Olen päättänyt ryhtyä aktivistiksi. En vain oikein tiedä kuinka aktivistina ollaan. Mutta väliäkö sillä, teen siitä oman näköiseni aktivistiliikkeen. En ryhdy kettutytöksi vaan ikäkausiaktivistiksi. Tälläkin palstalla on valitettu, että kun tulee tiettyyn ikään, niin ihmiset alkavat katsoa ohitsesi ja käyttäytyvät yliolkaisesti ja välinpitämättömästi. Kauppojen kalpeat kassaneidit sinuttelevat ja ovat epäkohteliaita. Nyt siitä tehdään loppu! Rintamaan saavat muutkin liittyä. Tarkoitus on tehdä iskuja eri kohteisiin.
Menemme ravintoloihin ja kauppoihin riehumaan, kiljumme kassoille, että sinä saatanan finninaama et sinuttele minua enää ja sitten marssimme johtajan puheille rikkomme kaiken irtaimiston hänen toimistossaan ja otamme kurkusta kiinni sanoen, että nyt alat kouluttaa tämän talon henkilökuntaa tai meidän ikäluokka panee boikottiin koko kauppaketjun.
Mitäs sanotte? Liittykää rintamaan, kuten seiskysluvun taistolaiset sanoivat. Jos et ole meidän puolellamme, olet meitä vastaan.
AKTIVISTI!!!!!!!!!!!!!!!
34
168
Vastaukset
sinäkin. Vanha miäs.
- Anjaniina
viimeksikin kävin alkossa ostamassa korillisen kossua ja myyjä oli niin höveli että kantoi korin autolle asti, Samoin toisessakin liikkeessä minua palveltiin moitteettomasti.
Liekö se tämmöinen kiltti naamataulu joka saa ihmiset suhtautumaan minuun myönteisesti ja herättää halun rupatella?
Mene ja tiedä?
Mutta häränverta en lä'hde roiskimaan kauppojen eteen ;)Jäänkö minä nyt yksin aktivistiliikkeen? Minä asun seudulla, jossa on paljon ruotsinkielistä väestöä, joten täälläkin vielä saa hyvää kohtelua, kun niiden kakarat ovat paremmin kasvatettu. Mutta silti.....taidan ryhtyä aktivistiksi. :-D)))))))))))))))))
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
Jäänkö minä nyt yksin aktivistiliikkeen? Minä asun seudulla, jossa on paljon ruotsinkielistä väestöä, joten täälläkin vielä saa hyvää kohtelua, kun niiden kakarat ovat paremmin kasvatettu. Mutta silti.....taidan ryhtyä aktivistiksi. :-D)))))))))))))))))
Teoa*
sä olet vain löytäny markkinaraon?
Kun me ollaan isoja ikäluokkia, ni voidaan kyykyttää niitä pienempiä? Anjaniina kirjoitti:
Teoa*
sä olet vain löytäny markkinaraon?
Kun me ollaan isoja ikäluokkia, ni voidaan kyykyttää niitä pienempiä?avaimet käsissämme. Olemme ostovoimaisia, itseäni lukuun ottamatta, mutta joukkona keskimäärin kyllä.:-D))))))))))))))
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
avaimet käsissämme. Olemme ostovoimaisia, itseäni lukuun ottamatta, mutta joukkona keskimäärin kyllä.:-D))))))))))))))
aaltoon mukaan*
Kai sitä jotain etua pitää tästä suuresta ikäluokasta saada.
Mistä aloitetaan?
*käärii hihat* Anjaniina kirjoitti:
aaltoon mukaan*
Kai sitä jotain etua pitää tästä suuresta ikäluokasta saada.
Mistä aloitetaan?
*käärii hihat*Aloitamme erään kauppaketjun kaupoista, jonka nimeä en voi mainita, mutta ketjun nimi alkaa K-kirjaimella ja siinä on viisi kirjainta.:-D)))))))))))))))) (Teroittaa kynsiään ja kuopii jalkojaan.)
- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
Aloitamme erään kauppaketjun kaupoista, jonka nimeä en voi mainita, mutta ketjun nimi alkaa K-kirjaimella ja siinä on viisi kirjainta.:-D)))))))))))))))) (Teroittaa kynsiään ja kuopii jalkojaan.)
olisiko jotain erityistä mitä pitäs muistaa iskulauseessa?
Minun on kyllä hirveen huono hyökätä tuohon paikalliseen, sillä kauppias kyllä kysyy, että mitä ihmettä sä nyt....? Saattaapi nauraa ja sanoa, että sä se kans...olet..
Entinen työkaveri..nykyinen hyvä ystävä ;) Anjaniina kirjoitti:
olisiko jotain erityistä mitä pitäs muistaa iskulauseessa?
Minun on kyllä hirveen huono hyökätä tuohon paikalliseen, sillä kauppias kyllä kysyy, että mitä ihmettä sä nyt....? Saattaapi nauraa ja sanoa, että sä se kans...olet..
Entinen työkaveri..nykyinen hyvä ystävä ;)mene sitten vähän kauemmas riehumaan, ei sitä kaverin kauppaan voi mennä. Iskulause: nuoriso alas, keski-ikä ylös, nuoriso alas, keski-ikä ylös......rytmikkäästi huutaen.
En minäkään meidän kieroa lähikauppiasta aio häiritä, mutta kaupungin marketit voisi panna kuriin.- Anjaniina
Teotwawki kirjoitti:
mene sitten vähän kauemmas riehumaan, ei sitä kaverin kauppaan voi mennä. Iskulause: nuoriso alas, keski-ikä ylös, nuoriso alas, keski-ikä ylös......rytmikkäästi huutaen.
En minäkään meidän kieroa lähikauppiasta aio häiritä, mutta kaupungin marketit voisi panna kuriin.pitää hyökätä heti supermarketin kimppuun
*rypistää otsaansa*
Hmm..
Hetko menee porukkaa värvätessä? Anjaniina kirjoitti:
pitää hyökätä heti supermarketin kimppuun
*rypistää otsaansa*
Hmm..
Hetko menee porukkaa värvätessä?ei ole helppo. Sen saimme huomata Ilmari Kiannon kirjasta Punainen viiva.:-)
- Marja Puska
...turkistarhaajille. Päästä minkit Suomen luontoon. Pukeudu mustiin ja julistaudu julkisaatanistiksi. Siitä se lähtee käyntiin.
ikivirtasi salaisuus?
*katselee ällistyneenä ylitsepursuilevan innostuneena hössöttävää Touhoserkkua :)
Ei tässä kuules jaksa lähteä mihinkään hillumaan, iltauutisten jälkeen viimmeistään kallistuttava yöpuulle.vain sinulle Taikis. Elän erittäin terveellisesti ja liikun paljon ja joskus myös hyvin rankasti. Ryyppään harvoin ja syön kasvisvoittoisesti. En ole vegetaristi, mutta käytän lihaa hyvin vähän. Se pitää aivot ja kehon kunnossa.
Teotwawki kirjoitti:
vain sinulle Taikis. Elän erittäin terveellisesti ja liikun paljon ja joskus myös hyvin rankasti. Ryyppään harvoin ja syön kasvisvoittoisesti. En ole vegetaristi, mutta käytän lihaa hyvin vähän. Se pitää aivot ja kehon kunnossa.
kait sitä silti nukkua pitää vaikka olis kuinka terveellinen :) Eikös kapakeissa liikuta öisin, sitä mä vähän ajattelin....Jos niitä iskuja sinne oot suunnittelemassa.
Muista huolehtia proteiininsaannistasi muullatavoin jos käytät lihaa vain vähän.
Juu, lupaan pitää salaisuutesi, en varmana hiisku siitä kellekään, kun näin privana kerroit sen vain ja ainoastaan minulle ;DTaikisN kirjoitti:
kait sitä silti nukkua pitää vaikka olis kuinka terveellinen :) Eikös kapakeissa liikuta öisin, sitä mä vähän ajattelin....Jos niitä iskuja sinne oot suunnittelemassa.
Muista huolehtia proteiininsaannistasi muullatavoin jos käytät lihaa vain vähän.
Juu, lupaan pitää salaisuutesi, en varmana hiisku siitä kellekään, kun näin privana kerroit sen vain ja ainoastaan minulle ;Dohjeiden mukaan käyttää proteiinia 72 g päivässä, jotta ykköstyypin diabetes ei tuhoa munuaisiani. Voin silti elää hyvinkin vanhaksi, mikäli noudatan nykyisiä elämäntapojani, kuten nefrologini sanoi, että 85 vuotisena emme pistä sinua dialyysiin enää.:-D)))))
- RIMMIR
kävikö hän, bush juniori, luvulla Suomessa ja muisti vielä nuo sanat myöhemminkin?
Suomi on vaikutusvaltainen maa jopa maailman politiikassa :Oei käynyt Suomessa koskaan, mutta lause on universaali ja kauan käytössä ollut fanaatikkojen fraasi. Nyt mekin olemme fanaatikkoja kun ryhdymme aktivisteiksi. Ja akti ei tässä sitten tarkoita SITÄ.:-D))))))))))))
- Monta näkökulmaa
Arvoisa Pj:ta
Minua EI yleensä oikein harmita mitä poliitikot tekevät...mutta, eilen vähän nyppäsi...siis ihan vähän vaa...Vitsi tuossa nukkumaan kun menin ja Iltiksen siinä ennen nukahtamista luin....Siis nämä HERRAT ja NARRIT nyt kun matkustivat Suomen Pankin Rahoilla puolimaapalloa joka vuosi tällaisen yhden pitkän ulkomaanreissun muka tututusmatkan;)) ja pahkura...rilluttelureissu se on puhtaasti... Minä Friidu minä haluan Eduskunnan Pankkivaliokuntaan!!! Se epäkohta on heti korjattava!!;))) Minua ei tuonne matkalla edes kutsuttu....lähtivät nämä VIP-puolelta niin etteivät muut edes huomaneet....tuonne reissuun...
On sihteeri nyt tuohiksissaan....menen tästä keittämään ITSELLENI kahvit....on hyvä ettei ole nyt baakelsia himassa....muuten söisin sen baakelsin..kokonaan...
tsau:sihteeriseuraava projektimme, me menemme eduskuntaan, niin päästään rilluttelemaan veronmaksajien rahoilla ja ihan ulkomaille:-D))))))))))
- Monta näkökulmaa
Teotwawki kirjoitti:
seuraava projektimme, me menemme eduskuntaan, niin päästään rilluttelemaan veronmaksajien rahoilla ja ihan ulkomaille:-D))))))))))
Sihteeri on sitä mieltä että, Arvoisa Pj.ja ja sihteeri koska, ovat niin yhteiskunta- ja mediatietoisia ja korrelatiivisesti hyvin käyttäyviä ja elämästä selviintyviä yksilöitä...voisivat YHDESSÄ lähteä edusmatkalle edustamaan....tätä ikäluokkaa...öhähäähti...innoissaan nyt sihteeri ajattelee jo tulevaa garbelogiaan....
Pj..ja minulla on tyylikäs uimalakki sellainen turkoosisininen se sopii hyvin yhteen uimapukuni kanssa, siinä kun turkoosikukkasia myös...Mutta, tuo illallisasu...kokonaisuus.....käykö musta vai punainen vai peräti kulta....Mekö suunnataan ensin sinne Brasilian yö-elämään....Sulat...ne jotenkin burelskia....niitä en suostu ottamaan...mutta, helmet...täytyy kaunista öhö---siis kaunistaa...
Mitä mieltä Arvoisa pj. on itse on alkaako sihteeri tekemään matkavalmistelua?
tsau:sihteeri Monta näkökulmaa kirjoitti:
Sihteeri on sitä mieltä että, Arvoisa Pj.ja ja sihteeri koska, ovat niin yhteiskunta- ja mediatietoisia ja korrelatiivisesti hyvin käyttäyviä ja elämästä selviintyviä yksilöitä...voisivat YHDESSÄ lähteä edusmatkalle edustamaan....tätä ikäluokkaa...öhähäähti...innoissaan nyt sihteeri ajattelee jo tulevaa garbelogiaan....
Pj..ja minulla on tyylikäs uimalakki sellainen turkoosisininen se sopii hyvin yhteen uimapukuni kanssa, siinä kun turkoosikukkasia myös...Mutta, tuo illallisasu...kokonaisuus.....käykö musta vai punainen vai peräti kulta....Mekö suunnataan ensin sinne Brasilian yö-elämään....Sulat...ne jotenkin burelskia....niitä en suostu ottamaan...mutta, helmet...täytyy kaunista öhö---siis kaunistaa...
tsau:sihteerija kaikki mukaan. Siis punainen, musta ja kulta. Tulemmehan kuitenkin pääasiassa juhlimaan siellä. Tarvitset useamman vaatekerran, sillä siellähän sitten vietetään useampi viikko. Itse otan yön sininen smokin, shaketin ja oliivin värisen puvun lisäksi, sekä tusinan silkkikravatteja, jollainen minulla galleriakuvassanikin kaulassa. Sen on tehnyt tätini design-taiteilija Tulilintu.
- sofitikoitunut
Monta näkökulmaa kirjoitti:
tsau:sihteeri - Monta näkökulmaa
sofitikoitunut kirjoitti:
kiitos, paljon...sitä sanaa hain;))
tsau:sihteeri - Monta näkökulmaa
Teotwawki kirjoitti:
ja kaikki mukaan. Siis punainen, musta ja kulta. Tulemmehan kuitenkin pääasiassa juhlimaan siellä. Tarvitset useamman vaatekerran, sillä siellähän sitten vietetään useampi viikko. Itse otan yön sininen smokin, shaketin ja oliivin värisen puvun lisäksi, sekä tusinan silkkikravatteja, jollainen minulla galleriakuvassanikin kaulassa. Sen on tehnyt tätini design-taiteilija Tulilintu.
Sitähän minäkin ajattelin...että, juhlissa tuo aika....tosin uskoisin että, tarvittaessa voimme hankkia myös Rio de Janeirosta....lisää tyylikkäitä mittatilaus juhla-asuja...mutta, koska ko. on ns. edusmatka;)) on hyvä että, edustamassa Pohjois-maisessa desingissa....tosin voin poiketa tuolla Latvian reissulla myös Moskovaan siinä sivussa....sieltä kun suora yhteys Moskovaan;)) toki kansainvälistä huippumuotia jos, ottaisin myös mukaani, sihteerillä kun tätä slaavilaista makua joka ei halpa mitenkään....nooh. sihteerille Arvoisa pj. suo toki hieman lisä aikaa...koska, ymmärtää että, sihteeri on nainen.
Ehdottomasti solmioiden pitää olla silkkiä....emme luovu tasosta. Sininen smokki pukee hyvin deffensoitunutta ja komeaa pj.;jaa....sihteeri on aina pitänyt tuosta smokista.....huokaus...
tsau:Sihteeri sofitikoitunut kirjoitti:
ei sofitikoitunut. :-D Kun korjaa toisen virheitä ja puuttuu epäolennaisuuksiin, kannattaa itse kirjoittaa oikein.
Monta näkökulmaa kirjoitti:
Sitähän minäkin ajattelin...että, juhlissa tuo aika....tosin uskoisin että, tarvittaessa voimme hankkia myös Rio de Janeirosta....lisää tyylikkäitä mittatilaus juhla-asuja...mutta, koska ko. on ns. edusmatka;)) on hyvä että, edustamassa Pohjois-maisessa desingissa....tosin voin poiketa tuolla Latvian reissulla myös Moskovaan siinä sivussa....sieltä kun suora yhteys Moskovaan;)) toki kansainvälistä huippumuotia jos, ottaisin myös mukaani, sihteerillä kun tätä slaavilaista makua joka ei halpa mitenkään....nooh. sihteerille Arvoisa pj. suo toki hieman lisä aikaa...koska, ymmärtää että, sihteeri on nainen.
Ehdottomasti solmioiden pitää olla silkkiä....emme luovu tasosta. Sininen smokki pukee hyvin deffensoitunutta ja komeaa pj.;jaa....sihteeri on aina pitänyt tuosta smokista.....huokaus...
tsau:Sihteerilisää aikaa sinulle, sillä olethan nainen, juu. Olen odottanut naisia kolmasosan elämästäni, joten joukkoon vain.:-D)))))))))
minäkin näin alaikäsenä tulla mukaan,ku oon kuiteski ihan vanhan ruppanan näköinen? ;)
alaikäinen, niin tervetuloa. Parikymppisiä emme joukkoomme kuitenkaan hyväksy, sillä heitä me juuri arvostelemme.:-D))))))))))))
Teotwawki kirjoitti:
alaikäinen, niin tervetuloa. Parikymppisiä emme joukkoomme kuitenkaan hyväksy, sillä heitä me juuri arvostelemme.:-D))))))))))))
valitettavasti ole paljoo nuorempi...:P Hyvin mun iällä jo rökittää kakskymppiset...:D
mii-su kirjoitti:
valitettavasti ole paljoo nuorempi...:P Hyvin mun iällä jo rökittää kakskymppiset...:D
kynsiä teroittamaan ja interventiota suunnittelemaan:-D))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057