TYPERÄ KESKUSTELUPALSTA,

T.Eräs Yölintu fani

Jonka voisi lopettaa.Suurin osa viesteistä on mielestäni epäasiallisia,eikä ole järkeviä.Kannattaisi miettiä ensin vähän ennenkuin alkaa kirjoittelemaan mitään.

4

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööööööööö

monta asiallista keskustelupalstaa tiedät?? Eiköhän tarkotus ole nimenomaan keskustella eikä vaan todeta jotain ylistäviä faktoja. Suomessa on sananvapaus ja täälläkään ei tietääkseni ole loukattu ketään siinä määrin, mitä esim. kunnianloukkaussyytteen nostaminen vaatisi ja TUSKIN yölintua vois vähempää kiinnostaa mitä täällä jauhetaan. Netti on tämmöstä, koita vaan elää sen asian kanssa.

• T.Eräs Yölintu fani

Kuule mulle on yks paskan hailee mitä kukakin kirjoittele,jokaisen oma asia.Ei muakaan kiinnosta se,miks pitäisi,niin että koita itse elää sen kanssa,äläkä viitsi tulla mulle kettuilee.

• ööööööööx
        T.Eräs Yölintu fani kirjoitti:

Kuule mulle on yks paskan hailee mitä kukakin kirjoittele,jokaisen oma asia.Ei muakaan kiinnosta se,miks pitäisi,niin että koita itse elää sen kanssa,äläkä viitsi tulla mulle kettuilee.

No tuntuuhan tuo kiinnostavan kun oikeen uus keskustelutopikki pitää sitä varten aloittaa, että saa marmattaa siitä miten typerä tämä yölinnun foorumi on.

• T.Eräs yölintu fani
        ööööööööx kirjoitti:

No tuntuuhan tuo kiinnostavan kun oikeen uus keskustelutopikki pitää sitä varten aloittaa, että saa marmattaa siitä miten typerä tämä yölinnun foorumi on.

Niin tuntuu kiinnostavan siltä osin,että tarvii jankuttaa ja toitottaa samasta aiheesta loputtomiin,kyse on enemmänkin siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe