Mikä PÄÄPAIKAKSI ???.

dsrffrfr

Tarkoitus lähteä Austraaliaan Marraskuussa. Tarkoitus käydä Sydneyssä, Melbournessa, Alice Springissä (ULURU) ja Cairnsissa. Meno-paluu lennot saa esim. Melbourneen tai Sydneyhin rikollisen halvalla. Mikä olisi paras kohde, josta voisi käydä sitten kaikissa mainitsemissani paikoissa?. Olisi tietty helpompaa lentää suoraan paikkaan A ja lähteä takaisin paikasta B mutta lentojen hinnat triplaantuvat, joten sillä rahalla tekee ausseissa paljon muutakin. Sydney-Melbourne tai Melbourne-Alice Springs olisi tarkoitus ehkä vedellä junalla. Kiitti vinkeistä!.

2

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ozitar

Sydneystä on lyhin matka noihin kaikkiin. Samoin Sydneystä on eniten lentoja joten kilpailu näkyy myös hinnoissa. Alice Springsiin lennot maksavat joka tapauksessa maltaita, mutta Sydneystä Melbourneen ja Cairnsiin pääsee Virgin Bluella ihan edullisesti.
      Mutta nimenomaan Virgin Bluella saat edullisesti yhdensuuntaisiakin lentoja, joten kannattaa tarkistaa vielä kannattaako ottaa menopaluu-lentoja! Itse ainakin olen lentänyt vain yhdensuuntaisia ja edullisemmaksi tulivat kaikki verrattuna menopaluun hintoihin.
      Junassa matkustaessa kannattaa muistaa että junat ovat öisin todella kylmiä kun tiputtavat lämmityksen pois (ja olen matkustanut kuumimpaan aikaan).

• Down Under

Voisit aloittaa Cairnsista. Sitten lennät Alice Springsiin, yksi yö siellä, olet ostanut 3-4 päivän paketin AP:sta Yularaan (esim. AATKings AK43), sen jälkeen taas yksi yö AP:ssa, lento Sydney'in, junalla Melbourneen ja sieltä kotiin. Samalla menet pakoon kuumuutta, jos olet matkalla kuinkakin kauan.
        Muista, että matka AP:stä Yularaan on yli 400 km, mikä tarkoittaa aikaista lähtöä AP:sta ja myöhäistä paluuta. Siksi AP:n lentoihin joutuu varaamaan päivän kumpaankin päähän ja vastaavat yöpymiset.
        Tsekkaa ajoissa Red Centren pakettien saatavuus.
        Kysele näiden sisälentojen hintoja myös täältä Suomesta varattuna.
        Varaudu rahanmenoon!

Kun ostat meno-paluun Ausseihin, voit tulla maahan ja lähteä sieltä eri paikasta. Käytä Oneworld allianssia, niin saat erittäin joustavan reitityksen. Kerran omaan Aussin meno-paluu -reititykseemme kuului sisälento NYCistä LA:han, mutta kun se oli osa meidän overseas-lentoamme, vain me saimme koneessa sen mukaisen palvelun, mitä jenkit ihmettelivät.
        Tsekkaa Aktiv Resor! Ei ehkä halvin paikka mutta eräs joustavimmista. Älä varaa halvinta noin pitkälle matkalle. Sieltä voit varata myös junaliput.
        Et nauti matkasta, jos joudut pihtaamaan koko ajan. Säästä tilille riittävästi myös hetken mielitekoja varten. Ja pidä asiapaperisi järjestyksessä koko matkan ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      160
      6981
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4088
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3397
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      135
      3138
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2906
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2286
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2256
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2013
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1856
    Aihe