Hei vaan!
Onko kenelläkään kokemusta rotikoiden "finneistä"? Meillä 4-v. neiti, jolla yhtäkkiä ilman syytä korvat ja kirsun ympärys täynnä pieniä näppyjä, jotka puhkeavat, tihkuttavat hetken verta ja kuivuvat pois. Ulkona hankaa naamaansa lumeen, sisällä aivan rauhallinen. Annoin akuutisti Kyypakkauksen, joka ehkä hieman kuivatti. Olen nähnyt näitä tanskandogeilla joskus, eikä hoidoksi ainakaan aiempina vuosina ohjattu kuin teräksiset ruokakupit ja suun alueen puhdistus ruokailun jälkeen. Ilmeisesti tulevat ja menevät... Onko kokemuksia, mistä olette saaneet avun?
Finnit?
ninnu23456
0
417
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan67696Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli50669- 55660
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33583En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.36579Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7556- 56527
- 78476
- 33435