivänä pelasin kahta pöytää ja molemissa 2 kertaa aivan samat kortit peräkkäin.Mahdollista kyllä mut hyvin epätodennäköistä.Ja sama päivä ,selvisin sittarissa HUppiin ja 8 jakoa jossa 7. oli kakkonen kädessä 5 peräkkäin.Aika uskomaton yhtälö sekin?? Nämä nettipokerit on aivan silkkaa kusetusta!!! Eipä sillä että niihin nyt niin häviäisin mutta kun yrittää hieman lisäansioita tienata niin aika mahdotonta näistä peleistä.Ottaahan se pattiin!!! Tiedustelin myös asiakaspalvelusta kyseisiä asioita niin YLLÄTYS YLLÄTYS kortit tulee randomina ja parasta ehkä oli(jotenkin näin) Yritämme että täällä kaikki voittaisi?? WHAT A FUCK....no,sen on kyllä huomannut että kaikille jotain.

        Ja sitten joku kehari vielä jaksaa toitottaa, ettei pokerihuoneilla ole mitään syytä järjestää voittajaa :) Tuossahan se homman ydin tuli hyvin esille: pidetään paistit väkisin pöydissä rakea kerryttämässä. Yrittävät todellakin parhaansa, että se urpoinkin paisti kiskoo ohi, ettei pillahtaisi itkuun ja lopettaisi pokeria.


      • ovelaa juu
        rigged kirjoitti:

        Ja sitten joku kehari vielä jaksaa toitottaa, ettei pokerihuoneilla ole mitään syytä järjestää voittajaa :) Tuossahan se homman ydin tuli hyvin esille: pidetään paistit väkisin pöydissä rakea kerryttämässä. Yrittävät todellakin parhaansa, että se urpoinkin paisti kiskoo ohi, ettei pillahtaisi itkuun ja lopettaisi pokeria.

        Niin en tiedä varmaksi,mutta luulisin että rake ei ole edes se homman idea vaan talletettuja rahoja satoja miljoonia,eli nehän on pokerihuoneiden rahoja kunhan niitä ei vedetä pois.
        PS.Silloinhan kaikkien kannattaa antaa pysyä omillaan pitemmällä tähtäimellä,jopa hieman voittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe