tiedustelu

gewhrjhtrn

Onko PKR pokerista kokemuksia kenelläkään?

4

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettipokeri on perse

      Yhtä paska kuin muutkin,aluksi voittaa ja sitten alkaa tulla ansajakoja turnauksissa ennen palkinto sijoja ja häviät pikkuhiljaa kaikki tallettamasi rahat.Eli ihan perussettiä.

      • UNLUCKYFOREVER!!

        Pelannut noin 3kk ja huomannut että aivan käsittämätontä kaava noudattaa tämäkin paikka.Voittoa ei pysty paljon kasvattamaan kun sama saa..nan kaava toistuu päivästä toiseen.Voitat yhden sittarin ja loput mitä päivän aikana pelaat niin päättyvät aina jonkun aasin idiootti maksuun ja stäcki tyhjäksi.Noin 80% käsistä mitkä mennään riverille niin heikompi lähtökäsi vie potin,oli todennäköisyydet sitten mitkä tahansa.Toissapäivänä pelasin kahta pöytää ja molemissa 2 kertaa aivan samat kortit peräkkäin.Mahdollista kyllä mut hyvin epätodennäköistä.Ja sama päivä ,selvisin sittarissa HUppiin ja 8 jakoa jossa 7. oli kakkonen kädessä 5 peräkkäin.Aika uskomaton yhtälö sekin?? Nämä nettipokerit on aivan silkkaa kusetusta!!! Eipä sillä että niihin nyt niin häviäisin mutta kun yrittää hieman lisäansioita tienata niin aika mahdotonta näistä peleistä.Ottaahan se pattiin!!! Tiedustelin myös asiakaspalvelusta kyseisiä asioita niin YLLÄTYS YLLÄTYS kortit tulee randomina ja parasta ehkä oli(jotenkin näin) Yritämme että täällä kaikki voittaisi?? WHAT A FUCK....no,sen on kyllä huomannut että kaikille jotain.


      • rigged
        UNLUCKYFOREVER!! kirjoitti:

        Pelannut noin 3kk ja huomannut että aivan käsittämätontä kaava noudattaa tämäkin paikka.Voittoa ei pysty paljon kasvattamaan kun sama saa..nan kaava toistuu päivästä toiseen.Voitat yhden sittarin ja loput mitä päivän aikana pelaat niin päättyvät aina jonkun aasin idiootti maksuun ja stäcki tyhjäksi.Noin 80% käsistä mitkä mennään riverille niin heikompi lähtökäsi vie potin,oli todennäköisyydet sitten mitkä tahansa.Toissapäivänä pelasin kahta pöytää ja molemissa 2 kertaa aivan samat kortit peräkkäin.Mahdollista kyllä mut hyvin epätodennäköistä.Ja sama päivä ,selvisin sittarissa HUppiin ja 8 jakoa jossa 7. oli kakkonen kädessä 5 peräkkäin.Aika uskomaton yhtälö sekin?? Nämä nettipokerit on aivan silkkaa kusetusta!!! Eipä sillä että niihin nyt niin häviäisin mutta kun yrittää hieman lisäansioita tienata niin aika mahdotonta näistä peleistä.Ottaahan se pattiin!!! Tiedustelin myös asiakaspalvelusta kyseisiä asioita niin YLLÄTYS YLLÄTYS kortit tulee randomina ja parasta ehkä oli(jotenkin näin) Yritämme että täällä kaikki voittaisi?? WHAT A FUCK....no,sen on kyllä huomannut että kaikille jotain.

        Ja sitten joku kehari vielä jaksaa toitottaa, ettei pokerihuoneilla ole mitään syytä järjestää voittajaa :) Tuossahan se homman ydin tuli hyvin esille: pidetään paistit väkisin pöydissä rakea kerryttämässä. Yrittävät todellakin parhaansa, että se urpoinkin paisti kiskoo ohi, ettei pillahtaisi itkuun ja lopettaisi pokeria.


      • ovelaa juu
        rigged kirjoitti:

        Ja sitten joku kehari vielä jaksaa toitottaa, ettei pokerihuoneilla ole mitään syytä järjestää voittajaa :) Tuossahan se homman ydin tuli hyvin esille: pidetään paistit väkisin pöydissä rakea kerryttämässä. Yrittävät todellakin parhaansa, että se urpoinkin paisti kiskoo ohi, ettei pillahtaisi itkuun ja lopettaisi pokeria.

        Niin en tiedä varmaksi,mutta luulisin että rake ei ole edes se homman idea vaan talletettuja rahoja satoja miljoonia,eli nehän on pokerihuoneiden rahoja kunhan niitä ei vedetä pois.
        PS.Silloinhan kaikkien kannattaa antaa pysyä omillaan pitemmällä tähtäimellä,jopa hieman voittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe