Olen ostanut kaveriltani dvd elokuvia joita se myy erittäin halvalla ja kaikenlisäksi ne ovat avaamattomia, eli siis täysin uusia. Tiedän, että ne ovat mitä todennäköisimmin varastettuja, mutta ihmetyttää, että miten niitä pystyy noin vaan varastelemaan, eikö niissä ole mitään viivakoodihälytintä tai jotain?
Kysymys
eafh
3
727
Vastaukset
- Helmunt Schwein
Arvaa mitä. Se joka ostaa varastettua tavaraa syyllistyy kätkemisrikokseen.
- eafh
En sanonut varmuudella, että ne on varastettuja.
- oot kusessa!
eafh kirjoitti:
En sanonut varmuudella, että ne on varastettuja.
Ei tarvi olla varmuutta. Jos on pienikään aavistus, että saattaisi olla varastettu: EI SAA OSTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368