Hep!

Tällänenjuttu

Minulla on vajaan vuoden ikäinen Beagle joka on tarkoitus viedä näyttelyyn. Ollaan harjoiteltu seisontaa, käyty paljon yleisillä paikoilla (parkkipaikoilla yms) että tottuu ääniin ja muihin.

Mutta silti minua vähän mietittyttää.. kun tuo meidän koira on niin pelokas tai oikeastaan arka, ei pelokas.
Kaikki ihmiset on niin jänniä, että aina kun tervehtii jotain niin on ihan matalalla ja menee mutkalle koko koira kun niin jänskättää. Miten saisin sen totutettua, eihän siitä tule mitään että tuomarille alkaa alistua ja kiemurtelee ilosta kun näkee?
Ja toiset koirat on myös hankalia. Kun vetää, kiskoo, vinkuu, kitisee ja tekee kaikki temput että pääsis toisen koiran luokse. Vai onko sitten että yksi koira kiinnostaa enemmän kun esim monia kymmeniä koiria sitten näyttelyssä? Että ei edes viitsi sitten kaikkia tervehtiä.
Tietty ois hyvä käydä eka niissä mätsäreissä ihan vaan moikkaamassa muita,ilman osallistumista. Mutta kun sais tietoa edes siitä missä niitä olisi.. Netistä olen yrittänyt etsiä mutta tuloksetta?

Ja muitakin vinkkejä tahtoisin. Esim. mistä saisi tietoa eri näyttelyistä ja lähipaikkakuntien näyttelyistä. Harjoitusmielessä tahtoisin match show ta käydä kokeilemassa.

2

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe