sarkajuhla 2010

edelwei55

Onko muita tämän kevään sarkajuhliin menijöitä? Millaisia kampauksia, pukuja ja kenkiä daameilla?
Toivottavasti löytyy muita niin voi yhdessä jännittää...

36

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyylilyyli_tku

      Oon kans menossa tämän kevään sarkajuhliin, jee! Puku tehdään mittatilauksena, ja meen kampaajalle kampaukseen ja meikkiin sarkajuhlapäivän aamuna. Hiukset pistetään varmaankin jonkinlaiselle "nutturakampaukselle", sillä hiukset tuskin saavat olla vapaina (RUK:n kurssijuhlassa ei nimittäin ainakaan saaneet olla). Puku on pikemminkin vanhojentanssi- kuin iltapuku, mutta on joka tapauksessa "juhlavasta kankaasta valmistettu täyspitkä, näyttävä, suurenluokan juhla-asu" (kuten Kadettitoverikunnan nettisivuilla asianmukaista pukua kuvataan).

      • edelwei55

        Kuulostaa hyvältä! Kävin kans tänään ostamassa puvun ja sekin on sellaanen vanhojen tanssi -tyyppinen. Mulla oli kyllä hiukset auki rukin juhlissa, uups.. Nyt meen kyllä varmaan kampaajalle :)
        Jännittää...


    • EW

      Heips. Olenkin tässä jo odotellut, koska tämän vuoden sarkajuhlasta aletaan käymään keskustelua. On noita edellisen vuoden juttuja tullut lueskeltua.
      Teen itse oman pukuni ja siitä tulee iltapuku. Laitettavaksi olisi myös tarkoitus mennä. Heti vaan varaamaan aikaa, kun päivä tulee tietoon.
      Millaisia pukuja neideille on tiedossa?
      Odotan niin innolla sitä kaikkea pohtimista ja laittautumista :)

      • edelwei55

        Terve!

        Onpa hienoa että teet itse puvun! Voi ainakin olla varma ettei kellään ole samanlaista. Minulle tulee tummansininen iltapuku, vähän laskoksia helmassa ja helmikirjailua rinnan kohdalla. Kampausta ja koruja suunnitellaan kovasti... :)


    • tk

      Jep oon kans sinne menossa. :) Puku on tilattu, kengät, laukku ja korut hommattu. Mut miten on, onko tosiaan hiusten pakko olla kiinni??? Mulle ei nimittäi sovi hiukset kiinni ja ajattelin et oisin laittanu sillai puoliks kiinni. :D Luin noista viime vuotisista keskusteluista et monilla oli mukana myös ns. bilevaatteet jatkoja varten. Ootteko aatellu ottaa? Alkaa jo nyt paniikki iskee :D

      • EW

        Noista hiuksista... En mä usko, tai ainakaan halua uskoa, että se on NIIN tarkkaa. Kunhan ne nyt ei naamalla roiku valtoimenaan :) Mä ainakin hyväksyisin sut hiukset puoliksi kiinni (ehkä siksikin, kun en ole varma vaikka itsellekin tulisi "puoliksi kiinni", kun on sen verran lyhyet) :D
        Ajattelin ainakin ottaa jonkun vähän vähemmän pitkän mekon mukaani. Ei se mitään maksa.
        Kauheeta, kun on köyhä opiskelija ja joutuu jaksottamaan ostoksensa (kengät, laukku, korut, hanskat...) sen mukaan, kun rahaa tulee, eikä voi ostaa kaikkia nyt heti. Varsinkin kun tietää, mitä haluaa. Käyn niitä tasasin väliajoin kaupassa hypistelemässä :)
        Onkos teidän kadettinne omia, vai lainattuja? :)

        En jaksa odottaa, noin 1,5kk vielä *huokaus*


      • EW
        EW kirjoitti:

        Noista hiuksista... En mä usko, tai ainakaan halua uskoa, että se on NIIN tarkkaa. Kunhan ne nyt ei naamalla roiku valtoimenaan :) Mä ainakin hyväksyisin sut hiukset puoliksi kiinni (ehkä siksikin, kun en ole varma vaikka itsellekin tulisi "puoliksi kiinni", kun on sen verran lyhyet) :D
        Ajattelin ainakin ottaa jonkun vähän vähemmän pitkän mekon mukaani. Ei se mitään maksa.
        Kauheeta, kun on köyhä opiskelija ja joutuu jaksottamaan ostoksensa (kengät, laukku, korut, hanskat...) sen mukaan, kun rahaa tulee, eikä voi ostaa kaikkia nyt heti. Varsinkin kun tietää, mitä haluaa. Käyn niitä tasasin väliajoin kaupassa hypistelemässä :)
        Onkos teidän kadettinne omia, vai lainattuja? :)

        En jaksa odottaa, noin 1,5kk vielä *huokaus*

        Jaahas, pikkulinnut kertoivat, että The Päivä olisi nyt sitten 19.3.2010.
        Nyt varaamaan kampaajaa ja meikkiä :)


    • tk

      Juu 19.3 on tämä tärkeä päivä :D Ihan on oma poikaystävä kadetti et siks sinne on pakko mennäkkii, muute oisin kyl kahtee kertaa harkinnu enne ku oisin kellekkää aveciks suostunu :P Onneks olin ehtiny alkaa säästää kesälomaa varte ni oli kertyny sen verra ylimäärästä et sain kerralla kaikki hommattua. Toivottavasti ei oo niin tarkkaa että ei sais olla hiukset osittain auki, pitää vielä herralta tarkistaa asia. Tosin en kyllä ihmettelis jos sekää ei oo ihan varma asiasta :D On kyl hirveesti vielä tekemistä ja opettelemista enne ku kyseinen päivä koittaa. :)

      • EW

        Mua ei olisi tarvinnut kahta kertaa pyytää :D Aina kun on mahdollisuus laittautua ja hienostella count me in.
        Mistä olette tulossa?


    • tk

      Ei oo tollanne jäykistely mun juttu mut ihan mielenkiinnol kyl ootan, et mitä niistäki tulee :D Onneks sitäkä ei kuulma paljoo pitäis olla. :) Ja Lappeenrannasta oon tulossa.

    • iipa!

      siis eikö se päivämäärä nyt kuitenkin oo 20.3 eikä 19.3, kun 20.pv on lauantai...? tai tällasta tietoa meikäläiset avecilta tuli. :-D

      ja mitä hiuksiin tulee, niin kyllähän niiden ilmeisesti etikettien mukaan pitäis olla kiinni. ite ajattelin pelata varman päälle ja kädä kampaajalla jonkun nutturan teetättämässä.

      onko kenelläkään mitään tietoa päivän ohjelmasta? millanen se ruokailu siellä on? RUKin juhliin tuli sitäkin kuumoteltua, mutta siellä olikin sitten ihan rento seisovapöytätyyppinen ratkasu. se nimittäin vähän jännittää koska vaikka ihan hyvät peruspöytätavat osaankin, niin en ihan etiketeistä menis vannomaan. :-D oon kyl niin ulalla että mihin esim syödessä tungen kirjekuorilaukun ja samalla huolehdin siitä et huivi pysyy paikallaan ja lusikka kädessä oikeessa järjestyksessä vielä. :-D

      mulla on myös alunperin rukin juhliin hankittu puku ja joka on varmaan jotain iltapuvun ja vanhojenpuvun väliltä. kengät ja huivi pitäis vielä hankkia.

      • nänni

        Sarkajuhlan ruokalista

        Alkuruoka:
        Kylmäsavulohiterriini
        Kasvismousse (kasvisvaihtoehto)

        Pääruoka:
        Paahdettua poronfilettä, bufee-perunat, riistakastike
        Täytetyt kesäkurpitsat (kasvisvaihtoehto)

        Jälkiruoka:
        Suklaaleivos ja kahvi


      • nänni
        nänni kirjoitti:

        Sarkajuhlan ruokalista

        Alkuruoka:
        Kylmäsavulohiterriini
        Kasvismousse (kasvisvaihtoehto)

        Pääruoka:
        Paahdettua poronfilettä, bufee-perunat, riistakastike
        Täytetyt kesäkurpitsat (kasvisvaihtoehto)

        Jälkiruoka:
        Suklaaleivos ja kahvi

        ja ohjelmassa on puheita, tanssia, ilotulitus yms. ja yhden aikaan loppuu bileet.


    • tk

      Ei ku kyllä se on 19.3. Sain poikaystävältäni ihan virallisen painetun kutsukortin kyseisiin juhliin. :) Muuta siinä ei ohjelmasta lue, kuin että valokuvaus alkaa kello 15 ja että juhlien virallinen osuus päättyy n. klo 21.30. Ja oon nyt päättäny et laitan hiukset osittain kiinni. Voi voi jos se on etiketin vastaista :D Ei oo kuulemma nii justiisa :P

      • pk

        Heip! Itsekkin olen suuntaamaassa juhliin, innolla ja kauhulla odotellessa :D Meinaatteko käyttää puvun kanssa huivia, pitkiä käsineitä vai ei kumpaakaan? Itse vielä vähän mietiskelen miten kannattaisi tehdä..


      • EW
        pk kirjoitti:

        Heip! Itsekkin olen suuntaamaassa juhliin, innolla ja kauhulla odotellessa :D Meinaatteko käyttää puvun kanssa huivia, pitkiä käsineitä vai ei kumpaakaan? Itse vielä vähän mietiskelen miten kannattaisi tehdä..

        Joko alkaa paniikki iskemään? :) Kauheasti hankittavaa, kengätkin tarvi tilata Oulusta saakka tänne Treelle. Pukukaan ei tahdo tehdä yhteistyötä. Katotaan valmistuuko se ikinä ja tulenko jätesäkissä.

        Mulla on pitkät hanskat puvun kanssa. Itse koen huivin kovin hankalaksi käytössä.

        Onko teillä vielä mitään ajatusta, koska saavutte Helsinkiin?


      • hhjhjhjh
        pk kirjoitti:

        Heip! Itsekkin olen suuntaamaassa juhliin, innolla ja kauhulla odotellessa :D Meinaatteko käyttää puvun kanssa huivia, pitkiä käsineitä vai ei kumpaakaan? Itse vielä vähän mietiskelen miten kannattaisi tehdä..

        en aio laittaa kumpiakaan, hanskoja tai huivia. Huivi tuntuu jotenkin hankalalta ja hanskat ovat jo aika vanhan aikainen juttu. Kovin monella vieraalla linnan juhlissakaan ei ollut hanskoja puvun kanssa..


      • miimo
        hhjhjhjh kirjoitti:

        en aio laittaa kumpiakaan, hanskoja tai huivia. Huivi tuntuu jotenkin hankalalta ja hanskat ovat jo aika vanhan aikainen juttu. Kovin monella vieraalla linnan juhlissakaan ei ollut hanskoja puvun kanssa..

        millainen juhlalaukku saa tai kannattaa olla, sen tiedän että kädessä kannettava ja olkaimeton. Mutta onko materiaalilla väliä?? Kuinka moni meinaa suunnistaa jatkoille juhlan jälkeen!??


      • miimo
        miimo kirjoitti:

        millainen juhlalaukku saa tai kannattaa olla, sen tiedän että kädessä kannettava ja olkaimeton. Mutta onko materiaalilla väliä?? Kuinka moni meinaa suunnistaa jatkoille juhlan jälkeen!??

        siis hihnaton ei olkaimeton! :DD


      • tk
        miimo kirjoitti:

        siis hihnaton ei olkaimeton! :DD

        Etiketin mukaa laukun pitäis olla joko samaa materiaalia tai väriä ku kengät. Mulla on samaa väriä, eli mustat kengät ja laukku. Löyty kivat asusteet vaikka en niistä etiketti säännöistä pahemmi välitä :D Aluks olin varma et laitan hanskat ja hommasinki sellaset, mut nyt oon tullu siihe tuloksee et mulla on koko aja joka paikas kylmä ni se huivi ois ehkä parempi vaihtoehto mulle, ku on olkaimeton puku ja kaikkee. Se kyl ois tosi epäkäytännölline mut en ainaka jäätyis elävältä. :D On täs viel pari päivää aikaa miettiä. :P Poikaystävä hommaa junaliput ja lähettää postissa. Jollai aamujunalla tuun helsinkii. 3 tuntia kestää matka, toivottavasti junat ei myöhästele. :S Hirmu huonosti noista juhlista annetaa kadeteille infoa, ois kiva tietää et paljo jää aikaa olla siel hotellilla enne ku pitää lähteä juhliin. Et kannattaako meikata ja laittaa hiukset jo kotona, vai ehtiikö hyvin vielä siellä hotellissa. :) Riipuu fiiliksestä et lähetäänkö sieltä vielä mihikää jatkoille, voi olla et me kyl lähetää ekal kyydil hotellille. :D Pakko myöntää mut alkaa olee kyl pien paniikki. :D


      • n m-p
        tk kirjoitti:

        Etiketin mukaa laukun pitäis olla joko samaa materiaalia tai väriä ku kengät. Mulla on samaa väriä, eli mustat kengät ja laukku. Löyty kivat asusteet vaikka en niistä etiketti säännöistä pahemmi välitä :D Aluks olin varma et laitan hanskat ja hommasinki sellaset, mut nyt oon tullu siihe tuloksee et mulla on koko aja joka paikas kylmä ni se huivi ois ehkä parempi vaihtoehto mulle, ku on olkaimeton puku ja kaikkee. Se kyl ois tosi epäkäytännölline mut en ainaka jäätyis elävältä. :D On täs viel pari päivää aikaa miettiä. :P Poikaystävä hommaa junaliput ja lähettää postissa. Jollai aamujunalla tuun helsinkii. 3 tuntia kestää matka, toivottavasti junat ei myöhästele. :S Hirmu huonosti noista juhlista annetaa kadeteille infoa, ois kiva tietää et paljo jää aikaa olla siel hotellilla enne ku pitää lähteä juhliin. Et kannattaako meikata ja laittaa hiukset jo kotona, vai ehtiikö hyvin vielä siellä hotellissa. :) Riipuu fiiliksestä et lähetäänkö sieltä vielä mihikää jatkoille, voi olla et me kyl lähetää ekal kyydil hotellille. :D Pakko myöntää mut alkaa olee kyl pien paniikki. :D

        Pientä stressiä on täälläkin päässä. Noista hiuksista sen verran että ei ole pakko olla kiinni, mutta juhlava kampaus olisi fiksu valinta. Huivi on myös melkein pakollinen koska olkavarret pitää olla peitossa juhlan alkuvaiheessa, vapaamman ohjelman aikana huivin voi sitten jo jättää pois. (tämä siis menee ihan etiketin mukaan) juhla on 19.3. klo 15 alkaen valokuvauksella. Ruokailu alkaa kuulemma klo 18 ja kestää aika kauan.
        Kyydityksestä ei ole hajuakaan?? Kertoisiko joku siitä? Minulle sanottiin että tämän viikon alussa pitäisi tulla informaatiota juhlista sähköpostiin, vaan eipä ole vielä näkynyt...
        Onko muita jotka tulevat Helsingin suunnalta?


      • jv
        n m-p kirjoitti:

        Pientä stressiä on täälläkin päässä. Noista hiuksista sen verran että ei ole pakko olla kiinni, mutta juhlava kampaus olisi fiksu valinta. Huivi on myös melkein pakollinen koska olkavarret pitää olla peitossa juhlan alkuvaiheessa, vapaamman ohjelman aikana huivin voi sitten jo jättää pois. (tämä siis menee ihan etiketin mukaan) juhla on 19.3. klo 15 alkaen valokuvauksella. Ruokailu alkaa kuulemma klo 18 ja kestää aika kauan.
        Kyydityksestä ei ole hajuakaan?? Kertoisiko joku siitä? Minulle sanottiin että tämän viikon alussa pitäisi tulla informaatiota juhlista sähköpostiin, vaan eipä ole vielä näkynyt...
        Onko muita jotka tulevat Helsingin suunnalta?

        Kieltämättä alkaa hieman jo jänskättää. Ite tuun Lohjalta varmaa taksilla suoraan Santahaminaan, mut kai niitä bussikyytejäki järkätää. Mun mielest joku puhu jotain et bussikyyti lähtis rautatientorilt mut en oo varma. Ite mietin tos et pitääks siel olla huivin lisäks hanskat? Minkälaiset kengät teil on puvun kaa, et voisko kengät olla tyyliin sillaset remmikorkokengät mikä on vähä auki varpaista?


      • n m-p
        jv kirjoitti:

        Kieltämättä alkaa hieman jo jänskättää. Ite tuun Lohjalta varmaa taksilla suoraan Santahaminaan, mut kai niitä bussikyytejäki järkätää. Mun mielest joku puhu jotain et bussikyyti lähtis rautatientorilt mut en oo varma. Ite mietin tos et pitääks siel olla huivin lisäks hanskat? Minkälaiset kengät teil on puvun kaa, et voisko kengät olla tyyliin sillaset remmikorkokengät mikä on vähä auki varpaista?

        Joo no meillä oli puhetta että oma kadetti pääsis mut kotoa hakemaan santahaminaan ennen juhlaa, mutta en sitten tiedä. Toivon ainakin, koska en saa pukua yksin laitettua kiinni, kun pitää nyörittää.
        Mun mielestä toinen riittää eli joko huivi tai hanskat, mutta miksei voisi olla molemmatkin.
        Mulle tulee umpikärkiset avokkaat, mutta tietääkseni saa olla remmilliset ja varpaista auki, eihän ne edes paljon ehdi näkyä pitkän mekon alta :)


      • jv
        n m-p kirjoitti:

        Joo no meillä oli puhetta että oma kadetti pääsis mut kotoa hakemaan santahaminaan ennen juhlaa, mutta en sitten tiedä. Toivon ainakin, koska en saa pukua yksin laitettua kiinni, kun pitää nyörittää.
        Mun mielestä toinen riittää eli joko huivi tai hanskat, mutta miksei voisi olla molemmatkin.
        Mulle tulee umpikärkiset avokkaat, mutta tietääkseni saa olla remmilliset ja varpaista auki, eihän ne edes paljon ehdi näkyä pitkän mekon alta :)

        Niinpä (: Mulla on kans vähä sillane ongelma etten tiiä miten puvun saan ite laitettua ku siinä on nyörit eikä oikee viittis taksikuskiltakaa apua pyytää :D Mitenköhä se sieltä poistumine, ei viittis iha ylisil sen mekon kaa mennä ja pukupussissaki vähä kantamista (: kai sitä sitte taksi pitää tilata (:


      • Krinsessa
        EW kirjoitti:

        Joko alkaa paniikki iskemään? :) Kauheasti hankittavaa, kengätkin tarvi tilata Oulusta saakka tänne Treelle. Pukukaan ei tahdo tehdä yhteistyötä. Katotaan valmistuuko se ikinä ja tulenko jätesäkissä.

        Mulla on pitkät hanskat puvun kanssa. Itse koen huivin kovin hankalaksi käytössä.

        Onko teillä vielä mitään ajatusta, koska saavutte Helsinkiin?

        Itse sain kutsun hiukan lyhyemmällä (lue: erittäin lyhyellä :D) varoitus ajalla ja siis TÄNÄÄN puvun hankittua. Toivotaan ettei kovin monella olisi samanlaista. :)

        Itselläni on vain yksi pieni ongelma, kengät.. Ne eivät varsinaisesti ole juhlapukukengät, mutta väriltään juuri samanlaiset kuin pukuni (ja kun ne näkyvätkin erittäin vähän), niin kaipa ne kelpaavat. Hanskojen hankintaa vielä pohdin, arvelen että ne voisivat tuoda mukavan peittävyyden tunteen olkaimettomassa asussani.

        Koitetaanpa kuitenkin kaikki ottaa ihan rennosti; hyvillä käytöstavoilla ja etiketin perusopeilla pärjää varmasti pitkään.


      • nänni
        n m-p kirjoitti:

        Pientä stressiä on täälläkin päässä. Noista hiuksista sen verran että ei ole pakko olla kiinni, mutta juhlava kampaus olisi fiksu valinta. Huivi on myös melkein pakollinen koska olkavarret pitää olla peitossa juhlan alkuvaiheessa, vapaamman ohjelman aikana huivin voi sitten jo jättää pois. (tämä siis menee ihan etiketin mukaan) juhla on 19.3. klo 15 alkaen valokuvauksella. Ruokailu alkaa kuulemma klo 18 ja kestää aika kauan.
        Kyydityksestä ei ole hajuakaan?? Kertoisiko joku siitä? Minulle sanottiin että tämän viikon alussa pitäisi tulla informaatiota juhlista sähköpostiin, vaan eipä ole vielä näkynyt...
        Onko muita jotka tulevat Helsingin suunnalta?

        mä tuun vantaalta... jahka saan pojan vietyä hoitoon hämeenlinnaan


    • korp.

      Kommentoisin sen verran tohon huivin ja hanskojen käyttöön, että niiden käyttö menee ihan muodin mukaan eli ei etiketistä tarvitse niin tiukasti välittää. Linnanjuhlissakin oli ihmisiä ilman huivia ja hanskoja enkä todella usko, että joku sarkajuhla on Linnanjuhlia virallisempi tilaisuus. Turhaa jäykistelyä... Rennolla meiningillä juhlaan, ilman stressiä :)

      • EW

        Iski paniikki, kun sain aikataulun bussikuljetuksista. Jää vaan tunti aikaa siihen väliin kun saavun ja kun bussi lähtee hotellilta. Nyt vaan peukut pystyy, että VR ei petä mua olemalla myöhässä.


      • mn
        EW kirjoitti:

        Iski paniikki, kun sain aikataulun bussikuljetuksista. Jää vaan tunti aikaa siihen väliin kun saavun ja kun bussi lähtee hotellilta. Nyt vaan peukut pystyy, että VR ei petä mua olemalla myöhässä.

        Mä ajattelin kans mennä ihan ilman huivia tai hanskoja, vaikka se onkin vähän etiketin vastaista. Minkälaiset meikit ootte laittamassa? Alatteko siis vääntää irtoripsiä vai meettekö vähän vähemmällä panostuksella?


      • n m-p
        mn kirjoitti:

        Mä ajattelin kans mennä ihan ilman huivia tai hanskoja, vaikka se onkin vähän etiketin vastaista. Minkälaiset meikit ootte laittamassa? Alatteko siis vääntää irtoripsiä vai meettekö vähän vähemmällä panostuksella?

        Joo en mä kyllä usko että se huivi on niin tärkee. Osataan vaan käyttäytyä juhlassa ja nauttia ohjelmasta ja mikä tärkeintä PITÄÄ HAUSKAA niin eiköhän me tytöt pärjätä aika pitkälle sillä. (miksei pojatkin) Eikä stressata, paitsi nyt, huomenna ja vielä vähän perjantainakin :D
        Ajattelin laittaa ihan perusiltameikin, eli ei mitään irtoripsiä eikä hirveitä sotamaalauksia mistä ei kukaan tunnista. Tummempia sävyjä ja väriä huuliin niin sillä pärjää, toivottavasti.

        Lähteekö kuinka moni jatkoille ja jos lähtee mitä laitatte sinne päälle? Mekkoa vai jotain muuta?


      • nänni
        n m-p kirjoitti:

        Joo en mä kyllä usko että se huivi on niin tärkee. Osataan vaan käyttäytyä juhlassa ja nauttia ohjelmasta ja mikä tärkeintä PITÄÄ HAUSKAA niin eiköhän me tytöt pärjätä aika pitkälle sillä. (miksei pojatkin) Eikä stressata, paitsi nyt, huomenna ja vielä vähän perjantainakin :D
        Ajattelin laittaa ihan perusiltameikin, eli ei mitään irtoripsiä eikä hirveitä sotamaalauksia mistä ei kukaan tunnista. Tummempia sävyjä ja väriä huuliin niin sillä pärjää, toivottavasti.

        Lähteekö kuinka moni jatkoille ja jos lähtee mitä laitatte sinne päälle? Mekkoa vai jotain muuta?

        nyt vasta tajusin etsiä tällaisen viestiketjun. Me ollaan ainakin menossa jatkoille Huumaan, siihen hotellin viereen (on virallinen jatkopaikka). Juhlien jälkeen on saarelta ilmainen bussikuljetus rautatieasemalle ja hotellille, ja itse käyn vaihtamassa vähän lyhyempää hametta päälle ennen baariin menoa.


      • nänni
        mn kirjoitti:

        Mä ajattelin kans mennä ihan ilman huivia tai hanskoja, vaikka se onkin vähän etiketin vastaista. Minkälaiset meikit ootte laittamassa? Alatteko siis vääntää irtoripsiä vai meettekö vähän vähemmällä panostuksella?

        mä en osaa meikata, ni laitan vaan sen verran pakkelia naamaan, että saan mustat silmänaluset peittoon ;)


    • jjjjjjjjjjjj

      mulle ainakin sellasta tietoo ois kerrottu, että 11.30 on rautatieasemalta kuljetus hotellille ja kello 14.00 kuljetus hotellilta santahaminaan. se onkin sitten aika lailla ainut asia jonka tiedän koska en oo saanu sen paremmin kutsua, kun sähköpostiakaan, koska mun kadetilla taitaa olla jonkun sortin dementia..... :D

      • nänni

        ne daamit, joiden kadetti on joukkueissa D-F, ehtii hotellilta koululle valokuvaukseen klo:15 lähtevällä bussilla.
        ja busseja siis menee:
        11:30 rautatientorilta (mikonkadun tilausajopysäkit) hotellille
        14:00 hotellilta santikseen
        14:15 rautatieasemalta santikseen
        15:00 hotellilta santikseen
        15:15 rautatieasemalta santikseen


      • nänni
        nänni kirjoitti:

        ne daamit, joiden kadetti on joukkueissa D-F, ehtii hotellilta koululle valokuvaukseen klo:15 lähtevällä bussilla.
        ja busseja siis menee:
        11:30 rautatientorilta (mikonkadun tilausajopysäkit) hotellille
        14:00 hotellilta santikseen
        14:15 rautatieasemalta santikseen
        15:00 hotellilta santikseen
        15:15 rautatieasemalta santikseen

        Onko vielä jotain muuta, mitä haluatte tietää? :D


    • korp.

      Ilmavoimien jatkot on ilmeisesti muualla kuin Huumassa, tiedoksi vaan heidän aveceilleen. Ilmoitin ainakin The Tigeriin Ilmavoimien kadetit ja avecit listalle jonon ohi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe