Hei!
Olen 20 vuotias matkailualan opiskelija. Valmistun tänä keväänä matkailuvirkailijaksi, mutta viimeinen työharjoittelu huhti-kesäkuussa on vielä suorittamatta. Olen laittanut jo kymmeniin paikkoihin ympäri maailmaa sähköpostia, mutta mistään ei myöntävää vastausta tunnu kuuluvan. Mitähän kautta saisin helpoiten työharjoittelupaikan? Hotelleihin olen tähän asti lähettänyt kyselyitä kun aikaisempaa kokemusta hotellin vastaanotosta minulla jo on. Tarvitsisi kuitenkin löytää joku hotelli, jonne oikeasti tarvittaisiin harjoittelijaa. Tuntuu turhauttavalta lähettää 50 eri paikkaan sähköpostia kun kovin harvasta tulee edes mitään vastausta.
Jos jollain vain on kokemuksia tai hyvä työharjoittelupaikka ulkomailla tiedossa niin otan hyviä vinkkejä mieluusti vastaan :) kiitos
Työharjoittelupaikkaa ulkomailta
2
720
Vastaukset
- Torero
Tiedän työaharjoittelupaikan ulkomaisessa liikealan yrityksessä.
Mikäli olet sellaista vailla tiedustele suoraan minulta.
Email: [email protected]- little_bejb
Hei hei :)
Kiitos vastauksestasi. Työskentelen tällä hetkellä kuitenkin vakituisesti isossa matkailualan yrityksessä Kreikassa, joten enää en ole harjoittelupaikkaa vailla ;>
Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951306Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39902