Mikä on paras hinta-laatu suhteeltaan oleva hierontapaikka Helsingissä? Itse maksoin niska-hartia hieronnasta 19e/30min. oliko liikaa vai sopivasti?
Edullinen hierontapaikka Hki:stä
21
12977
Vastaukset
- Masseur
Moi!
Tiedän yhden hyvän paikan laita postia [email protected]
Masseur- Lallu
Kuulostaa kyllä NIIN epämääräiseltä, että en kyllä varmana laita. Taitaa olla joku pervoiluyritys, kun ei voi paikkaa täällä sanoa..
- Mhieroja
Lallu kirjoitti:
Kuulostaa kyllä NIIN epämääräiseltä, että en kyllä varmana laita. Taitaa olla joku pervoiluyritys, kun ei voi paikkaa täällä sanoa..
toivottavasti jokainen ymmärtää, että tähän keskusteluun ei kuulu minkäänlaisten palveluiden mainostaminen
- lallu
Mhieroja kirjoitti:
toivottavasti jokainen ymmärtää, että tähän keskusteluun ei kuulu minkäänlaisten palveluiden mainostaminen
Kukas sen muka kieltää? typerä argumentti.
- ItsekinHieroja
lallu kirjoitti:
Pasilassa sijaitseva Suomen urheiluhieroja-opisto. Hierojat ovat siis opiskelijoita, mutta hyviä sellasia, kannattaa kokeilla! Aikoja on aina aamusta iltaan. Osoite on Pasilan Puistotie 4 (Länsi-Pasilan puolella eli lähellä Yleä ym). Voi olla alussa hieman hankala löytää, vaikka Pasilan asemalta käveleekin ehkä n.5minuuttia ja ratikkapysäkiltä minuutin. Mulla ei ole puhelinnumeroa tässä, mutta löytyy varmasti luettelosta.
Hinnat olivat ainakin vuosi sitten:
*30min 10 euroa
*45min 15 euroa
*60min 20 euroa
*90min 27 euroa
Tuskin ovat siitä paljoa muuttuneet:) Muuten, ajat ovat aika kysyttyjä, joten kannattaa varata ajoissa! Voit päättää haluatko nais-vai mieshierojan ym jos haluat. - lallu
ItsekinHieroja kirjoitti:
Pasilassa sijaitseva Suomen urheiluhieroja-opisto. Hierojat ovat siis opiskelijoita, mutta hyviä sellasia, kannattaa kokeilla! Aikoja on aina aamusta iltaan. Osoite on Pasilan Puistotie 4 (Länsi-Pasilan puolella eli lähellä Yleä ym). Voi olla alussa hieman hankala löytää, vaikka Pasilan asemalta käveleekin ehkä n.5minuuttia ja ratikkapysäkiltä minuutin. Mulla ei ole puhelinnumeroa tässä, mutta löytyy varmasti luettelosta.
*30min 10 euroa
*45min 15 euroa
*60min 20 euroa
*90min 27 euroa
Tuskin ovat siitä paljoa muuttuneet:) Muuten, ajat ovat aika kysyttyjä, joten kannattaa varata ajoissa! Voit päättää haluatko nais-vai mieshierojan ym jos haluat.Tälläistä vastausta juuri toivoin, asiallista ja informatiivista. Kiitoksia paljon, ehkä saan varattua tuolta ajan.
- jappe
lallu kirjoitti:
Voi Lallu-parka, mainostamisen kieltää tällä palstalla selkeästi ja yksiselitteisesti tämän palstan säännöt. Sinun ei kannattaisi missään yhteydessä käyttää sanaa "typerä".
- tippiä hierojalle...
*30min 10 euroa
*45min 15 euroa
*60min 20 euroa
*90min 27 euroa
Tuskin ovat siitä paljoa muuttuneet:) Muuten, ajat ovat aika kysyttyjä, joten kannattaa varata ajoissa! Voit päättää haluatko nais-vai mieshierojan ym jos haluat.jaaha.samassa talossa d-rapussa on myös hieroja mut hinnat on kyllä ihan toista tuleeko teillä intiimihieronta myös..heh..
- kai holm
jappe kirjoitti:
Voi Lallu-parka, mainostamisen kieltää tällä palstalla selkeästi ja yksiselitteisesti tämän palstan säännöt. Sinun ei kannattaisi missään yhteydessä käyttää sanaa "typerä".
voi jappe parka kun olet raivostuttava ihminen. toivottavasti et vaikuta tällä palstalla enää ...
- javascript:void(0);
*30min 10 euroa
*45min 15 euroa
*60min 20 euroa
*90min 27 euroa
Tuskin ovat siitä paljoa muuttuneet:) Muuten, ajat ovat aika kysyttyjä, joten kannattaa varata ajoissa! Voit päättää haluatko nais-vai mieshierojan ym jos haluat.kukaan tuskin uskaltaa suosituksia antaa hlöistä?
- vantaalla siis
http://www.hierontaiatros.com/hierontahinnasto
onko kokemusta iatroksesta?- asdfjne
On kokemusta. ei pöllömpi paikka lainkaan... hinnat hieman nousseet näköjään mutta ei vieläkään päätä huimaa.
- saakelisti viisaampi
helsinkistä.tosihoono soomi. ettekö tuon vertaa osaa kirjoittaa. Hgistä jos pitää lyhentää muuten Helsingistä.
- ole.
kumma juttu 8.6 näytäää viimeistä viestiä eikä semmosta
- Anniiiiina
Herttoniemessä kauppakeskus megahertsissä on hierontaa.. Klassinen hieronta 1h / 35e ja tutustumistarjous 25e ja tekee muitakin hierontoja kuin klassista.. Mielettömän hyvä hieromaan!!! Se on kampaamon yhteydessä.. Itse olen tykännyt kovasti. Tietääkseni tämä hieroja ollut 8v alalla.. ja huomaa kyllä.
- Jäykät paikat
Mitäs muita hierontoja siellä tarjolla kuin klassista...?
- vaaaaaaai
satsin yhteydessäkö
- mooona
En tiiä onko tää niin edullinen muuten mutta bongasin Waucherin sivuilta tälläsen tarjouksen: http://www.waucher.fi/tuotteet/helsinki/nikotzu-rentouttava-75min-hieronta Ostin itelle ja lahjaksi kun vaikuttaisi ainakin hyvältä :)
- Massage40
Mayorsilla on nais sekä mies hierojia.www.mayors.fi
- anna-liina2
todella huono asiakaspalvelu ja varsinkin nettivaraus. ihan mahotonta varata aika netista! en suosittele!
- Tyhmäkö
Nyt ainakin hinnat ovat yli 70€/ tunti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579