Katson aina mäkihypyt ilman ääntä. Harmittaa vain ettei saa kuunnella Janin selostuksia. Mutta kun verenpaine nousee liikaa heti kun Nieminen suunsa aukaisee.
Ärsyttävä Nieminen
3
542
Vastaukset
- gospodin
Nykyään katson mäkihypyt Eurosportilta niin ei tarvitse kuunnellä Niemisen höpinää ja kehuja täysin ala-arvoisista hyppääjistämme.
- Hyvä Toni!
Älkää viitsikö! Oletteko te kahden olympiakullan omistajia. Nieminen puhuu, mitä hän tietää, ja mitä te ette tiedä, siksi se kai teitä vituttaa. Eniten minua risoo se selostaja kaveri joka möykkää omiaan, joita Toni välillä oikoo.
- gospodin
Hyvä Toni! kirjoitti:
Älkää viitsikö! Oletteko te kahden olympiakullan omistajia. Nieminen puhuu, mitä hän tietää, ja mitä te ette tiedä, siksi se kai teitä vituttaa. Eniten minua risoo se selostaja kaveri joka möykkää omiaan, joita Toni välillä oikoo.
Ollaan nähty ja kuultu noita hyppyjä lähes 70 vuotta mutta edelleenkin sanon että Toni ei arvostele oikein suomalaisia "pupuhyppelijöitä" joiden paikka ei olisi monessakaan arvokilpailussa nykyään.Pelkkä asenne on heillä pielessä sillä näyttää kuin heidät pakotettaisiin sinne mäkeen jonka vuoksi he sitten eivät haluakkaan voittaa kisoja ja silti Toni paasaa heistä kuinka hyviä he ovat vaikka tänään ei hyppy kuljekkaan. Se minua risoo Tonin asenteessa että ei uskalla kertoa totuuttaa näistä "PUPULAAKSON POJISTA" jota he suurimmalta osin ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1134513BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003737- 2033032
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772882Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602757- 891454
- 601276
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381102- 611016
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211010