demarit

sulo(T)

Ovat hukanneet täysin punaisenlankansa ja heiluvat tuulessa kuin viiri konsanaan.

7

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SDP yököttää!!

      Ovat yhteiskunnan elättejä ja aivan hukassa ku kommarin vasen rikkinäinen villasukka??

      • hoitur

        Nyt ne sitten vievät Äänekosken pakolla epävarmaan seututerveyskeskukseen.. voivat olla varmoja että en äänestä enää ikinä heitä missään vaaleissa. Aikamoista porukkaa luvataan kuunnella henkilöstöä ja sitten kuitenkin ajatellaan vaan ihan ihteä. Henkilöstöhän vastustaa hanketta täysin, mutta sitä ei kuunnella yhtään.


      • ämy
        hoitur kirjoitti:

        Nyt ne sitten vievät Äänekosken pakolla epävarmaan seututerveyskeskukseen.. voivat olla varmoja että en äänestä enää ikinä heitä missään vaaleissa. Aikamoista porukkaa luvataan kuunnella henkilöstöä ja sitten kuitenkin ajatellaan vaan ihan ihteä. Henkilöstöhän vastustaa hanketta täysin, mutta sitä ei kuunnella yhtään.

        Eipä ne ymmärrä mistään mitään. Lupaavat kuunnella henkilökuntaa ja paskat. Minkäänlaista mielenkiintoa ei tunneta kun olemme erimieltä seututerveyskeskuksesta. On vain yksi ja oikea mielipide ja se on johtokolmikon oma kaikki muu teilataan kättelyssä.


      • kelpaisi minullekin
        ämy kirjoitti:

        Eipä ne ymmärrä mistään mitään. Lupaavat kuunnella henkilökuntaa ja paskat. Minkäänlaista mielenkiintoa ei tunneta kun olemme erimieltä seututerveyskeskuksesta. On vain yksi ja oikea mielipide ja se on johtokolmikon oma kaikki muu teilataan kättelyssä.

        En tiedä onko tämä demarien politiikkaa:

        uusi yritys on ilmaisut halunsa yhteistyöhön kaupungin kanssa. No, siispä kaupunki haluaa lisätä ostojaan 50 % summalla. Melko mukava starttiraha uudelle yritykselle. Paitsi että tällaiset jäävät yleensä pysyviksi.

        http://edu.aanekoski.fi/uusidyna/kokous/2010403-8.PDF

        Pitääkö tulkita niin, että jos kaupunki ostaa perunoita viljelijä a:lta ja b:ltä, ja viljelijä c päättääkin ruveta viljelemään myös perunoita, niin hän voi ilmaista kaupungille halunsa myydä perunoita. Kaupunginjohtaja sitten kiltisti esittää hallitukselle, perunaostojen lisäämistä 50 prossalla.

        jos tässä ei ole sisäpiirikähmintää, niin ei sitten missään. Onneksi hallitus jätti tämän edes pöydälle, toivottavasti eivät ole nyt myöhemmin hyväksyneet. Sinällään tällainen kaikillehyvää ajatus sopisi demareille varsin hyvin.


      • Kyläläinen 1
        kelpaisi minullekin kirjoitti:

        En tiedä onko tämä demarien politiikkaa:

        uusi yritys on ilmaisut halunsa yhteistyöhön kaupungin kanssa. No, siispä kaupunki haluaa lisätä ostojaan 50 % summalla. Melko mukava starttiraha uudelle yritykselle. Paitsi että tällaiset jäävät yleensä pysyviksi.

        http://edu.aanekoski.fi/uusidyna/kokous/2010403-8.PDF

        Pitääkö tulkita niin, että jos kaupunki ostaa perunoita viljelijä a:lta ja b:ltä, ja viljelijä c päättääkin ruveta viljelemään myös perunoita, niin hän voi ilmaista kaupungille halunsa myydä perunoita. Kaupunginjohtaja sitten kiltisti esittää hallitukselle, perunaostojen lisäämistä 50 prossalla.

        jos tässä ei ole sisäpiirikähmintää, niin ei sitten missään. Onneksi hallitus jätti tämän edes pöydälle, toivottavasti eivät ole nyt myöhemmin hyväksyneet. Sinällään tällainen kaikillehyvää ajatus sopisi demareille varsin hyvin.

        On syytäkin jättää pöydälle lepäämään lopullisesti, se kokouspäätös, missä päätettiin, että monessako lehdessä ilmoitellaan kaupungin kokoukset, eikö tuo riitä, sillä ne joilla on netti, voivat siellä tutustua ja muut kuntalaiset voi käydä tutustumassa asioihin kirjasto tai muilla julkisilla ilmoitustauluilla.


      • ämy
        Kyläläinen 1 kirjoitti:

        On syytäkin jättää pöydälle lepäämään lopullisesti, se kokouspäätös, missä päätettiin, että monessako lehdessä ilmoitellaan kaupungin kokoukset, eikö tuo riitä, sillä ne joilla on netti, voivat siellä tutustua ja muut kuntalaiset voi käydä tutustumassa asioihin kirjasto tai muilla julkisilla ilmoitustauluilla.

        Taitaa olla tuo jo valtuustonkin listoilla noin


      • jos sen tekevät
        ämy kirjoitti:

        Taitaa olla tuo jo valtuustonkin listoilla noin

        Niinpä niin näyttää valtuustokin tätä käsittelevän. Aivan käsittämätön päätös, jos sen tekevät

        käsittämättömäksi sen tekevät
        - ko. momentin kuluja korotetaan 50 % ilman mukinoita
        - tarjouskilpailu ei ole mikään kilpailu jos kaikki siihen osallistuvat pääsevät sopimustoimittajiksi
        - usein julkisissa hankinnoissa käytetään "täyden edun" periaatetta. Eli, jos joku yritys esim. laskee oman tarjouksensa edullisemmaksi, hän saa koko hankinnan volyymiedun. Muuten tälläiset tarjouspyyntökierrokset ovat ihan teatteria.

        oikea valinta olisi joko
        - kaikki nettiin ja säästyneillä rahoilla palkataan nuoria kesätöihin.
        - tai yksi ilmoituslehti johon kaikki (maksimissaan 2 = yksi ilmainen ja yksi tilattava)

        Kaupunginjohtaja ja hallitus tekee tässä kovia lehmänkauppoja. Taitaa kohta uusi rakenteilla oleva edustussauna lämmeta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe