Wereismi/lykantropia..

Mora

Piti kysymäni, että liikkuuko täällä werejä?

12

1464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polgara

      Kun täältä on poissa liian kauan on taas ihan pihalla kun tulee takaisin...

      Tuskinpa täältä ihmissusia löytyy mutta mistäs sen tietää.. :)

      Pol

      • Mora

      • Serpentum
        Mora kirjoitti:

        Wereismi ei tarkoita sitä että yksilö uskoo olevansa ihmissusi..
        Jätän sikseen yrityksen selittää mitä wereismi tarkottaa, mutta melko selkeesti se tulee "esitellään" -> http://www.geocities.com/lady_shadowmyst/TWSP/what.html

        Niin kiinnostava kun aihe onkin niin eiköhän tämä jää kuitenkin kauhukirjallisuuden kansien väliin. Ikävä kyllä.


      • Mora
        Serpentum kirjoitti:

        Niin kiinnostava kun aihe onkin niin eiköhän tämä jää kuitenkin kauhukirjallisuuden kansien väliin. Ikävä kyllä.

        Käsittääkseni shamanismi, sielunkierto, toteemieläimet etc. eivät kuulu kauhukirjallisuuteen?


      • Serpentum
        Mora kirjoitti:

        Käsittääkseni shamanismi, sielunkierto, toteemieläimet etc. eivät kuulu kauhukirjallisuuteen?

        Mutta toteemit tahi shamanismi ei myöskään liity ihmispetoihin, olivatpa ne sitten susia, karhuja tai vaikka tiikereitä.


      • Lee
        Serpentum kirjoitti:

        Mutta toteemit tahi shamanismi ei myöskään liity ihmispetoihin, olivatpa ne sitten susia, karhuja tai vaikka tiikereitä.

        Joo, mutta wereismissä ei olekaan kyse kahdella jalalla kävelevistä ihmissusista.


    • Lost-His-Soul

      Wereistä en tiedä mutta were-wannabetä on ainaski yksi hlö...

      • Mora

      • Lost-His-Soul
        Mora kirjoitti:

        En nyt ajatellut sellaista wereä mitä sinä luultavasti tarkoitat (täysikuu ja ihmissudeksi muuttuminen), vaan...no öh, jos nyt annan tämän osoitteen sullekin..
        http://www.geocities.com/lady_shadowmyst/TWSP/what.html

        tiedän wereismin, itse haluaisin olla ihmissusi... tai ihmiskarhu... en osaa päättää =)...


      • Mora
        Lost-His-Soul kirjoitti:

        tiedän wereismin, itse haluaisin olla ihmissusi... tai ihmiskarhu... en osaa päättää =)...

        Hyvä, että edes joku tietää mitä haen takaa :>
        Mullon 2 "weresonaa", toinen on susi, toinen on tiggeri-kotikissaristeytys..:P


    • ocu

      Olisin kiinnostunut tosta lykantropiasta. Mistä siitä sais kunnolla tietoo tai edes vähän.. Haluaisin saada siitä kuunolla tietoa sillä yhdellä ystävälläni on jonkin tasoinen lykantropia ja haluaisin ymmärtää häntä paremmin. Mailailkaa tai jt..
      Kiitos :)

      • ocu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe