ACAI BERRY

?=?=?=?

Tilattava ilmaisnäyte. Onko huijaus? Brand New Acai? Onko kellään kokemusta?

58

8953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supermarja

      Mutta sen verran tiedän marjoista ja vihanneksista että pakasteet tai mehut (hedeläpitoiset) sisältävät paljon enemmän ravinteita vs jauheisiin.

      • Anonyymi

    • pilleripurkki

      Kyseinen marja on erittäin tehokas antioksidantti. Kyse ei ole mistään huijauksesta. Kokeile googlettaa tuota.

      • Supermarja

        Joo, olipas tuotteesta juttua ! Löysin sitä (mehua) suomestakin jeeee, eikun kokeilemaan !


      • tervis1000
        Supermarja kirjoitti:

        Joo, olipas tuotteesta juttua ! Löysin sitä (mehua) suomestakin jeeee, eikun kokeilemaan !

        Sitä löytyy kanssa Xocai terveyssuklaassa joten Acai sinäänsä on superruoka.


      • ikuinen laihduttaja
        tervis1000 kirjoitti:

        Sitä löytyy kanssa Xocai terveyssuklaassa joten Acai sinäänsä on superruoka.

        heipä hei ! mä tilasin acai berry kapseleita ja ne tulivat tänää postissa. otin samantien 2 kapselia, niin kuin määrätäänkin ottamaan. tuli aivan yhtäkkiä kovin pirtee olo :D energiavirtaus oli aivan mahdoton ja lähdin sit salille hiukan rehkii. hyvää teki ainaki eka päivä.. jos jotakin kiinnostaa, niin tulen mieli hyvin kertomaan kokemuksia viikon päästä. kokoni ovat 81kg/167cm vyötärö 90cm, lantio 108cm ja reisi on 66cm. :o


      • as.kiinnostunut
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        heipä hei ! mä tilasin acai berry kapseleita ja ne tulivat tänää postissa. otin samantien 2 kapselia, niin kuin määrätäänkin ottamaan. tuli aivan yhtäkkiä kovin pirtee olo :D energiavirtaus oli aivan mahdoton ja lähdin sit salille hiukan rehkii. hyvää teki ainaki eka päivä.. jos jotakin kiinnostaa, niin tulen mieli hyvin kertomaan kokemuksia viikon päästä. kokoni ovat 81kg/167cm vyötärö 90cm, lantio 108cm ja reisi on 66cm. :o

        tilaamaan kapseleita? Ihan Suomesta vai ulkomailta? Kertokaa ihmiset,mistä olette onnistuneet ostamaan acai berryä kapseleina,muualta kun jostain huijaus liikkeistä? Onko täällä jotain kauppoja,josta vois mennä ostamaan,nimenomaisesti kapseleita?


      • ikuinen laihduttaja
        as.kiinnostunut kirjoitti:

        tilaamaan kapseleita? Ihan Suomesta vai ulkomailta? Kertokaa ihmiset,mistä olette onnistuneet ostamaan acai berryä kapseleina,muualta kun jostain huijaus liikkeistä? Onko täällä jotain kauppoja,josta vois mennä ostamaan,nimenomaisesti kapseleita?

        heips. tilasin ihan ulkomailta ja aksoin 3,95e. varmuuden vuoksi suljin tilini koska uhattii et se on huijausta. mut on myös mahdollisuus saada suomesta luontaistuotekaupoist, tosin se on erilainen purkki, mutta samaa se sisältää mitä ulkomailtaki tulevat. http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm


      • ikuinen laihduttaja
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        heips. tilasin ihan ulkomailta ja aksoin 3,95e. varmuuden vuoksi suljin tilini koska uhattii et se on huijausta. mut on myös mahdollisuus saada suomesta luontaistuotekaupoist, tosin se on erilainen purkki, mutta samaa se sisältää mitä ulkomailtaki tulevat. http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm

        ja ulkomaan sivu josta tilasin oli http://www.pureacaielite.com/lp3/?lang=en&pid=en&aid=mtr&sid=5021&hid=mb214_d117_s134_b300#utm_source=mtr&utm_medium=5021&utm_te...

        ja lisäykseksi vielä se, että käytän tuon acain rinnalla kehon puhdistukuuria... tuote jota käytän on colonic plus kehonpuhdistaja joka löytyy linkistä http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.sf/?ObjectPath=/Shops/HLT/Categories/109&gclid=CKS86-Xjx58CFQaRZgodLxFJdQ , eikä ole kalliskaan :)

        ja myös suositellaan erästä toista joka myös polttaa rasvaa niin on Leader CLA Strong joka on periaatteessa sama kuin tonalin, mutta edullisempi.

        ja muistutan vielä, että kun jotain ravintolisää käyttää, ja sen luvataan laihduttavan, on tärkeää myös liikkua ja katsoa mitä syö..

        ja vielä lisäykseksi. olin eilen kuntosalilla ja sielä oli kunto-ohjaaja joka neuvoi niitä jotka neuvoa tarvitsivat.. hän kertoi mulle, että parhaiten laihtuu, kun lähtee lenkille aamulla ennen, kuin syö, koska kehossa ei ole ravintoa, niin silloin ainoastaan kuluttaa rasvaa. helppo tapa laihduttaa, kun ei syö vaan juo vaikka kupin kahvia, joka laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle ja lähtee sen jälkeen lenkille ja syö sitten vasta, niin ei liho. :)

        enkä tahdo tästä nyt kritiikkiä, koska mulle näin sanoi kunto-ohjaaja, eli lainaan hänen sanoja :)

        Onnea kaikille innostuville laihuttajille ja kiitos, jos neuvoistani on apua :)

        ps. muistakaa juoda paljon vettä! se poistaa näläntunnetta ja vähentää selluliittiä.. stressi aiheuttaa sellulliittiä, KOSKA selluliitti on rasvasoluja jotka ovat epätasaisia. vältä siis sterrisä ja juo paljon vettä! :)


      • as.kiinnostunut
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        ja ulkomaan sivu josta tilasin oli http://www.pureacaielite.com/lp3/?lang=en&pid=en&aid=mtr&sid=5021&hid=mb214_d117_s134_b300#utm_source=mtr&utm_medium=5021&utm_te...

        ja lisäykseksi vielä se, että käytän tuon acain rinnalla kehon puhdistukuuria... tuote jota käytän on colonic plus kehonpuhdistaja joka löytyy linkistä http://www.terveyskaupat.net/epages/HameenLuontaistuote.sf/?ObjectPath=/Shops/HLT/Categories/109&gclid=CKS86-Xjx58CFQaRZgodLxFJdQ , eikä ole kalliskaan :)

        ja myös suositellaan erästä toista joka myös polttaa rasvaa niin on Leader CLA Strong joka on periaatteessa sama kuin tonalin, mutta edullisempi.

        ja muistutan vielä, että kun jotain ravintolisää käyttää, ja sen luvataan laihduttavan, on tärkeää myös liikkua ja katsoa mitä syö..

        ja vielä lisäykseksi. olin eilen kuntosalilla ja sielä oli kunto-ohjaaja joka neuvoi niitä jotka neuvoa tarvitsivat.. hän kertoi mulle, että parhaiten laihtuu, kun lähtee lenkille aamulla ennen, kuin syö, koska kehossa ei ole ravintoa, niin silloin ainoastaan kuluttaa rasvaa. helppo tapa laihduttaa, kun ei syö vaan juo vaikka kupin kahvia, joka laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle ja lähtee sen jälkeen lenkille ja syö sitten vasta, niin ei liho. :)

        enkä tahdo tästä nyt kritiikkiä, koska mulle näin sanoi kunto-ohjaaja, eli lainaan hänen sanoja :)

        Onnea kaikille innostuville laihuttajille ja kiitos, jos neuvoistani on apua :)

        ps. muistakaa juoda paljon vettä! se poistaa näläntunnetta ja vähentää selluliittiä.. stressi aiheuttaa sellulliittiä, KOSKA selluliitti on rasvasoluja jotka ovat epätasaisia. vältä siis sterrisä ja juo paljon vettä! :)

        linkeistä/neuvoista,vaikka tiedänkin jo nuo linkit,oon käyny tsekkaamassa ne...jotenki en vaa pidä luotettavana tota :http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm sivustoa,en tiedä mistä johtuu,ja vielä vähemmän luotettavana pidän tilausta joltain ulkomaalaiselta sivulta.Mutta pitänee keksiä jotain,ehkä sitä jossain vaiheessa täälläkin tulee vastaan.


      • pilleripurkki
        as.kiinnostunut kirjoitti:

        linkeistä/neuvoista,vaikka tiedänkin jo nuo linkit,oon käyny tsekkaamassa ne...jotenki en vaa pidä luotettavana tota :http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm sivustoa,en tiedä mistä johtuu,ja vielä vähemmän luotettavana pidän tilausta joltain ulkomaalaiselta sivulta.Mutta pitänee keksiä jotain,ehkä sitä jossain vaiheessa täälläkin tulee vastaan.

        Täältä saa sitten hiukan monipuolisemmin acai tuotteita http://www.iherb.com/Acai-Capsules


      • ikuinen laihduttaja
        pilleripurkki kirjoitti:

        Täältä saa sitten hiukan monipuolisemmin acai tuotteita http://www.iherb.com/Acai-Capsules

        en minäkään luota kaikkeen, mutta eilen aamulla painoin 81 ja nyt painoin 79, kun menin vaaálle tyhjällä vatsalla heti sängyst noustessas.. en sano, että acai olisi auttanut, uskon vain, että suurin tekijä oli se eilinen kuntosalitreeni. ja se mitä acaista sanotaan, että se piristää suuren antioksidanttimääränsä vuoksi, se on totta ja toiseksi myös aineenvaihdunta toimii.

        nämä laittamani linkit oli esimerkkejä edullisimmista tuotteista, joita VOI kokeilla ennen kuin ottaa ensin kalleimman.. :) mutta palaan vielä asiaan, että mitä colonic plus ja acai berry detox on saanu minussa aikaan :)


      • tinky_winky
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        en minäkään luota kaikkeen, mutta eilen aamulla painoin 81 ja nyt painoin 79, kun menin vaaálle tyhjällä vatsalla heti sängyst noustessas.. en sano, että acai olisi auttanut, uskon vain, että suurin tekijä oli se eilinen kuntosalitreeni. ja se mitä acaista sanotaan, että se piristää suuren antioksidanttimääränsä vuoksi, se on totta ja toiseksi myös aineenvaihdunta toimii.

        nämä laittamani linkit oli esimerkkejä edullisimmista tuotteista, joita VOI kokeilla ennen kuin ottaa ensin kalleimman.. :) mutta palaan vielä asiaan, että mitä colonic plus ja acai berry detox on saanu minussa aikaan :)

        kerroppa jos toimii !! tekisi mieli itsekin kokeilla. En vain kanssa oiken tiedä, että uskooko tuohon.


      • ikuinen laihduttaja
        tinky_winky kirjoitti:

        kerroppa jos toimii !! tekisi mieli itsekin kokeilla. En vain kanssa oiken tiedä, että uskooko tuohon.

        juu! tulen kertomaan, että millaisia tuloksia olen saanut aikaan ensiviikon maanantaiks! :)
        kokeile ihmeessä jos kiinnostaa! jos ei kokeile, ei voi tietää :)


      • Supermarja
        as.kiinnostunut kirjoitti:

        linkeistä/neuvoista,vaikka tiedänkin jo nuo linkit,oon käyny tsekkaamassa ne...jotenki en vaa pidä luotettavana tota :http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm sivustoa,en tiedä mistä johtuu,ja vielä vähemmän luotettavana pidän tilausta joltain ulkomaalaiselta sivulta.Mutta pitänee keksiä jotain,ehkä sitä jossain vaiheessa täälläkin tulee vastaan.

        Löysin ihan täältä kotimaasta Acaimehua (hyvinvoinnin tavaratalosta) !! Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa, toimitus meni hyvin ja mehu tuntuu toimivan, jotenkin virkeämpi olo ja aineenvaihdunta lähti kyllä liikkeelle. Kommentoin lisää kun vähän aikaa kulunut (nyt vasta 1,5 vkoa käyttöä takana). Ps. painoa en ole mitannut, mutta turvotus ainakin hävisi !
        Ulkomailta en ole tilannut, enkä taida tilatakaan.


      • tinky_winky
        Supermarja kirjoitti:

        Löysin ihan täältä kotimaasta Acaimehua (hyvinvoinnin tavaratalosta) !! Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa, toimitus meni hyvin ja mehu tuntuu toimivan, jotenkin virkeämpi olo ja aineenvaihdunta lähti kyllä liikkeelle. Kommentoin lisää kun vähän aikaa kulunut (nyt vasta 1,5 vkoa käyttöä takana). Ps. painoa en ole mitannut, mutta turvotus ainakin hävisi !
        Ulkomailta en ole tilannut, enkä taida tilatakaan.

        eikö kapseleita saa Suomesta? Ne olis helpompia kun se mehu :)


      • Epäilijä38
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        juu! tulen kertomaan, että millaisia tuloksia olen saanut aikaan ensiviikon maanantaiks! :)
        kokeile ihmeessä jos kiinnostaa! jos ei kokeile, ei voi tietää :)

        Mitenkäs ikuisella laihduttajalla on sujunut? Itsekin menin lankaan eikä kiloakaan ole pudonnut.


      • gril
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        heips. tilasin ihan ulkomailta ja aksoin 3,95e. varmuuden vuoksi suljin tilini koska uhattii et se on huijausta. mut on myös mahdollisuus saada suomesta luontaistuotekaupoist, tosin se on erilainen purkki, mutta samaa se sisältää mitä ulkomailtaki tulevat. http://www.shopping4net.fi/Luontaistuotteet/Vitamiinit/Antioksidantit/Acai-Superfruit.htm

        Moikka
        minäkin tilasin noita kapseleita. piti maksaa juuri tuon 3.95 dollaria mutta tuli masterilaskussa 40e lasku :( ja tilasin myös sen colon cleanserin ja siitä tuli myös 40e. toivottavasti on hyviä sitten kun maksoin niistä paljon.alan tänään kokeilemaan tuotteita toivottavasti toimii.


      • kaisa554
        ikuinen laihduttaja kirjoitti:

        heipä hei ! mä tilasin acai berry kapseleita ja ne tulivat tänää postissa. otin samantien 2 kapselia, niin kuin määrätäänkin ottamaan. tuli aivan yhtäkkiä kovin pirtee olo :D energiavirtaus oli aivan mahdoton ja lähdin sit salille hiukan rehkii. hyvää teki ainaki eka päivä.. jos jotakin kiinnostaa, niin tulen mieli hyvin kertomaan kokemuksia viikon päästä. kokoni ovat 81kg/167cm vyötärö 90cm, lantio 108cm ja reisi on 66cm. :o

        Acai Berry - http://track.fi.acaiberry900.com/product/AcaiBerry-900/?uid=2484&sid=1012&pid=129&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.


      • peloissaan!!

      • Kunnon vedätystä.
        peloissaan!! kirjoitti:

        Hei! Tilasin tänään tältä kyseiseltä sivulta purkin näitä acain hommia. Piti kirjoittaa osoite ja nimi. Ihmeellistä että yhteystietoja ei tältä kaupalta löytynyt. Olenko nyt tehnyt pahan virheen?

        Todella luotettavan oloinen myyjä, heh heh


      • Ihan mahtavaa !
        kaisa554 kirjoitti:

        Acai Berry - http://track.fi.acaiberry900.com/product/AcaiBerry-900/?uid=2484&sid=1012&pid=129&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.

        --En harkinnut luopuvani nykyisestä elämäntavastani, mutta kovasti toivoin laihtuvani saadakseni herätettyä yhden erittäin komean miehen huomion, koska hän on herättänyt mielenkiintoni. Siksi kiinnostuin kapseleista, jotka voivat auttaa minua laihtumaan ilman uhrauksia. AcaiBerry osui käteeni kuin tilauksesta, ostin pakkauksen, laihdun ja saavutin tavoitteeni - enkä pelkästään saanut kaunista vartaloa...! Vaan laihduin jopa 11kg. Nyt mahdun S-kokoon!- --

        Saihan sitä kunnon naurut tällekkin päivälle. Tietysti kaikki laihtuu ja ilman minkäänlaisia uhrauksia, lihakset kasvaa ja läskit lähtee ihan vaan makaamalla.


      • niinpäs
        peloissaan!! kirjoitti:

        Hei! Tilasin tänään tältä kyseiseltä sivulta purkin näitä acain hommia. Piti kirjoittaa osoite ja nimi. Ihmeellistä että yhteystietoja ei tältä kaupalta löytynyt. Olenko nyt tehnyt pahan virheen?

        Teit pahan virheen, mikäli tullut lukeneesi ensimmäisen tilauksen yhteydessä ollutta sopimusta, etkä heti perunnut tilausta. Jos et kuitenkaan haluaisi käyttää pillereitä etkä perunut tilausta saman tien. niitä tulee 99 €:n paketteja vielä kaksi sen ensimmäisen tilauksen jälkeen. Eikä niita sopimuksen mukaan enää voi perua. 200 € käyttämättömistä tuotteista on varsin iso raha.


    • Huijausta!!!

      Huijausta on!!! En ole laihtunut grammaakaan, mutta ei siinä mitään. Kannattaa olla tarkkana luottokortti laskun kanssa. Siinä tuli kiva ylläri kun yhtäkkiä summa olikin reilu 84 euroa. En kuulemma ole esimmäinen enkä viimeinen uhri. Mm Ruotsissa niitä on ollut enemmänkin. Jotkut ko tuotteen toimittajista väittävät että itse pillerit ovat ilmaisia mutta niistä on kylläkin veloitettu toimituskulut. Kätevästi ovat sitten unohtaneet ilmoittaa että noin 200 gr purkkien toimitus maksaa noin 84 euroa!!! Kaikille ei ole käynyt näin huono "tuuri", mutta kannattaa olla varuillaan. Tilaamalla näitä ilmaistuotteita laihduin, en kiloilla vaan euroilla.

      • Huijattu

        Hei!

        Älkää tilatko kyseistä tuotetta, tilasin tuotteet 0.95 € kpl hintaan ja nyt luottokorttilaskussani on 95€ kpl.


      • Tumpee1

        Tilasin itse tätä tuotetta ja huomasin sitten vasta jälkeenpäin kun olin lukemassa näitä juttuja että se onkin huijausta.
        Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as berrypurehelp.com (VISA) or Ultimate Acai (MasterCard).

        tää tuli mulle aika yllätyksenä mutta täytyypä tehdä asialle jotain ...


      • Tumpee1
        Tumpee1 kirjoitti:

        Tilasin itse tätä tuotetta ja huomasin sitten vasta jälkeenpäin kun olin lukemassa näitä juttuja että se onkin huijausta.
        Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as berrypurehelp.com (VISA) or Ultimate Acai (MasterCard).

        tää tuli mulle aika yllätyksenä mutta täytyypä tehdä asialle jotain ...

        jos soitan tohon asiakaspalveluun pitääkö mun osata kunnolla englantia ku en oikee hallitse sitä. mitä teen jos täytyy :/ olis kiva saada tietoa asiasta miten toi tilaus peruutetaan.


      • zizu
        Tumpee1 kirjoitti:

        Tilasin itse tätä tuotetta ja huomasin sitten vasta jälkeenpäin kun olin lukemassa näitä juttuja että se onkin huijausta.
        Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as berrypurehelp.com (VISA) or Ultimate Acai (MasterCard).

        tää tuli mulle aika yllätyksenä mutta täytyypä tehdä asialle jotain ...

        Minäkin tilasin noita acai berry detox- sekä colon cleanse tabletteja näyte-erän 0.95 eurolla. En halua niitä kuitenkaan lisää, mutta en löydä netistä enää sitä mainosta, mitä kautta näitä tilasin. Miten mä voin nyt sitten perus koko tilauksen, ettei rupea noita lisälaskuja tulemaan. Voitko kertoa, miten toimit?


      • huijattu
        Tumpee1 kirjoitti:

        jos soitan tohon asiakaspalveluun pitääkö mun osata kunnolla englantia ku en oikee hallitse sitä. mitä teen jos täytyy :/ olis kiva saada tietoa asiasta miten toi tilaus peruutetaan.

        Miten toimi? Saitko peruutettu tilauksen?


      • Huijattu
        zizu kirjoitti:

        Minäkin tilasin noita acai berry detox- sekä colon cleanse tabletteja näyte-erän 0.95 eurolla. En halua niitä kuitenkaan lisää, mutta en löydä netistä enää sitä mainosta, mitä kautta näitä tilasin. Miten mä voin nyt sitten perus koko tilauksen, ettei rupea noita lisälaskuja tulemaan. Voitko kertoa, miten toimit?

        Soitin tämmöiseen numeroon 09-42419011 (suomalainen numero). Englannin kielistä palvelua, sain onneksi peruttua tilauksen ja tästä tuli vahvistus sähköpostiin.


      • zizu
        huijattu kirjoitti:

        Miten toimi? Saitko peruutettu tilauksen?

        Soita numeroon 0942419011. Vastaaja on englanninkielinen. Yritä selittää, että haluat peruuttaa tilauksen. Sieltä kysytään nimesi ja sähköpostiosoitteesi. Ystävällinen naisihminen halusi vielä tietää, miksi peruin tilauksen. Sen jälkeen saat sähköpostiisi viestin, että tilaus on peruttu eikä laskuja pitäisi enää tulla.
        "Dear XX,
        Thank you for contacting our customer support department.
        Your account has been cancelled successfully as of today.
        This cancellation implies that beginning today, our company will make no more charges and no more products will be shipped to you.
        Thank you for your business. We look forward to serving your needs in the future.
        You can also contact us on the following phone number from 9.00h to 21.00h CET:
        44 203 139 9027
        Sincerely,
        Customer Support"


      • HT
        Tumpee1 kirjoitti:

        Tilasin itse tätä tuotetta ja huomasin sitten vasta jälkeenpäin kun olin lukemassa näitä juttuja että se onkin huijausta.
        Offer Details: By clicking order you agree to enroll in the trial membership program which starts today, and after the trial expires, we will bill you for you a one-time membership fee of €99.95. Then every thirty days we will provide you a fresh supply of the product at the discounted price of €14.95. Your product will be dispatched within 2 business days. To cancel automatic delivery and avoid being billed, call our customer support: 09 4241 9011. The charge will appear on your statement as berrypurehelp.com (VISA) or Ultimate Acai (MasterCard).

        tää tuli mulle aika yllätyksenä mutta täytyypä tehdä asialle jotain ...

        Kun löysin mainoksen näistä acai berry tableteista ja marin blogin ym, niin ajattelin että JES nyt lähtee läskit..MUTTA onneks mä huomasin ton offer details tekstin ennen ku tilasin.. Olin jo täyttänyt kaikki tietoni ja melkein ehdin painamaan lähetä nappia, ajattelin kuitenkin kysyä vielä mieheltäni joka ymmärtää englantia paremmin kun minä että mitä siinä kerrotaan.. Ja onneksi aloin nettiä selaamaan tarkemmin etten mennyt halpaan ja tilannu muka 1€ postareilla.. Harmittaa kaikkien puolesta jotka on joutunut huijauksen kohteeksi :(


    • Ilmaista ei keksitty

      Höplään menin - ja tilasin. Tulivatkin nopeasti MUTTA lähetyksessä ei ole lähettäjän firmaa = vain PO Box osoite. Sähköposti, jolla vahvistivat tilaukseni on myös mallia no-reply@, joten turha kirjoitella mitään. Tuotteiden saapuessa minua myös ihmetytti, kun mukana ei tullut minkäänlaista tarjousta jatkotilausta varten. Ajattelin, että onpa humaani firma...
      Nyt kun luin muitten kokemukset, peruutin äkkiä luottokorttini. Minkäänlaista velkomusta ei ollut vielä tullut, mutta Visa Electronin ollessa kyseessä tilille saattaa ilmaantua katevaraus. Tällöin on toimittava seuraavasti: reklamaatio korttiyhtiölle rikosilmoitus poliisille.

      • vinkkaajat

        Kannattaa lukea aina kohdat conditions tarkkaan. Pienellä painettua löytyy netissä paljon enemmän ku paperilla ja vaikeampi huomata. Ja ketkä tuota mainostaa niin ovat monesti affiliteja jotka saavat osansa tuloista...
        Shopping4net on vanha ja luotettava kauppa. Tilannut sieltä josku 4 vuotta sitten parikin kertaa ilman probleemia eikä ollut ongelmia. Acaita kannattaa kuiteski tilata mieluummin myös luotettavasta nettikaupasta iherb.com ja viela jauhemuotoisena. Kilohinnaltaan se on 35% suomalaisisten nettikauppojen hinnoista. Tilaat 45€ arvosta niin postikulut(2,5€) ilmasia ja kun käytät koodia KOK564 saat vielä 3,5€ alennuksen loppusummasta.


    • Anabolia

      Luomuviljellyt acai-marjat todellakin OVAT terveellisiä, (huom.: terveellisiä, eivät ihmelääkettä.) mutta tämä Detox-paska puolestaan ON HUMPUUKIA. Suomen verkkoon on ruvennut ilmestymään näitä "Acai Berry Detox", "Acai Elite Xtreme", "Muscle Colon Cleanse"-hypetyksiä... KUTEN MUUTAMA AIKAISEMPI KÄYTTÄJÄ, MINÄ KEHOTAN KAIKKIA EHDOTTOMASTI VÄLTTÄMÄÄN NÄITÄ "HITTITUOTTEITA", KYSEESSÄ ON RAHASTUS SEKÄ TAITAVA KUSETUS!

      Minkä takia ihmisiä kusetetaan? Vuosien ajan kasvaneen terveysbuumin takia. Ihmiset haluavat pysyä kunnossa ja näyttää hyvältä, mitä vähemmällä vaivalla, sitä parempi... Jotkut lyövät rahoiksi kauppaamalla ihmelääkettä hyväuskoisille jotka eivät vaivaudu teaemään taustatutkimuksia näistä jutuista. Ilman salitreeniä/ravintolisiä/vaivannäköä EI VOI päästä atleettikuntoon.

    • ..

      Hei!

      Äitini oli mennyt myös retkuun ja tilannut laihdutus pillereitä ja kahta eri merkkiä! Hinta piti olla 3,95 £/per purkki ja tilitä oli veloitettu 95€ ja vielä kahteen kertaan. Huhhuh mitä touhua.. Sittempä minun pitikin soitella sinne ja kysyä että mikä ihmeen juttu tää oikeen on ja puhelimessa oltiin tosi törkeitä! Luottokortti katkaistiin ja saatiin onneksi peruttua tilaus. Älkää menkö ihmiset halpaan. Huijauksen kohteeksi on ilmeisesti jäänyt moni muukin hyvä uskoinen. Aina jos on noin halpaa niin siinä on joku koirahaudattuna. Tuokin tilaus olisi ilmeisesti pitänyt perua 15 päivän aikana ettei tililtä viedä rahoja. Ainakaan ulkomailta ei kannata tilata.

      • kusetettu1

        Minäkin tilasin noita pillereitä ja epähuomiossa poistin spostit joissa oli se numero millä voi perua tilauksen. Muistui tänään mieleen kun katselin, että luottokortilta on veloitettu yhteensä noin 130 euroa!! Tietysti kun on sunnuntai niin ei saa customer servicen numerosta ketään kiinni. Mitenköhän on mahdollista toimia nyt kun tilauksesta on kulunut jo ties kuinka kauan ja tämä "order number" on hukassa? En haluaisi maksaa tuollaisia summia parista purkista pilsuja. Ajattelin luottokuntaan soittaa ja perua/jäädyttää maksut, näinkö?


      • hölmömäinen ;)
        kusetettu1 kirjoitti:

        Minäkin tilasin noita pillereitä ja epähuomiossa poistin spostit joissa oli se numero millä voi perua tilauksen. Muistui tänään mieleen kun katselin, että luottokortilta on veloitettu yhteensä noin 130 euroa!! Tietysti kun on sunnuntai niin ei saa customer servicen numerosta ketään kiinni. Mitenköhän on mahdollista toimia nyt kun tilauksesta on kulunut jo ties kuinka kauan ja tämä "order number" on hukassa? En haluaisi maksaa tuollaisia summia parista purkista pilsuja. Ajattelin luottokuntaan soittaa ja perua/jäädyttää maksut, näinkö?

        Minä soitin luottokuntaan ja lopetin korttini. Viikon sisällä saan uuden kortin :) Onneksi rupesin ajoissa lukemaan tätä viestiketjua ja kortiltani ei ole veloitettu kuin yht. 2euroa. Sulkekaa siis luottokorttinne HETI ja käytte pankissa nostamassa rahaa itsellenne viikon tarpeiksi. Viikko ilman luottokorttia ei ainakaan minulle ole niin paha kuin toistuvat n.100 euron veloitukset, tuote tuskin kuitenkaan on NIIN ihmeellinen että kannattaa maksaa satoja euroja... Ja kyseessä olevia tuotteita tosiaan saa myös suomesta luontaistuotekaupasta :)


      • sönkkö2
        hölmömäinen ;) kirjoitti:

        Minä soitin luottokuntaan ja lopetin korttini. Viikon sisällä saan uuden kortin :) Onneksi rupesin ajoissa lukemaan tätä viestiketjua ja kortiltani ei ole veloitettu kuin yht. 2euroa. Sulkekaa siis luottokorttinne HETI ja käytte pankissa nostamassa rahaa itsellenne viikon tarpeiksi. Viikko ilman luottokorttia ei ainakaan minulle ole niin paha kuin toistuvat n.100 euron veloitukset, tuote tuskin kuitenkaan on NIIN ihmeellinen että kannattaa maksaa satoja euroja... Ja kyseessä olevia tuotteita tosiaan saa myös suomesta luontaistuotekaupasta :)

        Itseltäkin mennyt 100 euroa ylimääräistä, hemmetti sentään. Aamulla menee luottokortti kiinni. Onko kukaan tehnyt asiasta rikosilmoitusta? Voikohan tästä tehdä?


      • evita123
        hölmömäinen ;) kirjoitti:

        Minä soitin luottokuntaan ja lopetin korttini. Viikon sisällä saan uuden kortin :) Onneksi rupesin ajoissa lukemaan tätä viestiketjua ja kortiltani ei ole veloitettu kuin yht. 2euroa. Sulkekaa siis luottokorttinne HETI ja käytte pankissa nostamassa rahaa itsellenne viikon tarpeiksi. Viikko ilman luottokorttia ei ainakaan minulle ole niin paha kuin toistuvat n.100 euron veloitukset, tuote tuskin kuitenkaan on NIIN ihmeellinen että kannattaa maksaa satoja euroja... Ja kyseessä olevia tuotteita tosiaan saa myös suomesta luontaistuotekaupasta :)

        Peruitko myös tilauksen? Suljin tänään oman kortin luottokunnassa ja sieltä sanottiin et tilaus pitää perua.


      • tiinaleea
        evita123 kirjoitti:

        Peruitko myös tilauksen? Suljin tänään oman kortin luottokunnassa ja sieltä sanottiin et tilaus pitää perua.

        Samoin täällä yksi huijattu,tilasin myös kyseiset tuotteet "ILMAISEKSI" no nyt sitten kuottokorttilasku tuli ja veloitus 2x 95euroa. Veti vähän hiljaiseksi,soitto englantiin jossa ei vastattu,joten kortin sulku. Ihmettelen miten Aaamulehden nettiversion sivulla mainostettiin kyseisiä tuotteita,menin halpaan kun pongasin mainoksen sieltä. Ja kaiken huipuksi 3viikon käytön jälkeen en ole todennut mitään vaikutusta,paino on pudonnut mutta sen on kyllä dietti ja todella ahkera liikunta saanut aikaseksi.


      • halpaanmennyt
        tiinaleea kirjoitti:

        Samoin täällä yksi huijattu,tilasin myös kyseiset tuotteet "ILMAISEKSI" no nyt sitten kuottokorttilasku tuli ja veloitus 2x 95euroa. Veti vähän hiljaiseksi,soitto englantiin jossa ei vastattu,joten kortin sulku. Ihmettelen miten Aaamulehden nettiversion sivulla mainostettiin kyseisiä tuotteita,menin halpaan kun pongasin mainoksen sieltä. Ja kaiken huipuksi 3viikon käytön jälkeen en ole todennut mitään vaikutusta,paino on pudonnut mutta sen on kyllä dietti ja todella ahkera liikunta saanut aikaseksi.

        minä huomasin myös viikko sitten että tililtä oli veloitettu yhteensä 130 euroa menin samaan ansaan kuin te muutkin . soitin visa tilin palvelu numeroon siellä neuvottiin mitä pitää tehdä tein luotto kuntaan kirjallisen selvityksen ja poliisilaitoksella rikosilmoituksen menin pankkiin siellä tilin lopetus
        ja lähettivät rikosilmoituksen ja selvitykseni luottokuntaan nyt odottelen uutta pankkikorttia ja vastausta saanko rahat takaisin


      • Kehäkukka
        halpaanmennyt kirjoitti:

        minä huomasin myös viikko sitten että tililtä oli veloitettu yhteensä 130 euroa menin samaan ansaan kuin te muutkin . soitin visa tilin palvelu numeroon siellä neuvottiin mitä pitää tehdä tein luotto kuntaan kirjallisen selvityksen ja poliisilaitoksella rikosilmoituksen menin pankkiin siellä tilin lopetus
        ja lähettivät rikosilmoituksen ja selvitykseni luottokuntaan nyt odottelen uutta pankkikorttia ja vastausta saanko rahat takaisin

        Onko kukana ilmoittanut tästä kuluttaja virastoon? tai kuningas kuluttaja telkkari ohjelmaan? mä ainakin laitan sinne viestiä nyt heti ja jos moni muukin tekee teistä näin ni nopeammin asia etenee kun monta smasta asiasta tehty valituksia.


      • Irmeli33
        Kehäkukka kirjoitti:

        Onko kukana ilmoittanut tästä kuluttaja virastoon? tai kuningas kuluttaja telkkari ohjelmaan? mä ainakin laitan sinne viestiä nyt heti ja jos moni muukin tekee teistä näin ni nopeammin asia etenee kun monta smasta asiasta tehty valituksia.

        Joo, lankaan menin ja tilasin tuotteita eilen. Sen jälkeen vasta luin keksuteluja täältä netistä. Eilen suljin luottokorttini ja äsken soitin, että perun tilauksen. Sieltä sanottiin, että minun pitää soittaa vielä 5-7 tai 30 päivän kuluttua uudestaan, jotta tilaukseni peruuntuu, voiko olla mahdollista? Tietääkö kukaan? Tulipa sitten tilauksesta roppa kaupalla ahdistusta, toivottavasti ei lähde rahaa tililtä, kun toimin noin pian. Mitä olette mieltä kannattaako tilikin sulkea? Tästä lähtien kyllä katson tarkkaan mistä tilaan mitäkin, jos tilaan enää netistä ollenkaan.


      • irmeli33
        hölmömäinen ;) kirjoitti:

        Minä soitin luottokuntaan ja lopetin korttini. Viikon sisällä saan uuden kortin :) Onneksi rupesin ajoissa lukemaan tätä viestiketjua ja kortiltani ei ole veloitettu kuin yht. 2euroa. Sulkekaa siis luottokorttinne HETI ja käytte pankissa nostamassa rahaa itsellenne viikon tarpeiksi. Viikko ilman luottokorttia ei ainakaan minulle ole niin paha kuin toistuvat n.100 euron veloitukset, tuote tuskin kuitenkaan on NIIN ihmeellinen että kannattaa maksaa satoja euroja... Ja kyseessä olevia tuotteita tosiaan saa myös suomesta luontaistuotekaupasta :)

        Pitikö sinun sulkea tili vai vaihdoitko vaan uuden luottokortin? Tilasin eilen tuotteet ennen kuin luin mitä oikeasti pitää maksaa saadakseen ne. Suljin kortin jo eilen illalla ja tänään soitin tilauksen peruutuksen. Katotaan kuinka käy?


      • torvisieni
        irmeli33 kirjoitti:

        Pitikö sinun sulkea tili vai vaihdoitko vaan uuden luottokortin? Tilasin eilen tuotteet ennen kuin luin mitä oikeasti pitää maksaa saadakseen ne. Suljin kortin jo eilen illalla ja tänään soitin tilauksen peruutuksen. Katotaan kuinka käy?

        menin lankaan kun linkki oli luotettavalla sivulla ja suomeksi pitkät tarinat mikä lienee tytön nimi siinä silloin olikaan. Tuotteiden nimet ovat tammikuusta hiukan muuttuneet, mutta yhteyshenkilön puhelinnumero sama, niin laitoin kitkerän viestin nettisivuilta, katsotaan tapahtuuko mitään. Ainoa hyvä juttu on se, että omalla kohdallani pillerit vaikuttivat, mutten siltikään tuollaista hintaa olisi ikinä maksanut, jos olisi ollut selvästi näkyvissä! Jos tästä traumasta selviän, ostan vain luontaistuotekaupasta Suomesta jatkossa. Rehellisyyden nimissä tämä on ensimmäinen kerta kun ongelmia nettiostoissa.


      • halpaanmennyt
        irmeli33 kirjoitti:

        Pitikö sinun sulkea tili vai vaihdoitko vaan uuden luottokortin? Tilasin eilen tuotteet ennen kuin luin mitä oikeasti pitää maksaa saadakseen ne. Suljin kortin jo eilen illalla ja tänään soitin tilauksen peruutuksen. Katotaan kuinka käy?

        suljin tilini pankissa ja tilasin uuden kortin pankissa virkailija leikkasi vanhan kortin kahtia ja sanoi että tämä ilmoitetaan varastetuksi meni noin viikko kun sain uuden kortin siinä on nyt eri numerosarja eivät enään ainakaan voi laskuttaa minua


      • reeta50
        kusetettu1 kirjoitti:

        Minäkin tilasin noita pillereitä ja epähuomiossa poistin spostit joissa oli se numero millä voi perua tilauksen. Muistui tänään mieleen kun katselin, että luottokortilta on veloitettu yhteensä noin 130 euroa!! Tietysti kun on sunnuntai niin ei saa customer servicen numerosta ketään kiinni. Mitenköhän on mahdollista toimia nyt kun tilauksesta on kulunut jo ties kuinka kauan ja tämä "order number" on hukassa? En haluaisi maksaa tuollaisia summia parista purkista pilsuja. Ajattelin luottokuntaan soittaa ja perua/jäädyttää maksut, näinkö?

        Luottokuntaan soitto ja saat uuden koritn viikon sisällä. Näin toimin minä ja nyt popsin pillereitä kokeilumielessä, vatsa ainakin toimii tiuhaan ja sekin jo jotain.


      • suvi -77
        torvisieni kirjoitti:

        menin lankaan kun linkki oli luotettavalla sivulla ja suomeksi pitkät tarinat mikä lienee tytön nimi siinä silloin olikaan. Tuotteiden nimet ovat tammikuusta hiukan muuttuneet, mutta yhteyshenkilön puhelinnumero sama, niin laitoin kitkerän viestin nettisivuilta, katsotaan tapahtuuko mitään. Ainoa hyvä juttu on se, että omalla kohdallani pillerit vaikuttivat, mutten siltikään tuollaista hintaa olisi ikinä maksanut, jos olisi ollut selvästi näkyvissä! Jos tästä traumasta selviän, ostan vain luontaistuotekaupasta Suomesta jatkossa. Rehellisyyden nimissä tämä on ensimmäinen kerta kun ongelmia nettiostoissa.

        Täällä kanssa yksi huijauksen uhri. Tilasin tammikuussa Kotivinkin nettisivuilla mainostamaa Acai Berry Detox ja Life Cleanse -pillereitä. Maksoin s-pankin visa debit kortilla. Viikko sitten otin saldotiedot tililtä ja yllätys yllätys 10.3.2010 oli tililtä veloitettu -65,80 ja -67,30. Yhteensä siis 133,10€. Saapa nähdä saako rahoja enää takaisin mistään. Kyllä harmittaa. Koskaan en ole Visalla maksanut nettiostoja ja ekalla kerralla käy näin. Olipahan ensimmäinen ja viimeinen kerta. Mitään tehoa en edes pillereistä huomannut. Täyttä huijausta!!! Onko kukaan onnistunut saamaan rahojaan takaisin???


    • yh

      jos et ossoo englantii älä tilaa peruutus on ihan perseestä varsinkin ku n sattu sellanen mies joka ei puhunut edes kunnolla englantia pitää toivoa että tuli nyt tilaus peruttua muuten kuolen!!!!

    • ;)

      miks ette hei osta supisuomalaisesta ja luotettavasta nettisivulta www.fitnesstukku.fi

      • klkfh

        Itse menin kanssa retkuun joku aika sitten tilasin acai berry detoxia ja power colon cleanse:a huomasin onneksi ajoissa että ne täytyy perua ne tilaukset tai muuten tulee kova lasku. peruin kaikki ne mutta olivat silti veloittaneet minulta noin 95e laitoin vihaista spostia menemään ja lupasivat palauttaa rahat ja tänään rahat oli palautuneet tilille :) Seuraavaksi kysyisin että miten noita kannatti syödä noita pillereitä. pakko kai se on kokeilla ja syödä pois kun on maksettukkin


    • t23423

      Kyseessä on varmasti hyvä antioksidantti - mutta:

      Antioksidantit eivät laihduta, vaan kalorien vähentäminen ja liikunta - tai jopa liikkuminen tyhjällä vatsalla olettaen että aminohappovarastot ovat täynnä.

      Todella kallis tuote. Halvempaa ja yhtä tehokasta näin kesällä olisi ostaa tuoreita marjoja ja talvella pakastemarjoja.

      Antioksidantit eivät ole ihmetuotteita, ne eivät pelasta kroppaa tai muutakaan - eivät estä syöpiä tai muitakaan tauteja. Tosin nostavat immuniteettia ja esim. flunssat saattavat vähentyä. Lisäksi liiallinen antioksidanttien nauttiminen voi kääntyä negatiiviseksi.

      Ihminen joka käyttää todella paljon superruokia ei tule elämään juurikaan pidempään kuin normaaliravintoa käyttävä ihminen koska antioksidantit toki suojaavat soluja mutta se teho ei ole juurikaan tehokkaampi kuin perusterveellinen ravinto joka sisältää jo itsessään antioksidantteja. Niiden ylikäyttö ei tehoasta kropan immuniteettia liikaa käytettäessä. Vrt. c-vitamiinia riittää ravintolisänä n. 500-1000mg päivässä - koska loput tulevat virtsan mukana ulos(eli rahan hukkaa) ja liikaa käytettynä aiheuttavat ongelmia. Sama kohtuullisuus pitäisi pitää kaikessa ravinnossa ja ravintolisissä.

      Luonto on täynny antioksidantteja ja näitä x-marjoja ja y-yrttejä tunkee markkinoille vain siitä syystä että on kysyntää.

    • Tyytyväinen Mistify

      Itse olen puolituista vuotta juonut Mistify marjamehua.

      Tässä on 51 % brasiliassa villinä kasvanutta acai marjaa, eli on puhdasta, eikä saasteiden saastuttama! Lisäksi siinä on muita korkean antioksidanttitason omaavia marjoja ja hedelmiä. Orac arvo on hieman yli 38000, joka on puolueettoman Brunswik laboratorion testaama tulos.
      Olen ollut todella tyytyväinen ja antanut tätä lapsellekin. Kumpikaan ei olla sairastettu flunssia ja itse olen saanut avun atoppiseen ihottumaan.

      Netistä tilaan, kun tarviin, eikä ole tarvinnut pelätä, että korttiani veloitettaisiin, jos en ole tilausta tehnyt!

    • uunotettu

      jos otat näytepaketin halpaan hintaan ja et huomaa heti ilmoittaa haluatko lisää, niin jopa alkaa paketteja tulemaan ja jos haluat palauttaa ne, niin joudut maksamaan postimaksun ja sitten myöhemmin tulee kaikista lasku ja siinähän onkin selvittämistä. yrittävät maksatta tyhjästä, eli palautetuista tuotteista ja vielä muita kuluja päälle. Siis, parasta ostaa Suomesta, ei ehkä tule ongelmia.

    • loukuunjäänyt

      Jos tilaat, peruuta saman tien, kun olet saanut ensimmäisen tilauksen. Muuten saat 200 €:n arvosta niitä lisää, voimatta peruuttaa tilausta. Tilaussopimus kannattaa lukea tarkkaan.
      Tuotteista aikamoinen hinta! Suomalaisista kaupoista voisi katsella, ettei lankeaisi huonon nettikaupan ansoihin.

      Tällä VITALITY CLUB:illa on epäterveet markkinointitavat.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe