Kun yritän IE:llä mennä Facebookkiin, kirjaudun jne. sivu näkyy vain hetken, jonka jälkeen tulee ilmoitus, että, IE sulki tämän välilehden... ym..sekä
Ohjaaminen ei onnistunut kohteeseen facebook.com.
Internet Explorer ei enää yritä palauttaa tätä Web-sivustoa. Sivuston ongelmat näyttävät jatkuvan.
Mahdolliset toimet:
Siirry kotisivulle
Yritä palata kohteeseen facebook.com
Help...
Edellisiin vastauksiin... joo löytyy operat,safarit,foxit, chromet ym. koneesta, mutta tuo IE:n ilmoitus vain hämää, idea on siinä, että facebookissa olen tehnyt yhden mainoksen, ja haluaisin tutkailla sitä IE:llä, mutta..!!!!!
Kiitos
Outo homma..
Kaiffari56
1
873
Vastaukset
- syrjintää??
Kun ei vaan taas olisi kyse syrjinnästä. En sano, kumpi syrjii ketä, mutta jokin yhteensopivuusongelma se luultavasti on. Voi toimia hyvin toisella IE versiolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694642
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262668- 492663
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 222034
- 1991950
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91458