Hellou!
Tosiaan sain juuri kässärin valmiiksi ja nyt tarviin vaan porukan kenen kanssa hoidan sen homman loppuun.
Kyse on draamalyhytelokuvasta jossa mukana hiukan huumoria.
Kuvaajia kameroineen, näyttelijöitä, avustajia.
Tarvisin näyttelijöitä ainakin nyt aluksi 5 kappaletta, ne tulee olemaan pääosassa. Yksi mies ja kaksi naista jotka ovat noin 20v ja sit viel yks mies joka on 20-25. Avustajia sais olla monia kunhan vain täysi-ikäisiä nimittäin baarikohtauksia ja kotibileitä on luvassa.
Hyviä kuvaajia joilla hyvä kamera ja äänihommat kunnossa ja jonkinnäköstä editoijaa tarvittais vielä. Itsekkin voin editoinnnin hoitaa mutta tietokoneet käy niin hitaalla että en sitä mielellään tee näillä.
Tämä lyhytelokuva toteutuu ainoastaan jos saan hyvän porukan kasaan. Tarkotus olis alottaa kuvaukset syksyllä ja saada kesäksi valmiiksi.
Rahallista korvausta en voi teille luvata mutta sen lupaan että elokuvasta tulee hyvä teidän panostuksenne avulla ja jos tällä johonkin päästään niin jotain korvausta kyllä saa sitten. Tämä olis erittäin hyvä hetki saada hyvää ja haastavaa kokemusta näyttelijän työstä. Jotain tausta musiikkia olen tehnyt itse (tuottajana/säveltäjäna toiminut noin 6 vuotta) ja pari kolme biisiä tulee suomalaista radiomusaa elokuvaan mukaan.
Pistäkää tosiaan e-maililla itsestänne tietoja. Näyttelijöiltä mieluiten kasvo- ja kokovartalokuva, plus sitten tietenkin ikä, nimi ja aikaisempi kokemus näyttelemisestä ja voitte muutenkin vähä kertoo millasia persoonia olette ja mitä tavotteita elämässänne on, pakko ei oo jos menee liian monimutkaiseksi . Lyhytelokuva tullaan kuvaamaan Tampereella joten näyttelijät mieluiten Treelta tai lähikunnista mutta tietenkin jos matkustaa haluaa niin tänne saa tulla kauempaakin.
Pistäkää mailia itsestänne tuleen osoitteeseen [email protected] ja pistän kässäriä tulemaan jossain kohtaa. Rohkeesti sitten kysymään vain jos kysymyksiä herää niin kuin varmasti tapahtuukin. Tässä on monelle halukkaalle mahdollisuus päästä mukaan lyhytelokuvaan
Kiitos erittäin paljon jo näin etukäteen!
Näyttelijöitä, avustajia, kuvaajia???? Tarvitsen teitä!!
Käsikirjoittaja
0
375
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984