Onko 017 suunnalla helluntalaista miestä,joka olis vielä vapaa?Tahtoisin sinusta ystävän,aluksi vaikka lenkkikaveriksi.
Helluntalaisuus kiinnostaa
8
375
Vastaukset
- Vai kiinnostaa . .
. . sinua helluntalaisuus.
Jeesus Kristus ja Hänen täytetty työsä sinua pitäisi kiinnostaa ja se, oletko menossa taivaaseen, ei minkään uskonnon tai lahkon.
Joten tutustu Jeesukseen/Jumalaan! Jumala on antanut meille Kirjan = Raamatun, että oppisimme tuntemaan Hänet.
Hyvää matkaa kristustiellä- _**_
Olen ev.lut.srk:sta,mutta tuntuu ettei ole minun srk.Olen lukenut monista muista "lahkoista"ja ne eivät ole vetäneet puoleensa kuten helluntalaisuus.
Minulla paljon helluntalaisia sukulaisia ja ystäviä.
Luen kyllä Raamattua ja koetan elää mahdollisimman Raamatun mukaista elämää.
- vainmunajatus
sen helluntailaisen pitää olla vapaa MIES???Tulee väkisin mieleen,että kiinnostaa enemmän joku muu juttu,ku helluntailaisuus!!!
- _**_
No,tuohon voin vastata,että olisi kiva tutustua mieheen,joka olisi jo helluntalainen.Tietenkin haluaisin sielunkumppanin,jolla samat elämänarvot.Kenenkään ei ole kiva olla yksin.Kyllä sitä jokainen kaipaa rakkautta ja hellyyttä tai todella kova luu täytyy olla,joka sanoo,ettei tartte noita asioita.
Tarvitsen pitkän ajan,ennenkun pystyn läheisempään kontaktiin.Siksi haluaisin vaikka happihyppelykaverin näin aluksi.Siinähän sitä vois samalla tutustua toiseen.Tietenkin haluan uudelta paikkakunnaltani muitakin ystäviä.Olen aika ujo,joten olen arka tutustumaan uusiin ihmisiin.
- .:.:.:.:.:.
Kuinka vanhan :D ?
- _**_
Ystävät voivat olla ihan minkäikäisiä vaan,mutta sielunkumppanin ikähaitari vois kulkea tossa neljänkympin hujakoissa.
- pakana1
Kerrankin saa kuulla ihailtavaa avoimuutta! Mitä pahaa siinä on jos joku sanoo suoraan mitä tahtoo, eli tässä tapauksessa löytää miehen jonka kanssa voisi käydä samassa seurakunnassa?!! Säästää huomattavan paljon vaivaa lyödä heti kortit pöytään, sanoa mitä tahtoo. Viestin kirjoittaja kokee olevansa karismaattisiin suuntauksiin taipuvainen ihminen, joka toivoo samoilla arvoilla varustettua elämänkumppania. Ja väitän, että suuri syy ihmisillä vaihtaa seurakuntaa ja jopa kirkkokuntaa silloin tällöin on juuri puolison katseleminen.
Samasta syystä kuin jotkut kokeilevat harrastuksia nokkahuilupiiristä kuviokelluntaan. Tsemppiä sinulle nimimerkki _**_, toivon että joku oikein hurmaava herrasmies ottaa sinuun yhteyttä! :)- _**_
Kiitos pakana1 kommentistasi:)Tuli tosi hyvä mieli,kun joku osaa pukea noin hyvin sanat minun ajatusmaailmastani:)
Minä olen kyllä poikkeus tuossa,että seurakuntaa muuttaisin miehen toivossa.Olisin silloin tosiaan hakoteillä.
Minulla pitempään ollut jo ajatuksissa vaihtaa seurakuntaa ja nyt kun olen muuttamassa,voisin aloittaa elämäni ihan uudelta pohjalta.Sen tiedän,että elämäni tulee muuttumaan radikaalisti muuton yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019