Miksi ihmiset haukkuu

minä suomalainen

mikä saa toisen ihmisen haukkumaan ja käyttämään haukkuma sanoja toista ihmistä kohtaan..

Kysymys kaikille.. Kertokaa mikä teillä risoo tai painaa mieltä..

21

3308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiukutellaan

      Mukavaa kiukutella täällä nimettömänä , toiselle on kivaa aiheuttaa näppylöitä . Kotona ukko
      ei kuuntele mun rettelöintiä eikä ota sitä vakavasti . Joten täältä pesee

      • ::::

        En hauku,jos kerron totuuden toisesta henkilöstä,miten kohtelee minua ja muita läheisiäni.
        Olen aina ollut sitä mieltä,että pahat teot tulevat ilmi ennemmin tai myöhemmin (esim.valehteleminen).


    • gjdklfsdgbvtjw,

      Moikka!
      Täällä yksi ihminen jota haukutaan aina, milloin olen valehtelija ja milloin mitäkin, viimeksi huono eläintenhoitaja...
      Ihmiset haukkuvat minut ja sit pyytävät anteeksi seuraavana päivänä, ei he tarkoittaneet, oli vaan huono päivä on yleensä selitys... Aluksi en niin noteerannut tätä käyttäytymistä, mutta viime aikoina sitä on ollut niin paljon ja ihan tuntemattomien taholtakin jopa ja siis ihan ilman todellista syytä, eli se miksikä minua haukutaan ei pidä paikkansa...

      Olenkin nyt viime aikoina alkanut miettiä et mitäs jos se pitääkin paikkansa ja olen mennyt ihan sekaisin, en ole viittinyt enää olla tekemisissä kenenkään kanssa, koska ajattelen että olen niin huono ihminen ja lisäksi en halua enää, että ketään haukkuu mua...

      Toinen mikä olen, on avioliittokriisejen selvittäjä ja olkapää kun miehet eroaa...sitäkin olen ihmetellyt, et miks helv*tissä ne muhun ottaa yhteyttä, ei mua kiinnosta heidän ongelmat sitten pätkääkään, mut olen varmaan niin kiltti että olen hyvä kohde kelle purkaa paskat...Mun otsassa varmaan lukee täällä laastari olkaa hyvä...

      Olen siis elämääni kyllästynyt koska ihmiset käyttäytyy niin ilkeesti mua kohtaan, ja tätä on siis aina jatkunut, koulussakin olin kiusattu....miksei mua voida jättää rauhaan??? Eilenkin mut haukuttiin ja se läti ihan siitä että kyselin kuulumisia kyseiseltä ihmiseltä...enpä taida enää kysellä mitään keltään...

    • Kehno arvaukseni.

      Jos havaitsee, tai aistii alitajuisesti, kanssaihmisessään jotain samaa kuin itsessään tai vaihtoehtosesti jotain sellaista jota hakuaisi itellään olevan.

    • ,__,

      En ymmärrä, koskaan en ole ketään haukkunut hänen edessään, korkeintaan arvostellut aviomiehelleni.

      Niinpä minuakaan ei ole kukaan haukkunut päin naamaa. Mielipiteensä saa minusta jokainen pitää.

    • ...

      Selkeä asia.

      Kun sanoo jollekin veetun aivoidiootille, että muuta tollo uranukseen, siitä tulee hyvä mieli ja tollokin tuurillaan alkaa tajuamaan idioottimaisuutensa. Hyvä mieli tulee kyllä aina, tollo hatvemmin tajuaa mitään ja kohottaa oman itsensä arvostamista, koska itse sentään kykenee tajuamaan, että tollo on vain tollo :D

      • Revisiitä-jososaat

        Etkä ikupäivänä koskaan tule tajuamaan omaa tollouttasi.


    • No kun ne ovat kissaihmisiä ja pitää sitten itse hoitaa sitä koiran virkaa...

      Minua ei riso mikään just nyt.

    • Uskoisin näin.

      Kaippa se on se sivistymättömyys! Sivistymätön ihminen päästelee suustaan mitä sattuu ja hyvin sivistynyt ihminen ei sitten päästele.

      • peace sulle

        Hienosti sanottu!

        Sitten ovat nämä luonnevaurioiset, jotka saavat raivokohtauksia milloin mistäkin.

        Yleensä ihminen purkaa omaa huonoa oloaan toisten mollaamisella - se on tälläkin palstalla nähty.

        Terve ihminen saa huonon omantunnon, jos loukkaa muita.


      • Anonyymi

        En hauku ketään mielessäni kiroan joka ilta yöhempää tällä Heka-itä Kontulassa Helsinki 94. Kun luen kirjaa vuotessani. Makuuhuonen ikkuna auki ja se parvekelle.Sitä tunketuu tupakan hajut kotini sisälle.Minun alakerastani .Koska rouva ei voi niitä lasituksia pitä auki.Ei koskaan.Kissa karkaa. Lisäksi talossa on parveke tupakointi kielto. Kyllä ihan joka kerta kiroan hänet mielessäni kun siellä ilta myöhä röökää.Eikä pääse pihaan missä on osoitettu tupakointi paikka.Pitkä pöytä,penkit ja kukkiakin.JOSSA KAIKKI MUT KÄYVÄT TUPAKALLA. Terveisiä vaan kiroleiva Siili Vesalan peruskoulun vierestä kerrostalosta.


    • Peräkammarin tyttö

      Eipähän minua kukaan tule haukkumaan, eipä ole aihetta kenelläkään sellaiseen, päinvastoin niin paljon kaunista kantaa ihmissydämet jottei siihen sanat riitä edes kertomaan. Mitä väheksytymmän ihmisen kohtaa, sitä suurempi sydän rinnassa sykkii.

      Itseeni en ota ihmisiä jotka kerjäävät kaikkea huonoa osakseen, vaikenen ja annan jauhaa heidän itsekseen. Miksi turhaan takertua heidän katkeruuksiinsa.
      Useimiten tämä poppoo on juurikin niitä "onnellisissa liitoissaan olevia, joillakin on aivan mieletön seksielämä, mutta ei hajuakaan rakkaudesta. Jotkut kadehtivat mammonaa heitä rikkaammiltaan tyyliin: meidän kesämökki ei ole aivan yhtä hulppea kuin "sen työkaverin tai jonkun" Puututaan kenties toisten elämäänkin ja leikitään kaupan päälle jonkinalan asiantuntijoita. Mutta itseä ei kohdata. Vika on aina joissain muissa ja niin on ikuisesti oleva tai sitä ei ainakaan saa mainita ketään.

      Ahneus,osattomuus ja kateus saa arvostelemaan ja haukkujan kielenkannat liikehtimään. Ehkä hekin joskus kykenevät kohtaamaan itsensä ja narsistisuutensa. Jos ei niin mitä väliä sillä kenellekään muulle on. Sittenpähän vain saavat korkean verenpaineen ja muita vaivoja ja jatkavat muissa vikojen etsintäänsä.

      Tänään tuli kosittua vahingossa muutamaa miestä samaan aikaan, kukaan ei halunnut ottaa minun sukunimeäni,vaikka kuulemma jotkut miehet vaihtaisivat mielellään huonolta kalskahtavan sukunimensä naimisiinmennessä, sain monta eitä, varmaankin sukunimi ei ollut vaihtamisen arvoinen. Mitäs siitä sitten toisia haukkumaan jos pitävät enemmän omasta nimestään, muutama ei tosin oli aivan oikeutettuja, olivat jo naimisissa jonkun jo huoliessa heidän sukunimensä.

      Entäs aloittajaa itseänsä, mielusti kuulemme myös kysyjän mielipiteen aiheeseensa,vai löytyikö se jo tuolta välistä(?), mukavaa toivottavasti myös aurinkoista viikonloppua myös sinne.

    • Anonyymi

      Teidän kannattaa me Harjavalta sairalla asumaan Pori ja ulvilaiset

    • Anonyymi

      Se jos toinen ei toimi sääntöjen ja lakien mukaan, vaan tekee täysin mitä itse huvittaa, piittaamatta kenestäkään muista. Sellainen ärsyttää vietävästi.

    • Anonyymi

      En ole tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät kunnioita edessä olevaa ihmistä .Eikä kuuntele mitä mörköjä jatkuvasti suustaan sanovat toista ihmistä kohtaan.Anteeksi naiset ovat susia toisille naisille jos ovat ilman parisuhde ,ilman miestä ja asuvat yksin Iältä 55-75!En kästä? Johtuko siitä heidän viihde on illala juoda yksin viini pullonsa? Sitten on krapula päiviä.Märehtvät exksän kuolema nuorena.Tai hirveä lapsuus, hirvä avio ero. Aina kaikessa syy muut kuin he itse!Väistän selaiset ihmiset kerhoissakin,joissa suurin osa naisia valitamassa elämä.Unetomat yöt ymm.

    • Anonyymi

      Jos ihminen haukkuu, hän matkii silloin koiraa, tollo.

    • Anonyymi

      Miten aloittajan asiat liittyvät toisiinsa? Toisten, muitten ihmisten haukkuminen / mikä minua "risoo tai painaa mieltä". - Nm. Kaksi eri asiaa

    • Anonyymi

      En halua haukua ketään. Mutta riso isosti nainen joka ei pääse Heka-itä vuokra talossa : Pihalle tupakalle. Paikka on osoitettu tupakoitsijoille!On keksinyt tupakoi asunossa tuletus ikunnan edessä illalla .Ymärtämättä se tupakan haju ei menen ulos ilmaan ja katoa. Se tulee ikunan rakoventilistä toisin asuntoihin ja hänen asunnon yleishormista eli keskusilmaston kautta muihin asuntoihin. Joka on liesitulettimen alla. Vaikka poltaisi 1 savukeen se haisee ja on kieletty. Itse ei haista sitä ja koleri ei peitä sitä.Haju tulee rappu käyttäväänkin juuri sieltä postilukun kautta. Välillä käyttä hyväksi pekoni ,makaran paisto nin että rasva pala pohjaan ja tuleta sen hajun parvekkeele lasitukset iän ikuisesti kiinni kaikkina vuoden aikoina.Sinä sit pälle tupakan hajut.Kostealla säälä haise hänen parveke kuin kuollut raato ja se hau leviää muihin parvekeisin. Se on se tupakka kun vuosia poltti häiritsevästi parvekeella. Tupakan haju jää kinni pintoihin ,materiaaleihin myös parvekeiden.Hän tupakoitsian ei haista asiaa. Varmasti hänellä on myös haju aisti pois.

    • Anonyymi

      Se että nämä prkl akat kyttää toisten aviomiehiä vaikka omakin ukko on olemassa. Kärkölän 50 plus lortolle vaan terveisiä ja vitunmoinen kiitos kun melkein rikoit meidän pitkän avioliiton. Kas kummaa ukko ei lähtenyt sinun matkaasi vaikka kuinka vokottelit, oli vaan lohdutellut kuntoutus kaveria kun olit niiiin kurja ollut ja antanut väärää signaalia ei ollut aikomuskaan sinun mukaasi lähteä. Piti vielä vainota kaikenlaisilla viestikeinoilla estoista huolimatta Onko nyt hyvä olla kun pää on muutenkin sekaisin? Sitä saa mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Haukkujilla huono itsetunto, katkeruutta, kateutta tai mahdollisesti luonnehäiriö, narsismia tai muuta vastaavaa.

    • Anonyymi

      Ihmisillä on nykyään kamalan paljon koiria lemmikkeinä. - Nm. Seura tekee kaltaisekseen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe