Outoja tuntemuksia

Zakuskat

Tällä kohtaa on ollut kallio
rannalla meren

alastomana seissyt puu myrskyjen oma

viety

hengitän neulasten lauseet
kaarnan paljaalla karkean

17

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä runossasi on jotain tuoksuvaa,
      jotain viileää ja kaunista. Erilaista Sinua,
      josta voi vain pitää.

      Huomenia sinne Stadiin.

      • Zakuskat

        Oho.

        Lillasti myöhässä tämä vatsaus, mutta onhan nyt kuin vastaus.

        Kiitos.

        En mä nyt niin hirveä ole, kuvittelen vain.


    • Minanoita

      Sähän rupeet suorastaan hempeilemään...tää noita
      on täällä ihan pyärryksissä, kun et ollenkaan varoittanut
      et susta on tullut hemppis..Tää on huippuhyvä, saat tästä
      noitakympin, se tosin katoaa puolen yön tienoilla....kjeh!

      Hemppiksel terkuin Runtsu=))))

      • Zakuskat

        Mä olen hempukka snadilla päivänkakkaralla korvanlehdellä roikkendelemassa.

        Ja paskat!

        Kivet kääntyy ja mä haluan sen kybän takas...hymiö =)


    • mahdotonyhtalo

      Jäi huomaatta kaunis runosi. Tulivat mieleen jääkauden jälkeiset muinaisrannat.

      • Zakuskat

        Koko suomenniemi on jääkauden jälkeinen muinaisranta.

        _ henk. koht. mielipide _


      • mahdotonyhtalo
        Zakuskat kirjoitti:

        Koko suomenniemi on jääkauden jälkeinen muinaisranta.

        _ henk. koht. mielipide _

        Ensimmäiseksi tulivat mieleeni pirunpellot, jätinkadut ym... Siis tosi hienoja kivimuodostelmia :)


      • Zakuskat
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Ensimmäiseksi tulivat mieleeni pirunpellot, jätinkadut ym... Siis tosi hienoja kivimuodostelmia :)

        Mä joudun koko ajan googgeloimaan. Mua jäi vaivaamaan toi jätinkatu (?)

        Ihmeellinen on kvanttifysiikka.


      • mahdotonyhtalo

      • Zakuskat

      • mahdotonyhtalo
        Zakuskat kirjoitti:

        pitääkö toi jättis skriivaa tohon kenttään?

        (aivan hukassa näissä hypeissä)

        Eli laita google-kenttää vain sana jätinkatu. Ei antanut suoraan linkittää..


      • Zakuskat
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Eli laita google-kenttää vain sana jätinkatu. Ei antanut suoraan linkittää..

        Jätinkatu on kuulema vanhaa merenrantaa! Mä sain heti tajuttomat kiksit. Tästä on niin lillasti matkaa Hyvingelle, että kun lumet sulaa, niin mä kipitän sinne ja etsin tuon kivikujan.

        Massiivinen, hieno ja upea yhtä aikaa.

        Ja katso mitä muuta mä löysin H:n sivuilta:


        http://www.hyvinkaakuvat.com/paikkasivut/aleksiskivenkatu.htm


        Ihan kuin olisi Alpeilla (nauraa kikertää).


      • mahdotonyhtalo
        Zakuskat kirjoitti:

        Jätinkatu on kuulema vanhaa merenrantaa! Mä sain heti tajuttomat kiksit. Tästä on niin lillasti matkaa Hyvingelle, että kun lumet sulaa, niin mä kipitän sinne ja etsin tuon kivikujan.

        Massiivinen, hieno ja upea yhtä aikaa.

        Ja katso mitä muuta mä löysin H:n sivuilta:


        http://www.hyvinkaakuvat.com/paikkasivut/aleksiskivenkatu.htm


        Ihan kuin olisi Alpeilla (nauraa kikertää).

        Tämä linkki voi auttaa. Siis tältä sivustolta on myös linkki karttaan. Alueella on myös muita luontokohteita, kuten jätinlukot. Siitä myös kerrotaan sivustoilla.

        http://www.klaukkala.fi/uutiset.php?uutinenid=385


      • Zakuskat
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Tämä linkki voi auttaa. Siis tältä sivustolta on myös linkki karttaan. Alueella on myös muita luontokohteita, kuten jätinlukot. Siitä myös kerrotaan sivustoilla.

        http://www.klaukkala.fi/uutiset.php?uutinenid=385

        Siis tää on aika lapsellista, mutta mä olen aivan tajuttoman kiinnostunut asioista jotka eivät ole niin näkyviä, tuntuvia tai millään lailla havaittavia. Esmes maankuoren liikkeet, ja koko pallon tuskin näkyvä elämä, on mua kiehtonut aina.

        Kaikki osaavat uida ja lentää, mannerlaatat, meret, ja sinäkin seuranani.

        Terkkuja härkätaistelusta - ellis niis torinlaidalta. Kannattaa ostaa ennakkoliput sillä jonot ovat (vieläkin) reippaat satametriä yli Keskuskadun.

        Ja on kylmääääää.


      • tee.
        Zakuskat kirjoitti:

        Siis tää on aika lapsellista, mutta mä olen aivan tajuttoman kiinnostunut asioista jotka eivät ole niin näkyviä, tuntuvia tai millään lailla havaittavia. Esmes maankuoren liikkeet, ja koko pallon tuskin näkyvä elämä, on mua kiehtonut aina.

        Kaikki osaavat uida ja lentää, mannerlaatat, meret, ja sinäkin seuranani.

        Terkkuja härkätaistelusta - ellis niis torinlaidalta. Kannattaa ostaa ennakkoliput sillä jonot ovat (vieläkin) reippaat satametriä yli Keskuskadun.

        Ja on kylmääääää.

        mielenkiintoisista paikoista, vaikka tämä Hyvinkään muinaisrantakin olisi hieno, ellei ympäristöä olisi pilattu. Vilkaiskaapa googlesta hakusanalla Töppösen luolikot, toista muinaisrantaa. Se on lähes silmänkantamaton alue, mutta kivet niin isoja lohkareita, että kävely siellä taitoa vaativaa. Paikalliset väittävät, että pudotettuaan kolikon, sen putoamista voi kuunnella pitkän aikaa. Melkein uskon.


      • mahdotonyhtalo
        tee. kirjoitti:

        mielenkiintoisista paikoista, vaikka tämä Hyvinkään muinaisrantakin olisi hieno, ellei ympäristöä olisi pilattu. Vilkaiskaapa googlesta hakusanalla Töppösen luolikot, toista muinaisrantaa. Se on lähes silmänkantamaton alue, mutta kivet niin isoja lohkareita, että kävely siellä taitoa vaativaa. Paikalliset väittävät, että pudotettuaan kolikon, sen putoamista voi kuunnella pitkän aikaa. Melkein uskon.

        Soranotto on pilannut monia kauniita paikkoja, vaikka omalta kohdalta pidän vielä vähemmän vedenalaisen soran otosta. Tuohon Hyvinkään Jätinkatuun törmäsin julkaisun kautta.

        Jostan kumman syystä mieleni on tehnyt jo parin vuoden ajan palata käymään Ylläsjärvellä. Sillä paikalla oli minuun rauhoittava vaikutus ja siellä voisin viettää pidemmän loman.


      • Zakuskat
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Soranotto on pilannut monia kauniita paikkoja, vaikka omalta kohdalta pidän vielä vähemmän vedenalaisen soran otosta. Tuohon Hyvinkään Jätinkatuun törmäsin julkaisun kautta.

        Jostan kumman syystä mieleni on tehnyt jo parin vuoden ajan palata käymään Ylläsjärvellä. Sillä paikalla oli minuun rauhoittava vaikutus ja siellä voisin viettää pidemmän loman.

        Tuo kuulostaa hyvältä, siis että olisi jokin paikka jonka olisi valinnut rauhoittavaksi henkiseksi tilakseen. Tässä pohdin ideaa, että onko minulla sittenkään sellaista ja että onko nykyinen se vai eikö se ole.

        Sisin on aina hiljaa ja odottaa käsien ideoita. Tuo kivinen tie ei ehkä ole kuin symboliarvoltaan visuaalinen fakta elämästäni, ja luonto sen ympärillä koko kattava ja salattu idea.

        Ma tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe