"uskontoaan" suu vaahdossa ja Dekkari vähän murajaa asian todellisuudessa, niin johan palsta hiljenee pitkäksikin ajaksi.
On se vaan niin levinnyt "uskonto" joka notkoon ja lahdelmaan, että !
On tuo vinhaa touhua, kun
8
545
Vastaukset
- hmm...
miksiköhän sillä on näihin haukkujiin niin suuri vaikutus.. eikös tää porukka ole aika pieni, ainakin suomessa.
- valonarkaa noiden
toiminnasta ?
Jotain sellaista, mitä ei haluta julkisuuteen? - lehdet
valonarkaa noiden kirjoitti:
toiminnasta ?
Jotain sellaista, mitä ei haluta julkisuuteen?on kirjoittaneet ja tv ohjelmat esittäneet jo kaiken. täällä ei ole mitään uutta.
- kuvittelet tietojen
lehdet kirjoitti:
on kirjoittaneet ja tv ohjelmat esittäneet jo kaiken. täällä ei ole mitään uutta.
päätyneen mediaan ?
Ei ne ex-jäsenetkään nyt kaikkea ole kertoneet.
Joku (jotkut) on tutkinut asioita ja yhdistänyt tietoja - SC2010
valonarkaa noiden kirjoitti:
toiminnasta ?
Jotain sellaista, mitä ei haluta julkisuuteen?Kyllä osuit juuri naulankantaan. Scientologian tutkimuksissa ja löydöksissä on sellaista asiaa joiden olemassaolo ja paikkansa pitävyys pitää murjoa ja halveksia mediassa maanrakoon. KUKA/KETKÄ OMISTAVAT SUURIMMAT MEDIAT, HMMM...? Lukekaa aikaisemmin ehdottamani kirja "Salainen asiakirja no. 1" ja kertokaa sen jälkeen scientologiasta ja maailmanmenosta omat näkemyksenne. Kyllä meitä maan ihmisiä viedään kuin pässejä narussa.
Niinkuin olen todennut tälläkin palstalla aikaisemmin niin se tullaan kyllä näkemään missä suunnassa ja ryhmissä se todellinen pahuus oikein on, surprise! - nyt..
kuvittelet tietojen kirjoitti:
päätyneen mediaan ?
Ei ne ex-jäsenetkään nyt kaikkea ole kertoneet.
Joku (jotkut) on tutkinut asioita ja yhdistänyt tietojaon jäänyt levy pyörimään...
- Huhahhhei
SC2010 kirjoitti:
Kyllä osuit juuri naulankantaan. Scientologian tutkimuksissa ja löydöksissä on sellaista asiaa joiden olemassaolo ja paikkansa pitävyys pitää murjoa ja halveksia mediassa maanrakoon. KUKA/KETKÄ OMISTAVAT SUURIMMAT MEDIAT, HMMM...? Lukekaa aikaisemmin ehdottamani kirja "Salainen asiakirja no. 1" ja kertokaa sen jälkeen scientologiasta ja maailmanmenosta omat näkemyksenne. Kyllä meitä maan ihmisiä viedään kuin pässejä narussa.
Niinkuin olen todennut tälläkin palstalla aikaisemmin niin se tullaan kyllä näkemään missä suunnassa ja ryhmissä se todellinen pahuus oikein on, surprise!Lähinnähän lahkonne on koomikkojen ehtymättömänä inspiraationlähteenä. Alatte olla turhan mitätön lauma saadaksenne mitään laajempimerkityksistä pahaa aikaan.
- Dekkari.
...joku antaa tunnustusta tehdystä työstä....
Kiitos ja kumarrus....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264553Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223399Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621965Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,71726Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381237Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611199Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100934- 30767
- 63765
- 176740