ihana kemian opettajani

silloin onnellinen

Tapahtui kun olin silloin 16v. 9 luokalla yläasteella kemian tunnin jälkeen kun olin hakemassa läksyjä opettajalta, kun olin käynyt lääkärissä. Opettaja antoin läksyt ja samalla hän kysyi sä olet katsellut mun (opettaja) jo pitkään. vastasin rehellisesti "kyllä" sä oot seksikäs nainen ja samalla laitoin kirjoja reppuun. kun olin saanut kirjat reppuun hän käänsi minut ja suuteli ja avasi samalla farkkuja. kun hän oli avannu farkut hän boksereitten alla hyväilli penistäni ja sanoi "onpa se iso" ja kyykistyi samalla alas ja otti penikseni suuhunsa. hetken päästä hän nousi ja riisui paitansa ja rintsikat pois. aloin heti nuolemaan ja koskettelemaan hänen rintojaan. hän alkoi jo voihkimaan. Pian hän riisui loput vaatteet ja minä myös. Hän istahti pöydälle jalat leviälle et pääsin nuolemaan hän pilluaan. nuolin ja sormitin häntä ja hän alkoi voihkimaan lujempaa. kun olin jonkin aikaa jatkanut hän työnsi minut taaksepäin ja laskeutui pöydältä alas ja laittoi kortsun farkkuujensa taskusta jäykistyneen penikseni päälle. sitten hän nousi ylös ja nojautui pöytää vasten ja kostutti samalla pillunsa työnsin penikseni hänen pilluun ja aloin rytmikkäästi lisääämään vauhtia. hän voihki lujempaa. pian hän istui taas pöydän reunalle ja levitti jalkansa. menin syvälle häneen ja lisäsin vauhtia lisää hän voihki viellä lujempaa ja keski nojautua häneen ja jatkaa samalla panemista. hän puru mua olkapäähän mutta vain vaimentaakseen voihkinsa minuun. pian molemmat olivat pöydäällä. minä olin alla ja hän minun päällä kasvot pois päin minusta ja kasvot minuun päin. pian laskeuduttiin pöydältä alas ja tulin takaapäin häneen. olin jo laukeamassa kun hän ehdotti viellä peppuseksiä. en laittanut hanttiin ja panin hänen ihanaa peppuun. sanoin pian laukeavani ja hän sanoi tuu viellä syvälle pilluuni olen myös saamassa. ajattelin et en työnnä penistäni hänen pilluun joka on käynyt pepussa ja otin kondomin pois ja työnnyin syvälle häneen. hän sai orgasmin ja kysyin et mihin tulen ja hän käski tulla kasvoille nyt ekalla kertaa. ja tulin kans voimalla hänen kasvoille. siinä vahän aikaa levattiin vierekkäin lattialla. siistiydyimme ja puimme ja samalla suutelimme toissiamme viellä. lähtienssäni hän viellä kiitteli ja antoi numeronsa ja salaisen s-posti osoitteensa. annoin myös oman numeroni.

Pari viikkoa eteenpäin ja sama juttu se oli taivaallista koulun käyntiä ja kemian numero nousi.

7

12254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin onnellinen

      Nyt olen 18v ja hän (nainen tarinassa 26v)

      • KaakanaKukkuuu

        Olisi kannattanut jatkaa opiskelua niin olisit oppinut myös kirjoittamaan oikein.
        Kaameeta luettavaa!!!


      • tök
        KaakanaKukkuuu kirjoitti:

        Olisi kannattanut jatkaa opiskelua niin olisit oppinut myös kirjoittamaan oikein.
        Kaameeta luettavaa!!!

        kyllä, samaa mieltä.. :s


    • äåäöööp''

      panin unissani MARILYN MONROITA ja iliman kumia, mutta kaikki mällit lenti omille varpaille ja äiti ei tykänny siitä kun isi oli humalassa naapurin sedän päällä ja työnti munaansa tämän korvaan jes.. kyllä mielikuvitus on kivaa..

      • KIOO

        HYI VITUU DAA


    • äikkä nero

      olet varmaan pannu myös äikän opeasi, ja bluffannu numerossa, koskapa ei kirjotus suju.

    • åäöåi

      OPETTELE KIRJOTTAA!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe