Unicum

Sinne meni

Viime kesän reissulta tuli ostettua Unicumia. Maistelin pikkupullollisen sitä viime viikonloppuna ja maku on kieltämättä aika karu. Niin karu että jouduin kaatamaan juoman lavuaariin... Tykkääkö joku ylipäätänsä Unicumin mausta? :)

Meillä on vielä avaamaton isompi pullo jäljellä joten mihin sitä kuuluisi sekoittaa? Vesi on kokeiltu huonolla menestyksellä.

6

8555

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thai

Kannattaa kokeilla jääkylmänä snapsina tai kuuman veden tai teen kanssa. Tää kuuluu niihin juomiin mistä toiset tykkää ja toiset ei.

• Anonyymi

Minusta ei pahaa. Maistuu ihan vahvalta yskänlääkkeeltä.

• Helsingin mummo

Tunnen niitäkin, jotka tykkää. Itse en tykkää. Ei sitä kannata kuitenkaan lavuaariin kaataa, koska voihan olla että sulle tulee käymään sellainen vieras, joka tykkää Unicumista. Se kuuluu juomana vähän samaan sarjaan kuin Fernet Branca ja Jägermeister - jos tykkää näistä, niin tykkää usein Unicumistakin. Pistä pullo baarikaappiin odottamaan sopivaa henkilöä ja sopivaa tilaisuutta.

Tietäkseni Unicumia juodaan sellaisenaan pienestä lasista, joko ennen ateriaa antamaan ruokahalua tai aterian lopuksi "sulattamaan ruokaa". Jotkut ottavat Unicumi-napanderit myös esim. oluen seuraksi. En ole vielä koskaan nähnyt että joku laimentaisi Unicumia vedellä tai muullakaan lantringilla.

• seuraava-next

Unicumista on myös sitruksella maustettu Next-versio, joka maultaan saattaa sopia niile, joille alkuperäinen ei maistu.
        Eli pari tippaa sitruunamehua fingerporilliseen Unicumia niin ei ehkä tarvitse kaataa lavuaarista alas.

• Saldo-Ellu

Katkero on katkeroa, valikoimaa riittää. Monet oppivat käyttämään niitä elettyään jonkin aikaa sellaisessa kulttuurissa, jossa pieni katkeropikarillinen kuuluu asiaan. Oma suosikkini on tsekkiläinen Becherovka, joka kuuluukin sitten helpommin omaksuttavaan päähän, Unicum on kieltämättä hieman karskia tavaraa. Ruuansulatusta olen itsekin ajatellut sen edistävän, jos kohta en kuulu säännöllisiin käyttäjiin, vieraiden kanssa lähinnä joskus maistellaan.

• aina kaapissa

Unicum on ehdoton vatsalääke. 30 millilitraa (yskänlääkemukillinen) Unicumia, sillä lähtee vatsapöpöt.
      Lapselle riittää 15ml.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      166
      1451
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      677
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      558
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      516
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      506
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      115
      491
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      473
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      47
      470
    Aihe