kyselisin että sopiiko mielestänne palmanova lapsi perheen lomakohteeksi?
olemme lähdössä ystäväni kanssa mallorcalle elokuun lopussa ja mukaan tulisi melkein 2 vuotias tyttäreni,
hotelliksi ajatelimme Sol Lunamar, onko kellään kokemuksia?
palma nova
2
674
Vastaukset
- lyl
muksun kans ku menette
ka otatte puolihoidon niin ruppe pelittämään
kts.paikkaauringossa.fi
lomalyly - Una amiga de Mallorc
Palma Nova on loistava kohde myös lapsen kanssa matkatessa. Itse suosin Sol-ketjuun kuuluvaa Cala Blancaa. Sijainti aivan rannassa, uima-altaalta voi pistäytyä välillä meressäkin uimassa ihan vain uikkareissa. Hotellin henkilökunta myös aivan ihana. Nykyisin hintaan kuuluu puolihoito, ruoka on siellä tosi hyvää ja valikoima runsas. Huoneissa on tehokas ilmastointi kesän helteitä ajatellen ja kaupat lyötyvät ihan hotellin sisäänkäynnin puoleiselta kadulta. Bussipysäkki myös hotellin vieressä, jos on tarvetta Palmassa käydä ja kyllä ehdottomasti kannattaa .
Mukavaa matkaa Mallorcalle, olette tehneet erinomaisen valinnan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921460Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231238- 50978
- 70920
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56812
- 102794
- 82790
- 32725