joo laitoin tossa auton käyntiin jolloin lähti ihan normaalisti, sitten kun ikkunoita raappasin niin sammui, eikä sen jälkeen enää käynnisty. Yrittää kyllä startata, mutta ei vaan tule viimeistä silausta, ja konepellin alta kuuluu ihan ihmeellistä nakutusta.
volvo 740 1987 ei käynnisty
7
398
Vastaukset
- frangrabba
bensapumppu sökö,venttiili rikki,???????????????? mahdollisuuksia on vaikka kuinka paljon,kaasarissa vettä
- Toinen idiootti
Frangrabba ei tiedä autoista paskaakaan. Ruiskukoneissa kaasari missä sijaitsee.
Viittaaa siihen, että kiertokanki on voinut napsahtaa poikki... kilkuttaa nakuttaa ja käynnitys vaivanloista.
- jklsdfjksdfjkl
Nostoa vuosia vanhalle keskustelulle. Itselle kävi täysin samalla tavalla samalla autolla. Tulpat olivat kastuneet.
- voi ammattimiestä,hi
ja tuo on vain yksi sadasta muusta vaihtoehdosta, et auta ketään tuolla yhdellä mahdollisella syyllä.
- ekfhsdlkhfsdilhfiowe
voi ammattimiestä,hi kirjoitti:
ja tuo on vain yksi sadasta muusta vaihtoehdosta, et auta ketään tuolla yhdellä mahdollisella syyllä.
autaa ja autaa aika pirusti, jos syy selviää niin pikkujutusta kuin märät tulpat.
taidat olla uusi internetissä. mäpä opastan. internetissä auto-ongelmiin yleensä vastaan muutamalla mahdollisella ongelmalla, ei laiteta pitkiä listoja. tämän huomaat, kun seuraat keskusteluja enemmän. vastaajat tavallisesti kertovat, jos omassa vastaavassa autossa on ollut sama ongelma ja miten siitä selvittiin. tätä ei tarvitse ihmetellä. vastaajat harvoin ovat ammatti-ihmisiä, vaan tavallisia autonomistajia, jotka kertovat arkipäivän selviytymistarinoitaan. tähän kannattaa totutella. jos haluaa saada ammatti-ihmisen vastauksen, niin silloin pitää kääntyä rohkeasti korjaamon puoleen.
toisekseen aloittajan volvosta on helpompi tarkistaa tulppien kunto kuin bensan määrä. sä varmaan tiedät miksi.
- as2
Ja kyllähän siihen pitäisi joku syy löytyä minkä takia ne tulpat on kastuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437