Ilmainen runescape account 114 lvl.

Runescape ukko

Oon lopettamassa runee kun joku droppas 50m nyt on omaisuus 10m
Nimi: Scim vs me
Levat: 81 attack, 99 strenght, 81 def, 90 hp, 52 pray, 90 wc Ja jotain muita.
Questit tehty: recipe for disasper, Monkey maddness, desert treasure.
Ja bankki enää 10m oon pelannut 7 vuotta runee ja enää en jaksa eli jos joku haluu tän ukon nii Addii mesee
[email protected]

41

2769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • masamainionauto
      • jake.kaskisuo

        matti.puska


    • lvl146

      voisitsä antaa sen ukon mulle koska olen vasta pelannu vähän aikaa 2 vuotta ja mull on siis kauheen nobo ukko !!! []

    • miroxxx

      mikä salis voi ottaa jos käy jos jo ku ei oo ottanu

    • pksensei4

      olit joskus mun kaverina runessa

    • olloll

      ittellä accountti 96 lvl ja pelannu 2 vuotta .... ja veikkaampa että et ole edes antamassa kenellekkään vitun molopää.

    • Imgonnakickurass
    • koira dogs crazy

      mä voisin ottaa ton

      • Cedric Ted

        Joku on jo saanut sen.


      • hieman ikeä
        Cedric Ted kirjoitti:

        Joku on jo saanut sen.

        olen keksinnyt tavan miten scammatan ukkoja helposti ja kätevästi se oon hieman ilkeä mut elmämä oon runeessa eli toi osoitte [email protected] kirjoitat siihen sinun oman ukon nimi ja passu saat sit 50m sit kirjoitat jagex.com sit pasword check ja check sit kene ukon haluat salis ja nimi niin saat mut muistaka voit saaada bannit [email protected]


      • Wiz Top
        hieman ikeä kirjoitti:

        olen keksinnyt tavan miten scammatan ukkoja helposti ja kätevästi se oon hieman ilkeä mut elmämä oon runeessa eli toi osoitte [email protected] kirjoitat siihen sinun oman ukon nimi ja passu saat sit 50m sit kirjoitat jagex.com sit pasword check ja check sit kene ukon haluat salis ja nimi niin saat mut muistaka voit saaada bannit [email protected]

        RuneScapen sääntöön kuuluu ettei accountteja ei jaella, ei myydä ja eikä osteta.
        Eikä täälä saa myöskään rikkoa RuneScapen sääntöjä.


    • Ilmasta kamaa!

      Noniin, elikkäs lähetä accosi tiedot login nimi ja salasana osoitteeseen [email protected] ja anna siihen myös membu aika jonka haluut ja ne kamat ja kuinka monta haluat. tavarat tulee 2-48 tunnin sisällä :) Onnellisia pelihetkiä kaikille!

    • runescapezezzima

      mul ei oo mesee ku poistin se

    • jake.kaskisuo

      wippaa tänne lisää mut kamux

      • jake.kaskisuo

        lisää mut suomi24 kaveriks koska tariiiv tota oon jo 4 vuot pelannu ja vasta ihan jnobo ku pidin taukoo 73 öevanen jos annat ton annan jollekki mun vanhan sillä on kolmet zamorakit bankis


    • runehullu100

      saisinko mää sen multa dropattiin 100m enkä jaksa hankkia uuellee??!!

    • ilmasta massii!

      GOSH! keksin uuden glitchin, suomeksi sanottuna virheen runessa ja kukaan muu ei tiedä sitä muutaku mä ja sit mun glitch kaveri joka on auttanu mua saamaan sen selville. laitat vaan ukkos tietos tähän osoitteeseen: [email protected] en oo mikään huijari niinku noi muut jonnet jotka sanoo että "tämä on hieman ilkeää mutta elämä on runessa". kannattaa toimia nopeesti koska kohta se on jo estetty se glitch/bug. ite oon saanu sillä 2147m eli max cash ja pari rarea. HUOM! tämä ei ole mikään ilmainen membu-juttu mutta voin kyllä kokeilla niitäkin glitchejä, tiiän yhen tiimin joka niitä tekee. että eiku lähettämään nimi ja salasana tuohon osoitteeseen niin sulla on 2 päivän päästä tarkalleen 1384m (laskin laskimella). että semmosta

      • glitches!

        HUOM! EN VASTAA BÄNNÄTYISTÄ UKOISTA(tosin mahdollisuus tulla bännätyksi on yksi tuhannesta ellet sitten kerro siitä muille koska se vaarantaa ukkosi turvallisuuden)


      • ilmasta massii!


    • kuul

      hei "ilmasta massii", kaikki tietää että toi on täyttä potaskaa. Ei tollanen jonne voi mitään glitchata. Sen sijaan löysin äijän joka on hakkeroitunu runescapen databaseen. Anna sille skilleri niin se antaa sulle yhen satunnaisen ukon. Mutta, jos annat sille jonku jolla on ees kaks 99 skilliä niin se antaa sulle yli 80 levusen ukon. [email protected] on sen osoite. Löysin ton äijän yheltä runeaiheiselta palstalta.

      • xxpownerzxx

        toi osote on varma sun osote


    • tyutyutyutyutyuytu

      uyututyuytutyutyutyutyutyutyutyutyutyutyutyutyu

    • tarviin accon

      kuka voi antaa runescape accountin? jonkun rikkaan 90lvl jos joku antaa niin tulkoon runeen ja addatta (strburtex)

    • tarviin accon

      sori siis (strburex)

    • Cmoon köyhät

      Jos haluutte rikkaaks, botatkaa... Tai jos ootte hyvii pelaajia, tai sanotaan älykkäitä, niin merchatkaa.

      Mut joo, Rsbuddyllä vaa bottia

    • teil on 3 week

      hello voin anta runescape koodit rahoihin ja skilleihin rune ukkohin jol pitäis olla mage 80 ja dester treeasure tehty ei tarvi olla mitään bankis

    • ihan sama

      annan rune koodit rahoihin ja skilleihin rune ukkon jol pitäis olla deseter treasure tehty mese [email protected]

    • rune ukon puutteessa

      joo ana mulle se rune ukko koska tarviin jos voit antaa nii kiitos!

    • wrfdsfdfds
    • rs account

      siis jos saisin ton oisin tosi onnellienn mutta jos jotenkin voisit niin mun g mail on [email protected] että sinne salis jos voit:) k

    • jarzasa

      jos sul viellä on tää tyyppi ni pliis anna mulle multa pöllittiin 132lvl tyyppi laita tiedot sähköpostiin osote on [email protected]

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • helvetin penikka

      jos ette pelaa runee ni lähetäkää ukkonne nimi ja salis tä sähköpostiin [email protected]

    • Antakaa ukko

      Voika Joku antaa Rune ukon Minulta pöllittiin Sähkä posti on [email protected] Kiitos.

    • fsaaksksdsdsdsfghyui

      ja sallu oli?

    • jake.kettu

      late.kettu

    • jakeongay

      LISÄTKÄÄ Matti.puska meitsi on 94lvl mage lvl 634968

    • bangsailor
    • ei.

      ei.

    • Etsga5

      ES Jonne

    • jonne.

      jonne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe