Neitokakadut kiertoon

krameri

Olipa ikävä huomata, että myin neitokakaduni kiertolaisiksi.
Vain muutamaa viikkoa sen jälkeen, kun myin itse tämän pariskunnan, se taas myynnissä.
Itseni oli niistä pakko luopua allergisoitumisen pelossa.

Linnut myin kotiin jossa oli muitakin lintuja ja ajattelin, että se olisi ollut semmoinen koti jossa ne olisivat saaneet olla pitkän aikaa, mutta toisin kävi. Linnuissa tuo syy myyntiin ei varsinaisesti voi olla. Ne olivat todella mukavia kavereita ainakin meillä ollessaan.

Toivottavasti eivät päädy kiertämään koko elämäänsä.

4

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aarniokotka

      Otan osaa, mulle kävi samoin....kaduttaa.....mutta minkäs teet....meitä on moneksi......

    • -Nana-

      ...pelottaa, kun omista linnuistani joudun nyt luopumaan. Kysyntääkin on kovin vähän, joten pitää olla entistä tarkempi ettei mihin tahansa lintuja anna.

      • aarniokotka

        Olen sen verran seuraillut näitä eläin-palstoja ja olen pannut merkille, että tämä samainen ihminen joka otti lintuni, myy jatkuvasti uusia lintuja, välillä eri nimimerkillä....hmmmmm.....ihmetyttää onko kysymys harrastuksesta vai mistä?????? Ihan asiallinen henkilö kyllä oli kyseessä, etten olisi ikinä arvannut....mutta mistä aina myytävää ja niin nopealla aikavälillä?????? Eli ulkonäkökin voi pettää!!!


      • krameri
        aarniokotka kirjoitti:

        Olen sen verran seuraillut näitä eläin-palstoja ja olen pannut merkille, että tämä samainen ihminen joka otti lintuni, myy jatkuvasti uusia lintuja, välillä eri nimimerkillä....hmmmmm.....ihmetyttää onko kysymys harrastuksesta vai mistä?????? Ihan asiallinen henkilö kyllä oli kyseessä, etten olisi ikinä arvannut....mutta mistä aina myytävää ja niin nopealla aikavälillä?????? Eli ulkonäkökin voi pettää!!!

        En mäkään olis uskonut, että tuo ihminen, joka minun linnut osti, olisi ollut sellainen joka laittaa linnut samantien uudelleen myyntiin. Hankalaa on kyllä valita lintujensa uudeksi omistajaksi juuri se oikea.

        Voikin kyllä ihmetellä, että miksi ostaa lintuja, jos ei ole tarkoitus pitää niitä, kuin muutama viikko???

        Voittoa ei ainakaan saanu noista mun entisistä linnuista, kun hinta oli lähes sama. Ja haki linnut multa yli sadankilometrin päästä.

        En voi ymmärtää joidenkin ihmisten aivotoimintaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe