" hellähoito "

oiva kurkku

himo herää ennen minua
aikaisin aamulla viisari värähtää

nytkin kaipuu nousee
melkein kattoa koskettaa

tahtois en sisälleni kuumaa kätkeä
siipiäs siirapilla särkeä

olisinko roisto
jos kysyisin - kävisikö ".........."

12

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo

      Miten sen nyt sanoisin?

      Voithan aina kysyä, mutta
      varaudu arvaamattomiin
      seurauksiin.

      On helppo hetkeksi saapua,
      mutta siitä vierestä on vaikea
      lähteä.

      Kas, kun meille naisille ei
      yksi kerta riitä.

      • oiva kurpitsa

        se vaara on
        kun on malttamaton

        saatan äkkiä kiintyä
        tuskaista omille teille siirtyä
        vierellä halu viipyä, viipyä , viipyä

        eihän yksi kerta viikossa riitä
        siitä olemme ehkä samaa mieltä ??


      • mahdotonyhtalo
        oiva kurpitsa kirjoitti:

        se vaara on
        kun on malttamaton

        saatan äkkiä kiintyä
        tuskaista omille teille siirtyä
        vierellä halu viipyä, viipyä , viipyä

        eihän yksi kerta viikossa riitä
        siitä olemme ehkä samaa mieltä ??

        Myös siitä, ettei toisesta
        kolmansille pyörille riitä.


      • oiva k.
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Myös siitä, ettei toisesta
        kolmansille pyörille riitä.

        aina vaan paranee
        onhan tässä hotua ajatella

        kolme ei ole parillinen luku
        siksi joku jää ilman eli hän

        vieraisiin vilkaisikaan jos
        tarpeet tyydyttyy
        kiinnostavuus tulee säilyä


        mustasukkaisuus mahdollisuus ?


      • mahdotonyhtalo
        oiva k. kirjoitti:

        aina vaan paranee
        onhan tässä hotua ajatella

        kolme ei ole parillinen luku
        siksi joku jää ilman eli hän

        vieraisiin vilkaisikaan jos
        tarpeet tyydyttyy
        kiinnostavuus tulee säilyä


        mustasukkaisuus mahdollisuus ?

        Jos erikseen sovitaan, niin voin
        mustasukkaista näytellä.

        Kuitenkin uskon, että toinen
        joko vapaasta tahdosta pysyy
        tai lähtee.

        Osaa laskea säännöllisen seksin
        edut päätöksiä tehdessään.

        On kiinnostava muutenkin kuin
        pelkästään seksissä. Silloin en
        toisia vilkaisisi.


      • mahdotonyhtalo
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Jos erikseen sovitaan, niin voin
        mustasukkaista näytellä.

        Kuitenkin uskon, että toinen
        joko vapaasta tahdosta pysyy
        tai lähtee.

        Osaa laskea säännöllisen seksin
        edut päätöksiä tehdessään.

        On kiinnostava muutenkin kuin
        pelkästään seksissä. Silloin en
        toisia vilkaisisi.

        Jos on seitsemän päivää viikossa,
        niin kolmena kertana viikossa.

        Kaikki 24 tunnin sisällä olevat
        kerrat lasketaan yhdeksi.

        Jäisi aikaa sitten kuntoilla,
        tehdä hyvää ruokaa. Käydä
        töissäkin.

        Kävisikö tämänkaltainen
        diili?


      • oiva k.
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Jos erikseen sovitaan, niin voin
        mustasukkaista näytellä.

        Kuitenkin uskon, että toinen
        joko vapaasta tahdosta pysyy
        tai lähtee.

        Osaa laskea säännöllisen seksin
        edut päätöksiä tehdessään.

        On kiinnostava muutenkin kuin
        pelkästään seksissä. Silloin en
        toisia vilkaisisi.

        siitä kiinnostuksen huomaa
        kun ajatukset joka päivä rakkaaseen karkaa

        yhteiset hetket lujittavat
        huumoria ripaus löydyttävä


      • oiva k.
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Jos on seitsemän päivää viikossa,
        niin kolmena kertana viikossa.

        Kaikki 24 tunnin sisällä olevat
        kerrat lasketaan yhdeksi.

        Jäisi aikaa sitten kuntoilla,
        tehdä hyvää ruokaa. Käydä
        töissäkin.

        Kävisikö tämänkaltainen
        diili?

        keinustuolissa ois hauska lukea
        mitä milloinkin tehty

        etpä sinä niin mahdotonyhtälö lie ?
        mutta jämpti taidat olla?

        yhdessä kuntoilu olisi mannaa
        mutta ei aina tartteis olla ns. kyljessä kiinni
        saattaa olla eri harrastuksiakin?
        vai mitä ?


      • mahdotonyhtalo
        oiva k. kirjoitti:

        keinustuolissa ois hauska lukea
        mitä milloinkin tehty

        etpä sinä niin mahdotonyhtälö lie ?
        mutta jämpti taidat olla?

        yhdessä kuntoilu olisi mannaa
        mutta ei aina tartteis olla ns. kyljessä kiinni
        saattaa olla eri harrastuksiakin?
        vai mitä ?

        Pelko jo riipaisi. Kahle
        tuntui painavalta.

        Ei kai nyt koko ajan
        yhdessä oleskeltaisi?

        Kai tässä ripaus
        itsenäisyyttä säilyisi?

        Ei pelkoa ystäväiseni.

        En ole läheisriippuvainen.

        Kaipaan omaa aikaa ja
        seuraa. Silloin mietin
        syvällisiä.

        -----------------

        Hyvät päivän jatkot sinulle, Oikku! Kuten lindalinda osuvasti nimesi :).


      • oikku K.
        mahdotonyhtalo kirjoitti:

        Pelko jo riipaisi. Kahle
        tuntui painavalta.

        Ei kai nyt koko ajan
        yhdessä oleskeltaisi?

        Kai tässä ripaus
        itsenäisyyttä säilyisi?

        Ei pelkoa ystäväiseni.

        En ole läheisriippuvainen.

        Kaipaan omaa aikaa ja
        seuraa. Silloin mietin
        syvällisiä.

        -----------------

        Hyvät päivän jatkot sinulle, Oikku! Kuten lindalinda osuvasti nimesi :).

        miettiminen puhdistaa
        luovaa ja antavaa


        rohkeasti otit kantaa mahtavayhtälö
        antakoon aurinko säteitänsä sydämeesi


    • tää on hyvä, muuta tuskin tarvinnee sanoa =)
      Piristys erilaisuudellaan.

      • oikku k.

        hymys riittää sanoiksi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe