Ski.fi-kortti kannattaa hankkia

tyytyväinen käyttäjä

Ehdoton juttu. Hankkikaa ihmeessä Ski.fi-kortti vaikka kävisittekin vain kahdessa eri paikassa, niin siinäkin jo säästyy rahaa. Lisää siitä saa tietää www.ski.fi sivuilta. Kannattaa!!!!!

8

4037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julle_

No eipä ehkä kannata....

Jos nimittäin sattuu omaamaan Smartumin liikuntaseteleitä, niin nepä ei sitten enää käykään tuon ski.fi kortin kanssa.

Yritystä on, mutta ei oikeen toimi, moni kuitenkin haluais käydä samassa hiihtokeskuksessa muutaman kerran kaudessa.

• klaak

Ainakin joissakin hiihtokeskuksissa OMAN LIPPUNSA voi maksaa Smartumeilla, eli tässä tapauksessa siis puolet lipun hinnasta. Niin tai näin, on se silti halvempaa kuin peruspäivälippujen ostaminen.

• rahamies

Vain pers'aukiset ostelee "alennuskortteja".

• ....

Rahamies käy kerran vuodessa jossakin rehentelemässä, todellinen ulkoilun ammattilainen on useita kertoja viikossa liikkeellä suksien kanssa, ja laskee rahansa tarkkaan, jotta pääsi mahdollisimman usein rinteeseen.

• toinen tyytyväinen

Mun mielestäni myös hyvä juttu toi Ski.fi-kortti. Itselläni kun ei liikuntaseteleitä ole.
      Käyn etelän keskusksissa, ja rahaa on säästynyt jo paljon. Suosittelen!

• Janzuu

Lappiin jos on menossa niin maksaa itsensä jo päivässä.

• h+0bver
        Janzuu kirjoitti:

Lappiin jos on menossa niin maksaa itsensä jo päivässä.

vain joutuvat hiihtokeskuksen jatkuvasti nostelemaan hintoja kun ei niille sähköyhtiöt eikä palkolliset anna millään kortilla alennusta

• EI SKI.FI
        h+0bver kirjoitti:

vain joutuvat hiihtokeskuksen jatkuvasti nostelemaan hintoja kun ei niille sähköyhtiöt eikä palkolliset anna millään kortilla alennusta

Kyllä menee bensoihin ne säästöt jos meinaa kierrellä paljon... itse tyydyn lähirinteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      103
      4280
    2. 81
      3514
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      76
      3121
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2576
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2202
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2111
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      900
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      878
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    Aihe