Tyttoporukalla Mallorcalle - onko suosituksia alueesta?

Summer20101

Moi, olemme ajatelleet lahtea tyttojen joka vuotiselle matkalla talla kertaa Mallorcalle. Emme ole koskaan kayneet Mallorcalla ja toivoisimme vinkkeja aluesta mitka olisivat hyvia. Menemme Mallorcalle rantaelamaa viettamaan ja shoppailemaan. Emme halua olla missaan bilemestassa; kaymme ulkona baareissa mutta mitkaan teinipaikat ei kiinnosta. Haluamme olla hyvien kulkuyhteyksien lahella Palman kaupunkiin ja rannoille. Onko vinkkeja hotelleista?

5

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hola!

Terve!

Oltin syyskuun 2009 alussa Mallorcan Can Pastillassa hotelli Leossa. Hotelli oli hinta laatu suhteeltaan varsin hyvä valinta keskitason hotelliksi. Hotelista löytyi kaikki (meille) tarvittava ilman erityistä luksusta. Leo on lähellä rantaa (alle 200m.). Hotellissa on myös hyvänkokoinen uima-allas jonka ympäriltä löytyy rantatuoleja. Liikenneyhteydet ovat hyvät Palman kaupunkiin sekä Playa De Palmaan/El Arenaaliin.(bussipysäkki molempiin suuntiin on aivan hotellin lähistöllä ja kertalippu maksoi reilun euron). Muutaman kerran käytiin bilettämässä Playa De palman/El Arenalin suunnalla. Näillä kerroilla menomatkalla otettiin bussi ja palattiin hotelliin taksilla. Playa de Palman/El Arenalin alueella on selvästi näkyvillä vahva saksalaisvaikutus. Hotelli Leo on varsin lähellä lentokentää, mutta ainakaan meitä lentomelu ei häirinnyt.

Varatessamme huonetta hotellilla oli tarjous puolihoidosta (juomat päivällisellä eivät kuuluneet puolihoitoon) joka toi viikon matkalle hintaa lisää 21 euroa per nenä. Aamiainen oli ihan ok, mutta päivällinen ei kyllä ollut kovin erikonen. Toisaalta mitään huippua ei voi myöskään odotaa, jos hintaa puolihoidolla oli kolme euroa per päivä... Toinen vähän miinuspuolen seikka oli se, että huoneiden äänieristyksessä olisi parantamista. Yleisesti ottaen hotellia voi kyllä hyvin suositella. Lisää tietoa (englanniksi) ja matkailijoiden ottamia kuvia hotellista löytyy tripadvisor.com sivuilta

• Playas

suosittelen myös ja sielta esim.hotelli/apartementos Brazilia Playa (Tjäreborg?).Hotelli aivan rannan tuntumassa,respassa erittäin ystävällinen henkilökunta(yksi suomalainen).
        Hyvät kulkuyhteydet Palmaan,jossa kannattaa La Lonjan seudun baareissa käydä tutustumassa paikallisten illanviettoon.
        Arenalista löytyy muutama "aikuisille" tarkoitettu tanssipaikka,Reginas,Salsa Rosa.

• Hola!
        Playas kirjoitti:

suosittelen myös ja sielta esim.hotelli/apartementos Brazilia Playa (Tjäreborg?).Hotelli aivan rannan tuntumassa,respassa erittäin ystävällinen henkilökunta(yksi suomalainen).
        Hyvät kulkuyhteydet Palmaan,jossa kannattaa La Lonjan seudun baareissa käydä tutustumassa paikallisten illanviettoon.
        Arenalista löytyy muutama "aikuisille" tarkoitettu tanssipaikka,Reginas,Salsa Rosa.

Joo Leo on aivan Brasil hotellin naapurissa. Me käytiin Playa De Palma/El Arenal sunnnalla menomestoista Riu diskossa. Riu oli iso paikka ja jakaantui kahteen osaan joista toisessa oli kovempi meno (esitanssijoita ja showesityksiä) sekä sitten rauhallisempi puoli. Pääsylippu Riuhun maksoi 15 euroa ja sillä sai kolme drinksua.

• barceló

Tuosta Leosta pari kilometriä Palmasta poispäin on Barceló Pueblo Park. Olin siellä loppuvuodesta ja se on mukava, siisti paikka ja henkilökunta ystävällistä. Siellä on samanlaisia puoli/täyshoitohommeleita valittavana, ja hotellihuoneiden lisäksi apartamentoksia. Palman keskustaan pääsee näppärästi busseilla, ja istumapaikan saa helpommin kuin myöhemmin matkan varrelta. ;)

http://www.barcelo.com/BarceloHotels/en-GB/Hotels/Spain/Majorca/PuebloPark/Home

• don luis

olen ollut hotelli brasiliassa(netissä hotel brasiliaplaya,jopa suomeksi)ja olen o ollut paikkaan tyytyväinen.olen myös käväissyt hotelleissa leo,java,ja helios,jotka ovat samoilla kulmilla.mielestäni kaikki ovat kunnollisia,brasilia vain rannempana.tämä menee palmanlahti-osastoksi,mallorca on erittäin runsaasti myös muutakin.palmanlahden lomailuun on helppo ja halpaa yhdistää kaupungissa pistäytyminen.olen ollut monasti myös alcudiassa jonka ranta on vielä upeampi kuin palmanlahden,muuten tienoo on käynyt,suosion myötä ,hiukan kalliimmaksi kuin ehkä hieman muodista pois jäänyt palmanlahti.kokonaan mainitsematta on nuorison suosima palma nova-magalluf suunta,jossa hulinaa riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe