Otsikossa lienee oleellisin. Koulutus alalle on ja työkokemusta myös mutta erilaisista tehtävistä. duunikuvaan kuuluu koti-, yritys- ja yhteisöasiakkaiden häiriöilmoituksien vastaanotto sekä tekninen tuki koskien mm. Internet-, laajakaista- ja tietoturva-asioita sekä matkapuhelinliittymiä, -tuotteita ja -palveluita.
Mitä tollasesta kehtaa pyytää kuussa?? vakkari tai osari.
Kiitti.
Palveluasiantuntija palkka??
Takas atk hommiin
4
4561
Vastaukset
- keksa1
tollasta helpdeskiä tekee kaikki ICT-alan opiskelijat.
- Tuo 2k
Kyllä 2k on liikaa.
Tuollaisesta helpparihommasta maksetaan tyypillisesti 1500-1800€/kk.
- saaviton
mutta minulla nousi koeajan jälkeen. Nyt on 12€ tuntipalkka lisiä tulee niin että palkka on aina yli 2000€ kuukaudessa. Elisan teknisessä tuessa yrityspuolella.
- Realismia
Tuollaisessa hommassa alkupalkka on luokkaa 1600-1700€/kk. Parin/kolmen vuoden jälkeen voi jo olla lähempänä 2000€/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733