Egyptin seksikkäät miehet

Marjatta052

Lähden hiihtolomalla Egyptiin lomalle. Olen kuullut että paikalliset miehet ovat komeita ja ilmeisesti heistä on aika helppo saada peti seuraa ;) Onko tämä muuten miten turvallista? Ovatko palstan naiset huomanneet näitä gigoloja vaan onko vain puheita? Matkustan Sharm el Sheikhiin. Kokemuksia alueesta?

31

3473

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko Timonen

      Lomailin Sharmissa viime joulukuussa. Sanoisin että, mies seuran löytäminen turistinaisella tuskin on ongelma. Sharm el Sheikh on hyvä paikka rantalomailuun ja aivan mahtava paikka sukeltamiseen. Siellä kannattaa ehdottomasti kokeilla laite sukellusta tai sitten snorklaamista. Jo ihan rannan tuntumasta löytyy paljon kaloja ja koralleja, joten ei ole pakko sukeltaa kovin syvälle, jotta näkisi kaunista vedenalaista maailmaa. Tässä vielä vinkiksi suomenkielinen matkailusivusto Sharm el Sheikhistä ja Egyptistä.

      Tietoa ja kuvia Egyptistä: www.egypti.suomalaisille.com

      • Ei Egyptille !

        Tuo sivusto on aivan puppua !
        Ihmettelen että kuka tuollaisia kirjoittelee infona suomalaisille.
        Siellä maassa ei myydä alkoholia. Ravintoloissa saatat ostaa paukuja. Siinä kaikki.
        Ilman alkoholia on sisäkalusi sekasin, sillä alkoholia pitää juoda jokaisen ruokailun päätteeksi ( ja väkevää) jotta tappaisi suurimmat pöpö invaasiot.

        Käytyäni Egyptissä , en suosittele sitä koskaan kenellekkään.

        Hulluja ihmisiä kihkoisine elämäntapoineen. Naisia siellä ei sitten myöskään arvosteta ollenkaan.
        Paikallisia naisia ei näy missään ja sekin kertoo jo omaa todellisuuttaan.

        Outoa, että Egyptiä joku mainostaa hyvänä paikkana.
        Siellä ei ole mitään hyvää mielestäni.


      • Ei Egyptille ! kirjoitti:

        Tuo sivusto on aivan puppua !
        Ihmettelen että kuka tuollaisia kirjoittelee infona suomalaisille.
        Siellä maassa ei myydä alkoholia. Ravintoloissa saatat ostaa paukuja. Siinä kaikki.
        Ilman alkoholia on sisäkalusi sekasin, sillä alkoholia pitää juoda jokaisen ruokailun päätteeksi ( ja väkevää) jotta tappaisi suurimmat pöpö invaasiot.

        Käytyäni Egyptissä , en suosittele sitä koskaan kenellekkään.

        Hulluja ihmisiä kihkoisine elämäntapoineen. Naisia siellä ei sitten myöskään arvosteta ollenkaan.
        Paikallisia naisia ei näy missään ja sekin kertoo jo omaa todellisuuttaan.

        Outoa, että Egyptiä joku mainostaa hyvänä paikkana.
        Siellä ei ole mitään hyvää mielestäni.

        Kyllä Egyptissä myydään alkoholia, ja siellä on ihan viinakauppoja, joissa paikalliset käyvät. Eihän tätä joku perusjunttituristi, joka ei rannalta pidemmälle pääse tietenkään tiedä, mutta kyllä kaikkea löytyy Egyptistäkin! ;)


    • kuin miehille...

      Naisten on yhtä helppoa saada mulkkua sieltä, kuin miehillä löytää huora Pattayalta. No, rumat, vanhat ja lihavat joutuvat maksamaan korkeamman taksan. Tautivapaata turistia viidyttävää on vaikea löytää.

    • IINAPA;))

      Olen ollut useasti lomalla Egyptissä,jep,kyllä sieltä seuraa saa ja komeeta saakin,viikoksi,pariksi,jos haluat olla niin sanottu "viikon paras tarjous" ja kukkarossa paljon euroja,itse en moiseen ryhtyisi,minulla on itsekunnioitusta,pidän itsestäni ;) menen lomalle,en iskemään miehiä,niitä saan Suomesta ja nautin heidän seurastaan suunnattomasti ;)

      Kuitenkin hauskaa ja aurinkoista lomaa Sinulle ;))

    • 123456EGY

      mää hiihtää ja norkkailee,eläke kyttää äijjii,tyhmä.

    • kokoemusta on

      kunhan muistat, että sinun jälkeesi tulee välittömästi seuraava nainen, pidä hauskaa mutta älä luota kenenkään puheisiin, osaavat kyllä puhua mutta totuuden puheminen on heille vierasta....

      • matkustan......

        täytyy kyllä olla tavallisen elämäänsä kyllästynyt naikkonen,jos lähtee lomalle iskettäväksi,mikähän lyllerö lie???


      • italialainen makkara
        matkustan...... kirjoitti:

        täytyy kyllä olla tavallisen elämäänsä kyllästynyt naikkonen,jos lähtee lomalle iskettäväksi,mikähän lyllerö lie???

        Kyllä ne panee ihan hoikkia ja hyvännäköisiä suomalaisia vaaleita naisia. Espanjalainen tai italialainen panee suomalaisten blondi bimboa niin lujaa, että silmät tulevat kipeiksi eikä blondi pysty seuraavana päivänä kävelemään kunnolla.


    • Kokemusta on

      Naisellahan tuossa maassa ei ole mitään arvoa. Olen käynyt kyllä katsomassa kyseisen maan ja en suosittele sitä kellekään. Koko paikka on aivan sairas.
      Naiset on etenkin pulassa siinä maassa.
      Rätti ihmisiä on pilvinpimein ja niitä kiinnostaa vaan raha ja huijaus.
      Oikein surettaa, että kuinka moni suomalainenkin on siinä maassa kärsinyt lomansa.
      Venäläisiä oli aivan hirveesti joka paikassa käydessäni.

      Se maahan oli eristettynä sen vuoksi että ne ampui turisteja ( kiihkomielisiä kun ovat).

      En todellakaan suosittele. Siellä on niin likaistakin, että paikallisen setelin saadessasi käteen, se ei enää irtoa.
      Aivan varmaa on myös vatsatauti ja ne on kuule rajuja.
      Siksipä Egyptin hinnat on halpoja , jos joku kurja sinne eksyisi menemään.
      Hyvän ystävän neuvoni on : Kierrä kaukaa tuo maa ja sen ihmiset !

      • 13+12

        Siellä sitten kelpaa ainoastaan puhdas raha lääkärille. Mitkään vakuutukset eivät ole mitään siinä maassa.
        Voit sitten anoa vakuutuksesta rahojasi , "lomalta" palatessasi, mikäli sinulla oli vakuutus.
        Meidän porukasta melkein kaikki oli vatsataudissa ja sen verran rajua se on, että muutamassa tunnissa pääset tiputuskuntoon. Kyse ei siis ole mistään pikkusesta vatsaflunssasta vaan tappavasta pöpöstä.
        Turistioppaat sanovat sitä " Egyptin kiroukseksi" . Se kirous tulee vakiona melkein kaikille. Ihme että ihmiset eivät kerro kokemuksistaan tarkemmin. Aivan ala-arvoista lomailua.

        Edellä yksi oli perehtynyt sukeltamiseen.
        Yksi siinä maassa on hienoa ja se on sukeltaminen. Muuta sitten ei olekkaan.
        Vastavia tietenkin näkee muuallakin, joten sekään ei ole syy mennä Egyptiin.

        Yksikään nainen ei ole tietoni mukaan tykänyt Egyptistä ja sen ihmisistä. Kaikkia kun käsitellään sikoina vääräoppisina. Kaikki sieltä ostettu tavara on arvotonta sontaa.
        Tässä tätä oli pieni kertomus todellisuudesta.
        Ei ikinä Egyptiin !


      • Hyväniin
        13+12 kirjoitti:

        Siellä sitten kelpaa ainoastaan puhdas raha lääkärille. Mitkään vakuutukset eivät ole mitään siinä maassa.
        Voit sitten anoa vakuutuksesta rahojasi , "lomalta" palatessasi, mikäli sinulla oli vakuutus.
        Meidän porukasta melkein kaikki oli vatsataudissa ja sen verran rajua se on, että muutamassa tunnissa pääset tiputuskuntoon. Kyse ei siis ole mistään pikkusesta vatsaflunssasta vaan tappavasta pöpöstä.
        Turistioppaat sanovat sitä " Egyptin kiroukseksi" . Se kirous tulee vakiona melkein kaikille. Ihme että ihmiset eivät kerro kokemuksistaan tarkemmin. Aivan ala-arvoista lomailua.

        Edellä yksi oli perehtynyt sukeltamiseen.
        Yksi siinä maassa on hienoa ja se on sukeltaminen. Muuta sitten ei olekkaan.
        Vastavia tietenkin näkee muuallakin, joten sekään ei ole syy mennä Egyptiin.

        Yksikään nainen ei ole tietoni mukaan tykänyt Egyptistä ja sen ihmisistä. Kaikkia kun käsitellään sikoina vääräoppisina. Kaikki sieltä ostettu tavara on arvotonta sontaa.
        Tässä tätä oli pieni kertomus todellisuudesta.
        Ei ikinä Egyptiin !

        Et sitten taida tuntea suomalaisia naisia pahemmin.

        Kylläs iellä on haksahtanut paremmistakin perheistä tulevat.

        Kärsineetoivat kyllä jälkeenpäin ja hyvä niin,mutta kuitekin...

        Finland: white trash nation.

        And going dow, big time...


      • riitta!
        13+12 kirjoitti:

        Siellä sitten kelpaa ainoastaan puhdas raha lääkärille. Mitkään vakuutukset eivät ole mitään siinä maassa.
        Voit sitten anoa vakuutuksesta rahojasi , "lomalta" palatessasi, mikäli sinulla oli vakuutus.
        Meidän porukasta melkein kaikki oli vatsataudissa ja sen verran rajua se on, että muutamassa tunnissa pääset tiputuskuntoon. Kyse ei siis ole mistään pikkusesta vatsaflunssasta vaan tappavasta pöpöstä.
        Turistioppaat sanovat sitä " Egyptin kiroukseksi" . Se kirous tulee vakiona melkein kaikille. Ihme että ihmiset eivät kerro kokemuksistaan tarkemmin. Aivan ala-arvoista lomailua.

        Edellä yksi oli perehtynyt sukeltamiseen.
        Yksi siinä maassa on hienoa ja se on sukeltaminen. Muuta sitten ei olekkaan.
        Vastavia tietenkin näkee muuallakin, joten sekään ei ole syy mennä Egyptiin.

        Yksikään nainen ei ole tietoni mukaan tykänyt Egyptistä ja sen ihmisistä. Kaikkia kun käsitellään sikoina vääräoppisina. Kaikki sieltä ostettu tavara on arvotonta sontaa.
        Tässä tätä oli pieni kertomus todellisuudesta.
        Ei ikinä Egyptiin !

        Hmm...olen ollut egyptissä seitsemän kertaa lomalla ja asunutkin pidempiä pätkiä. Kerran sain vatsataudin, joka meni apteekin lääkkeillä n 2tunnissa ohi. Lääkärissä olen siellä käynyt kahdesti ja molemmilla kerroilla hyväksyttiin vakuutuspaperit, joten se siitä "puhtaasta rahasta". Paikallisia naisiahan myös näkee egyptissä paljon, mikäli kiertää turistikohteet kaukaa. Syy turistikohteiden miesväen paljoudelle on se, ettei paikalliset naiset juuri työskentele ja hurghadassa sekä sharmissa olevat miehet muuttavat siine muualta töiden perässä....Helppoa on seuraa löytää, se on varma. Ja suurin osa miehistä haluaa hyötyä turisteista, senkin olen nähnyt liian monta kertaa. Ja alkoholia saa kyllä ostettua, itse ainakin hurghadassa asuessani hain aina duty freestä pulloja kotiin....Ja täytyy vielä loppuun sanoa vuosia egyptiläisen miehen kanssa liitossa olleena, että minua arvostetaan tässä liitossa paljon enemmän kuin yhdessäkään aiemmassa. Myös kaikki paikalliset ystäväni, mieheni sukulaiset ja kaverit arvostavat minua ja kulttuuriani paljon. Että semmosta!!


      • ????

        Ai niitä on sitten MUITAKIN MAITA KUIN TURKKI, jotka ovat täysin arvottomia ja pas.....a paikkoja.
        Voi hyvät ystävät kyllä teidän todellakin on paras pysyä kotona ja laittaa vielä ovi lujasti lukkoon ja peittää ikkunat tiiviisti.


      • 13+12 kirjoitti:

        Siellä sitten kelpaa ainoastaan puhdas raha lääkärille. Mitkään vakuutukset eivät ole mitään siinä maassa.
        Voit sitten anoa vakuutuksesta rahojasi , "lomalta" palatessasi, mikäli sinulla oli vakuutus.
        Meidän porukasta melkein kaikki oli vatsataudissa ja sen verran rajua se on, että muutamassa tunnissa pääset tiputuskuntoon. Kyse ei siis ole mistään pikkusesta vatsaflunssasta vaan tappavasta pöpöstä.
        Turistioppaat sanovat sitä " Egyptin kiroukseksi" . Se kirous tulee vakiona melkein kaikille. Ihme että ihmiset eivät kerro kokemuksistaan tarkemmin. Aivan ala-arvoista lomailua.

        Edellä yksi oli perehtynyt sukeltamiseen.
        Yksi siinä maassa on hienoa ja se on sukeltaminen. Muuta sitten ei olekkaan.
        Vastavia tietenkin näkee muuallakin, joten sekään ei ole syy mennä Egyptiin.

        Yksikään nainen ei ole tietoni mukaan tykänyt Egyptistä ja sen ihmisistä. Kaikkia kun käsitellään sikoina vääräoppisina. Kaikki sieltä ostettu tavara on arvotonta sontaa.
        Tässä tätä oli pieni kertomus todellisuudesta.
        Ei ikinä Egyptiin !

        Ei sitä terveydenhuoltoa juuri missään saa pelkällä vakuutuksella. Vakuutus tulee toki näyttää, mutta palvelusta maksetaan tavallinen hinta, jonka sitten Suomessa vakuutusyhtiö maksaa takaisin, jos katsoo ehtojen täyttyvän. Ei ole tarkoituskaan se, että terveydenhuoltoa saisi ilmaiseksi vakuutuskortilla!


      • Positiivitar

        Alkuperäinen kirjoittaja kyseli "vipinää" Sharmissa,eikä varmastikaan halua kuulla juuri SINUN matkatarinaasi ja haukkumista ko. maasta ,ne palstat ovat erikseen.......jos nyt mielii haukkua jokin matkakohde täysin älyttömin perustein kyseenalaiseksi,tuntuu siltä,että et ole koskaan Egyptissä käynytkään,mutta halu olisi kova,kukkarossako syy??


      • jpj2006
        bedelia kirjoitti:

        Ei sitä terveydenhuoltoa juuri missään saa pelkällä vakuutuksella. Vakuutus tulee toki näyttää, mutta palvelusta maksetaan tavallinen hinta, jonka sitten Suomessa vakuutusyhtiö maksaa takaisin, jos katsoo ehtojen täyttyvän. Ei ole tarkoituskaan se, että terveydenhuoltoa saisi ilmaiseksi vakuutuskortilla!

        Olin vuosi sitten Egyptissä, sairastuin influenssaan..pääsin erittäin hyvään hoitoon paikalliseen turistisairaalaan..lääkkeet oli niin tehokkaita, että tauti poistui samana päivänä..kerran näytin vakuutustodistusta ja se riitti. Penniäkään en maksanut paikan päällä hoidosta, sain lääkkeitä, kuumemittarin jne mukaan, samoin todistuksen, mitä hoitoa olin saanut. Myöskään Suomessa ei vakuutusyhtiö ole kysellyt perään..lähetin vaan ilmoituksen, että olin ollut sairaalassa Egyptissä ja sain vielä 80 euroa tilille menetetystä matkavuorokaudesta..ja vatsatautia en saanut reissullani..suosittelen Egyptiä lämpimästi matkakohteeksi..


    • tauteja riittää

      Hivenen positiivinen on hyvä olla .

      • havetkaa

        Eiko suomalaisilla naisilla ole enaa yhtaan itsekunnioitusta jaljella ? Kaikki nayttaa olevan niin desperado miehen kiinni saamisesta/ Havetkaa.
        Yksi lahtee, toinen tulee.... ja tama pyora jatkuu.


      • Sissi^^
        havetkaa kirjoitti:

        Eiko suomalaisilla naisilla ole enaa yhtaan itsekunnioitusta jaljella ? Kaikki nayttaa olevan niin desperado miehen kiinni saamisesta/ Havetkaa.
        Yksi lahtee, toinen tulee.... ja tama pyora jatkuu.

        Itse olin perheeni kanssa Egyptissä vuosi sitten pari viikkoa ja ei ollut vaalealle nätille suomitytölle seuran löytyminen ongelma ;D Miehiä riitti, osa tarjosi 300 kamelia, osa halusi puhelinnumeron, osa tyytyi taputtelemaan takapuolelle ja yksi jopa kosikin. Ravintoloissa ja kaupoissa todella ystävällisiä, muttei saa olla liian laitettuna iltaisin, muuten luulevat kaupoissa venäläiseksi ja hinnat ovat aivan huimaavat. Mutta hymyilemällä ja positiivisella asenteella kaikki helpottuu, ikinä ei saa vihaisena ruveta tinkaamaan, vaan pitää olla ystävällinen ja puhua vaikka käsillään, jos kielitaito ei riitä :D

        Vatsataudista puheen ollen, meistä neljästä kukaan ei sairastanut mahatautia, vaikka kaikenlaisia eksoottisia ruokia söimmekin. Se että siellä saadaan vatsatauti, johtuu siitä, että täällä Suomessa joka kerta pestään kädet ennen ruokaa, ei anneta lasten syödä kissanruokaa tai multaa, ihmisille ei vaan ole kehitetty vastustuskykyä! Egyptissä ja Suomessa voi hedelmät ihan hyvin syödä pesemättäkin, eikä ruoan suhteen tarvitse olla sen enempää huolissaan kuin Suomessakaan, hyvää ruokaa ne siellä tarjoilevat.


      • tykkäsin
        Sissi^^ kirjoitti:

        Itse olin perheeni kanssa Egyptissä vuosi sitten pari viikkoa ja ei ollut vaalealle nätille suomitytölle seuran löytyminen ongelma ;D Miehiä riitti, osa tarjosi 300 kamelia, osa halusi puhelinnumeron, osa tyytyi taputtelemaan takapuolelle ja yksi jopa kosikin. Ravintoloissa ja kaupoissa todella ystävällisiä, muttei saa olla liian laitettuna iltaisin, muuten luulevat kaupoissa venäläiseksi ja hinnat ovat aivan huimaavat. Mutta hymyilemällä ja positiivisella asenteella kaikki helpottuu, ikinä ei saa vihaisena ruveta tinkaamaan, vaan pitää olla ystävällinen ja puhua vaikka käsillään, jos kielitaito ei riitä :D

        Vatsataudista puheen ollen, meistä neljästä kukaan ei sairastanut mahatautia, vaikka kaikenlaisia eksoottisia ruokia söimmekin. Se että siellä saadaan vatsatauti, johtuu siitä, että täällä Suomessa joka kerta pestään kädet ennen ruokaa, ei anneta lasten syödä kissanruokaa tai multaa, ihmisille ei vaan ole kehitetty vastustuskykyä! Egyptissä ja Suomessa voi hedelmät ihan hyvin syödä pesemättäkin, eikä ruoan suhteen tarvitse olla sen enempää huolissaan kuin Suomessakaan, hyvää ruokaa ne siellä tarjoilevat.

        itsekkin egyptissä lomailleena voin todella sanoa pitäväni paikasta .

        pointti on siinä, että osaa elää maassa maan tavalla.

        alkoholia saa, jos sitä osaa etsiä. tavan ruokakaupoissa on vain alkoholitonta juomista.

        paikalliset miehet osaavat puhua kauniita, mutta mikäs siinä, jos itsekkin haet vain lomaseuraa. ei ainakaan itseäni tippaakaan haitannut hyvä seura ja seksi loman ajaksi.

        hauskaa lomaa! rahoistasi pidä huoli, niitä turisteilta vedetään joka välissä liikaa, eli hinnat ovat hurjia (tingi!!!) ja vaihtorahoissa saattaa olla "huolimattomuusvirheitä" jos et ole tarkkana.

        nauti! (ja ky koralliriutoilla sukeltamassa tai snorklaamassa, itse en unohda sitä näkyä ikinä!)


      • kakkamaa1
        tykkäsin kirjoitti:

        itsekkin egyptissä lomailleena voin todella sanoa pitäväni paikasta .

        pointti on siinä, että osaa elää maassa maan tavalla.

        alkoholia saa, jos sitä osaa etsiä. tavan ruokakaupoissa on vain alkoholitonta juomista.

        paikalliset miehet osaavat puhua kauniita, mutta mikäs siinä, jos itsekkin haet vain lomaseuraa. ei ainakaan itseäni tippaakaan haitannut hyvä seura ja seksi loman ajaksi.

        hauskaa lomaa! rahoistasi pidä huoli, niitä turisteilta vedetään joka välissä liikaa, eli hinnat ovat hurjia (tingi!!!) ja vaihtorahoissa saattaa olla "huolimattomuusvirheitä" jos et ole tarkkana.

        nauti! (ja ky koralliriutoilla sukeltamassa tai snorklaamassa, itse en unohda sitä näkyä ikinä!)

        sun pointtisi taitaapi olla myös tuo sexin saanti ja sukeltaa osaat ja upposit :(((


      • kuvottavaa
        kakkamaa1 kirjoitti:

        sun pointtisi taitaapi olla myös tuo sexin saanti ja sukeltaa osaat ja upposit :(((

        seksituristit kuvottaa aina joka turistirysässä yhtä paljon, mutta muslimimaissa kaikista pahiten, kun ajattelee paikallisten naisten asemaa.

        Ikinä en muslimaahan matkusta ja nämä muslimienhuorat saavat minulta vain nyrkkiä, jos niihin jotenkin huomaan koskaan sotkeutuneeni.


    • Mind_e

      Tää on taas niin tätä ku suomalaiset juntit lähtee matkustelemaan!

      Itse olen lomaillu Egyptissä useasti, muuallakin kuin lomakohteissa! Mulla ei olee mitään pahaa sanottavaa Egyptistä tai egyptiläisistä. Tosin myönnän sen että paikallisten miesten kanssa tulee olla varoivainen, mutta niin tulee kyllä olla suomalaistenkin miesten kanssa!

      Egypti kun on muslimi maa, niin siellä on esiaviollinen siksi kielletty. Mutta paikalliset kiertävät tätä "Allahin lakia" menemällä naimisiin turistityttöjen kanssa. Kun seksiä halutaan harrastaa solmitaa orfi(urfi)-liitto. (tästä on paikalliselta turha kysyä, esittävät etteivät tiedä mistä puhut) Orfi-liitto on täysin pätevä avioliitto, jossa tosin naisella ei ole oikeuksia oikeastaan mihinkään. Liitto pätee vain Egyptissä. Joten ÄLÄ KOSKAAN allekirjoita mitään paperia jos paikallinen "miehesi" sitä pyytää. Orfi-liittojen yleinen nimitys onkin fucking-papers, joka kertaa paljon kuinka paljon näitä liittoja arvostetaan.

      Itse olen ollut suhteessa egyptiläisen miehen kanssa ja kokemuksesta voin sanoa, että tunteita ja intohimoa riittä. Itseäni kohdeltiin kuin prinsessaa. Suhde kariutui aivan muista syistä kuin siitä, että minua olisi kohdeltu jotenkin huonosti.

      Mahataudista ei ole koskaan ollut tietoakaan! Herkkävatsaisille maitohappobakteeri-pillerit mukaan, jos vatsatautia pelkäätte!

      • hahhh

        "Egypti kun on muslimi maa, niin siellä on esiaviollinen siksi kielletty."

        siis suurin osa on muslimeja. itse satuin löytämään neulan heinäsuovasta, eli kristityn miehen egyptistä ja hauskaa oli. ja mikä tämäkin on, että likaiseksi seksituristiksi manataan, jos pn viattoman lomaromanssin matkalta löytänyt. yhtälailla niitäyhden illan juttuja suomessakin tulee harrastettua.

        ja tuosta kadulla "kourimisesta".. paikalliset miehet toki huutelivat perään ym. mutta harvemmin sitä kukaan iholle tuli, kun osasi itse tiukkana olla.


    • seksiäpä hyvinkin

      kullinpuutteesta kärsivälle suomalaisnaiselle.

      Parasta Egyptissä on se, ettei sun tartte tehdä mitään. Kävelet vain kadulla ja egyptiläismiehet kourivat ja viheltelevät ja yrittävät viedä sinut rihkamakauppansa takahuoneeseen "kauppoja"(=kullia) hieromaan.

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807177964790_ul.shtml

    • Matkafriikki

      Punaisella merellä Egyptissä on oltu kaksi kertaa, en malta odottaa että mennä uudestaan. Kannatta ottaa hyvä hotelli (siis ei halpa matkapaketti).

      • Muslimi

        kiinnostaa tasa-arvoista pohjoismaista naista.

        Siinä on jotain alkukantaista. Halu paluusta haaremiin ja miesten käskyläiseksi.


    • mari-anne9

      Pakko minunkin on sanoa tähän jotain. Olen tutustunut netissä kolmeen egyptiläiseen mieheen ja he kaikki ovat erittäin kohteliaita ja eivät harrasta seksiä turistien kanssa. Olen jutellut paljon heidän kanssaan kaikenlaisista asioista.

      Kaikki ovat kertoneet että ovat suvaitsevaisia uskonnon suhteen, kaikkien ei tarvitse olla muslimeja. Egyptiläinen kunnon mies ei myöskään ota rahaa vastaan naiselta, ei koskaan eikä missään tilanteessa ! En sitten tiedä mitä ne egyt ovat jotka maksattavat naisilla kaikenlaista :O Koska maassa on suuret luokkaerot niin voivat kai sitten olla niitä kurjimmissa oloissa olevia... Turistien ampumiset johtuivat Osama bin ladenin aikaisesta terrorismista, näin kertoi minulle eräs hyvin korkeasti koulutettu perheellinen egymies. Kysyin ihan suoraan asiasta koska olen menossa lomalle sinne ensimmäistä kertaa.

      Vatsataudin saa jopa Kreikasta, niiltä ei voi välttyä bakteerikannan erilaisuuden vuoksi. Maitohappobakteereita vaan kuuri ennen matkaa ja mukaan imodiumit. Sekä terve järki mitä suuhunsa laittaa.

      Aion myös mennä Sharm el Sheikkiin, on kuulemma kaunein paikka Egyptissä. Pohjoismaalaisten kannattaa matkustaa marras-helmikuussa, lämpötila on silloin kohtuullinen. Tänään siellä oli lämpöä 40 ja elokuussa on usein 50 !!

      Olen myös kuullut vain hyvää noista avioliitoista suomalaisten kanssa. Mielestäni huonoja liittoja voi olla ihan joka kulttuurissa.

    • sdfsdfsdf

      "Egyptiläistyttö kuoli sukuelinten silpomisoperaatiossa"

      http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/Egyptiläistyttö kuoli sukuelinten silpomisoperaatiossa-4627

      Mutta so what, saahan ne ehjää värkkiä suomalaisilta naisilta

      • Joo mutta

        vain pahnanpohjimmaisilt alutkilt ajotka eivät kenellekään muulle kelpaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      646
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      628
    Aihe