Miten sinua on höynäytetty?

Raketti

Olis kiva kuulla, millaisten pilojen kohteeksi ihmiset on tänään joutuneet tai millainen kaikkien aikojen ikimuistoisin aprillipila. Kertokaapa!

60

78598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mami

      mun tytär höynäytti kerran se katto kauhuissaan mun taakse ja änkytti jotain sekavaa hirviöistä,en tiedä oliko siel joku mut en mä ainaskaan hiiviöitä näkenyt

      • ellu#

        huijasin kerran isääni sisareni kanssa laittamalla märän mustan langan ikkunaan...
        se näytti aivan kuin se olisi ollut rikki ... sanoimme että olimme heitelleet palloa ja se oli mukamas osunut ikkunaan
        sitähän isämme ihmetteli ja näin hän oli mennyt täysin lankaan...
        aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle!!!


      • hiiviö

        jos siellä olikin hirviö, eikä hiiviö


      • minä vaan
        ellu# kirjoitti:

        huijasin kerran isääni sisareni kanssa laittamalla märän mustan langan ikkunaan...
        se näytti aivan kuin se olisi ollut rikki ... sanoimme että olimme heitelleet palloa ja se oli mukamas osunut ikkunaan
        sitähän isämme ihmetteli ja näin hän oli mennyt täysin lankaan...
        aprillia syö silliä ja juo kuravettä päälle!!!

        kiitos kokeilen tätä kun mieheni tulee kotiin... hyvä aprillipila. Saas nähä miten mies tähän suhtautuu... meneekö täydestä...


      • nimpä
        minä vaan kirjoitti:

        kiitos kokeilen tätä kun mieheni tulee kotiin... hyvä aprillipila. Saas nähä miten mies tähän suhtautuu... meneekö täydestä...

        Siitäkään vaimosta ei ole kuultu yli kuuteen vuoteen, ei kannata pilailla tuollain tuheroiden miehilleen, käy huonosti.


    • Pöpi

      Mummoni soitti meille aprillipäivänä(en muistanut että oli aprilli päivä)ja sanoi että heidän pihaansa oli laskeutunut sepehelikopteri.Pyysin heti äitiä viemään minut mummolaan ja pila paljastui vasta siellä!

    • Matti

      Olin vielä lukiossa ja aprillipäivänä oltiin mun kuplavolkkarilla liikkeellä. Menin hieman heidän edellä ja astuin nopeasti autoon ja laitoin valot päälle. Sanoin kolmelle kaverilleni, että mulla on jäänyt valot päälle, että täytyy työntää auto käyntiin. Minä tietenkin istuin autossa. Laitoin ykkösen silmään, mutten virtoja päälle. Annoin poikien työntää autoa parikymmentä metriä ja sitten painoin kytkimen pohjaan ja laitoin startilla käyntiin... pojatkin myönsivät, että hyvä oli pila.

      • Sanni

        Todella hyvä pila...=) Tais pojat olla hieman väsyneitä...tai kyllähän se kupla hyvin liikkuu...=)


      • mimma
        Sanni kirjoitti:

        Todella hyvä pila...=) Tais pojat olla hieman väsyneitä...tai kyllähän se kupla hyvin liikkuu...=)

        poikaystäväni pikkuveli soitti yöllä tasan kello 00.00 ja pyysi käymään pihalla...yritin jotai änkyttää et on 7:ksi töitä ja blaa blaa...mut hän oli kuulemma saanu riidan aikaan kaverinsa kans..ja ku kaukana asuu (50km) pyysi minulta yöpaikkaa...hauska oli jtn unissaan selitellä....ja puhelukin kesti melkein 30min ennen kuin minä blondi ymmärsin=)


      • Julia
        mimma kirjoitti:

        poikaystäväni pikkuveli soitti yöllä tasan kello 00.00 ja pyysi käymään pihalla...yritin jotai änkyttää et on 7:ksi töitä ja blaa blaa...mut hän oli kuulemma saanu riidan aikaan kaverinsa kans..ja ku kaukana asuu (50km) pyysi minulta yöpaikkaa...hauska oli jtn unissaan selitellä....ja puhelukin kesti melkein 30min ennen kuin minä blondi ymmärsin=)

        Huijasin äidilleni olevani raskaana ollessani vasta 16 vuotias (oikeasti olin vielä neitsyt). Hän oli tietenkin tosi huolestunut ja juteltiin melkein tunti kaikesta asiaan liittyvästä. Menin kai liian pitkälle, koska lopulta tunnustettuani raskauteni aprillipilaksi, äitini ei enää uskonut että olin vain huijannut. Onneksi äidilläni on yhtä omituinen huumorintaju kuin minulla.


      • sopsi
        Sanni kirjoitti:

        Todella hyvä pila...=) Tais pojat olla hieman väsyneitä...tai kyllähän se kupla hyvin liikkuu...=)

        Mä sanoin äidille,että säätiedotuksessa luvattiin et tulee lunta.Se usko


      • 2 lapsen äiti
        Julia kirjoitti:

        Huijasin äidilleni olevani raskaana ollessani vasta 16 vuotias (oikeasti olin vielä neitsyt). Hän oli tietenkin tosi huolestunut ja juteltiin melkein tunti kaikesta asiaan liittyvästä. Menin kai liian pitkälle, koska lopulta tunnustettuani raskauteni aprillipilaksi, äitini ei enää uskonut että olin vain huijannut. Onneksi äidilläni on yhtä omituinen huumorintaju kuin minulla.

        Kun odotin esikoistani, ja sukuni ei oikein hyväksynyt lasten isää, (tosin nyt olemme eronneet)
        ja ajattelin yllättää suvun ja olla kertomatta raskaudestani, no koitti aprillipäivä ja lasten isä soitti serkulleni ja sanoi että meille tulee vauva, että olisin raskaana, ja serkkuni tiesi että on aprillipäivä eikä uskonut sitä..
        tosin 6viikkoa ennen poikani syntymää he saivat vihiä asiasta kun tätini työkaveri oli jo aiemmin todennut minun olevan raskaana ja tätini oli tuumannut että eikä ole, se on vain lihonut vähän,, ja silloin 6 viikkoa ennen synnytystä työkaveri oli sanonut tädilleni että kyllähän sentään itsekkin äitinä eroottaa lihomisen ja raskauden, (mahani oli valtava). joten ihan täydellisesti yllärini ei tehonnut, mutta toisen lapseni kohdalla kerroin jo hyvissä ajoin odottavani, silloin en enää salannut sitä heiltä.


    • anssi

      Autoni ei ollut mennyt katsastuksesta läpi ja se sai kuukauden lisäaikaa, Kun kuukausi oli lopuillaan ja autoa ei vielä oltu saatu aikaseksi viedä uusintatarkastukseen.
      Aprillipilana soitin veljelleni, että sen täytyy tulla hakemaan mut tienvierestä kun olin muka ajanut ratsiaan poliisi oli vienyt multa kilvet, koska auton katsastusaika oli muka mennyt umpeen. Heh kyllä se sen vähän aikaa uskoi...

    • Sanni

      Pistin äitille viestiä aamulla et oon poikakaverin kaa menny kihloihin ja kesällä sit häät...=) Niin se usko..

    • mä vaan..

      Ala-asteella, kuudennella luokalla, päätimme tehdä opettajalle aprillipilan...nastat tuolilla oli jo aikaisemmin kokeiltu, eli piti keksiä jotain muuta. Opettaja oli alle 30-vuotias pirteä nainen. Ennen kuin opettaja oli tullut luokkaan, luokan pojat olivat käyneet löystämässä opettajan tuolin ruuveja ja nostaneet istuimen mahdollisimman korkealle. Kun opettaja istui tuolille, tuoli pamahti vauhdilla alas ja opettaja ponnahti pelästyneenä ylös ja juoksi ulos luokasta ja palas pian nauraen ihan kippurassa kun oli tajunnut mitä tehtiin. Sit se meinas alkaa opettaa, mutt' missä olikaan taululiidut ja sieni? ;)

      • Open poika

        Mun äidille tehtiin just sama homma. Tuloksena selän välilevyt pois paikaltaan ja kesä pilalla.

        Piti lähteä matkailuautolla Eurooppaan. Arvaa oliko kiva pysähtyä tunnin välein makuuttamaan äitiä, kun ei pystynyt istumaan.


    • liitulaku

      tehtiin aikanaan opittejille pila ja laitettiin liitujen tilalle liitulakuja...hetken aikaa opettaja yritti kirjottaa ennen ku huomas... :)

      • vapaapäivä

        Joskus ala-asteella tultiin aamulla ajoissa kouluun ja mentiin koulun kellarin luokanopettajaamme piiloon. Tunnille luokkaan meni vain pari oppilasta ja he vakuuttelivat, että flunssa-aalto oli kaatanut luokkamme muun väestön petiin. Täydestä meni, kunnes pokka petti. Samana päivänä kokeiltiin myös liitulakuja, mutta opettja söi ne.. Onneksi oli huumorintajua..


    • Nessu

      Itse en kestä aprillipiloja. Aprillipäivänä en halua tavata ketään ihmistä jonka mahdollisesti tiedän aprillaavan. Ärsyttää kun lehdissäkin vielä on noita aprillijuttuja.
      Lapsellista pelleilyä koko aprilli. Mitä lienee amerikkalisten jäljittelyä taas.

    • Namu

      APRILLIA!!!

      • Nessu

        Mitä vittua säkin siinä pelleilet!


      • hihhuli
        Nessu kirjoitti:

        Mitä vittua säkin siinä pelleilet!

        tuohan oli oikeasti loistava.!


      • MaiGGi
        hihhuli kirjoitti:

        tuohan oli oikeasti loistava.!

        Jep!! xDD Aivan mahtava.


      • heh
        MaiGGi kirjoitti:

        Jep!! xDD Aivan mahtava.

        Paras tähän mennessä!!!!:DD


      • 88888888

        aika läppä


    • Sinisilmäinen

      Siis isä tuli joskus aprillipäivänä töistä kotii ja kertoi innoissaan kuinka hän näki, kun jääteläauto oli ajanut ojaan ja nyt siellä sitten jaettiin jäätelöä, kun ne sulavat sinne. Tietysti pistin vaatteet nopeasti päälleni ja olin jo menossa paikalle hakemaan jäätelöä, kun kuulin että olikin aprillipilaa koko juttu...

    • Alli

      Aamulehdessä uutisoitiin tänään laajasti saimaannorpan istutuksista Näsijärveen. Asia on salattu tähän asti ja tänään sitten paljastettiin suurelle yleisölle. Tänään iltapäivällä on järjestetty yleisötilaisuus norppien ruokinnan merkeissä. Uskotko sinä ?

      • mitä lie

        Tampereen Aamulehdessä oli jokin vuosi juttua, kuinka jossakin laitoksessa oli dna-testien avulla luotu dinosauruksen munia.. JurasicPark -herjaa, mutta ilmeisesti lehti sai kiinnostuneita yleisötiedusteluja.. :)


    • Jet@Jet

      Kun tänään menin kouluun niin sieltä tuli kaveri ja sano et tunnit on peruttu.Mä aloin tietysti juoksee bussi pysäkille ja sit se huus perää et apirillia aprillia.

      • angma

        Viime vuonna mun kaveri tarjos kaikille kissanmaitotabletteja hornina.. Pikkase toiset ihmetteli... Mä en sit "järkevänä" ottanu sitä "hornaa", ku en yleensäkään mitää hornia syö..


    • Rimpula

      Iskäpuoli oli edellisenä päivänä tehnyt silakoita, jotka löyhkäsivät karseelta ja näyttivät muutenkin aivan oksennukselta.
      Aamulla äippä sitten herätti ja sepitti että jääkaappi oli hajalla ja ruuat olivat pilaantuneet ja sanoi: "Te saattekin syödä niitä eilen tehtyjä silakoita"

      Sitten kerran silakanlaittaja nukkui päikkäreitä, ja päätettiin liimata pumpulia suun ja leuan ympärille, että olisi muka ihmeissään että "kauanko minä olen oikein nukkunut!?"

    • sharon

      kertomalla että meidän just ostamas kaupan ruoka tuottees on matoja,ja mää menin siihen lankaan heti ja uskoin että siinä on matoja,niin mitään ollukkaa kun tarkistin asian=)

    • tlank

      mua ei oo huijattu ja en oo uskonu mihinkää

    • man-74

      Yläaste ikäisenä tein yhdelle mun veljen kaverille aprillipilan. Kaveri ajo pyörällä kouluun mun ohi ja mä huusin sille perään että "sulla on takakumi puhki". Kaveri pysähty katsomaan ja silloin huusin "Aprillia, aprillia".
      Vois mennä vieläkin läpi jollain.
      Mun vaimo teki mulle aprillipilan kun me vielä seurusteltiin. Olin kaksi viikkoa aikaisemmin käynnyt hänen luonna ja päätin soittaa hänelle.
      Kun hän vastas niin hän laukas saman tien että on raskaana. Menin vähksi aikaan hiljaiseksi ja ajattelin että hups mitä sitä tuli tehtyä. Kunnes hän sitten laukas koko tilanteen sanomalla "aprillia, aprillia". Silloin tajusin että mua on höynäytetty. Tääkin voi mennä läpi jollain.

    • Tiinu

      Joskus ala-asteikäisenä aprillipäivänä opettajani kertoi luokalle totisena, että nyt jokaisen pitää mennä terveydenhoitajantarkastukseen. Siinä oli sitten perhosia mahassa, terkkarintarkastus pahinta mitä voi tapahtua. Mutta kun jotkut olivat jo laittamassa kenkiä jalkaan opettaja huusi luokasta, että aprillia, aprillia!!

    • Niekka

      Soitin äitilleni tänään ja kerroin olevani raskaana. Vakiovitsi, mutta meni läpi! Sanoi vaan, että olenko seonnut..Opiskelen ensimmäistä vuotta yliopistossa, joten aika ei ole vielä otollinen...

      • man-74

        toi pila toimii aina.


      • Pikku Kisu

        Kun tulin kouluun luokassa ei ollutkaan meiän omaa opee vaan joku siainen me kysyttiin siltä et missä ope on se sano et se on kipee mut jotku kysy et onko se aprillii mut se vaan sano ihan pokkana et ei tietenkää. Ruokatunnilla sit kun se siainen sano menevänsä vessaan niin yhtäkkiä se stulikin takas open kaa ja sano et aprilliä aprilliä.


    • tehtyä

      Minun tehtävänäni on tehdä tauot tiimillemme joka aamu (eli siis menemme tauolle 4 erässä, jokaiselle on tauot 20min, 30min ja 10min) Laitoin tauot normaalisti menemään mailissa mutta laitoin joka tauon puolta lyhyemmäksi, ja lisäksi viestin että "team leader ehdotti uutta kokeilua, ei siis saa purnata minulle". Uskotteko että alkoi vähitellen puheensorina takana - mitä onkaan 15min ruokkis?! ;)

      • Albin

        Ai erätauot?


    • höynäytetty

      Tulin töistä kotiin ja tyttäreni kertoi,että joku Anne Näätä soitti ja koska en ollut tavoitettavissa,jätti puh.numeron ja soittopyynnön.Aivan outo nimi sekä numero,ajattelin vain.Kuitenkin soitin....siellä vastattiin:"Korkeasaaressa."

    • jokune

      Koulun ( siis keskusradion kautta) Tulevassa aamunavauksessa mainittiin normaali juttujen lisäksi että yksi opettaja jakaa 20 ekalle karkkia eräässä luokassa...
      Taisipa joku mennä lankaankin.... :)

    • Melon

      Mä tein aamulla aikasin veljelleni hitler-viikset ripsarilla kun se vielä nukkui... Sitte mä vaihdoin suolan ja sokerin, ja äiti otti suolaa sokerin sijasta kaahviinsa! Kylläpä oli hauskaa...

    • = D

      -Kato, tuolla lentää kuollu kalalokki.
      -missä?

      • ...

        otin tatskan ja kerroin äipälle et olin ottanu käsivarteen ison haukanpään...tosiasias olin ite suunnitellu ihanan pienen tatskan johon äiti ihastu ku näki.mut kyllä se soitti viel illalla ja kysy et olihan se pilaa..


      • miih
        ... kirjoitti:

        otin tatskan ja kerroin äipälle et olin ottanu käsivarteen ison haukanpään...tosiasias olin ite suunnitellu ihanan pienen tatskan johon äiti ihastu ku näki.mut kyllä se soitti viel illalla ja kysy et olihan se pilaa..

        No kaikkee pientä oli koulussa esim. sanottiin kaikille että :sulla on vetoketju auki (siis housuissa) ja kyllä paristi meni lankaan ja kaikee esim. Mitä sulla on poskessa? Jotain mustaa.. ja sitten ne meni kattoo peilistä yms.
        Meidän koulussa on sellanen "viipalekoulu" (joka on n. 20 metrin pääs päärakennuksesta)jossa on esim. opon tunnit niin yks ope oli sanonu jollekkin luokalle että seuraava tunti onkin siellä ja kaikkihan sinne sitten oli menny ja sitten se ope oli sanonu että "Aprillia!" :)


      • terävä
        miih kirjoitti:

        No kaikkee pientä oli koulussa esim. sanottiin kaikille että :sulla on vetoketju auki (siis housuissa) ja kyllä paristi meni lankaan ja kaikee esim. Mitä sulla on poskessa? Jotain mustaa.. ja sitten ne meni kattoo peilistä yms.
        Meidän koulussa on sellanen "viipalekoulu" (joka on n. 20 metrin pääs päärakennuksesta)jossa on esim. opon tunnit niin yks ope oli sanonu jollekkin luokalle että seuraava tunti onkin siellä ja kaikkihan sinne sitten oli menny ja sitten se ope oli sanonu että "Aprillia!" :)

        tulevia tukareita (kasi luokkalaisia) kusetettiin keskusradion kautta, eräs tukari meni kuuluttamaan "kaikki tulevat tukarit kokoontukaa matematiikka 1:n mikäli tunnin pitäjälle sopii". kyllä sinne oli tainnut melkein kaikki tulla. luulivat tietysti että olisivat saaneet koijata seiskoja mutta joutuikin itse koijatuiksi.


    • Poku89
    • BigBrother

      Niitten opet oli tehneet sellasen pilan että olivat kuuluttaneet keskusradiossa että Antti Tuisku on niillä vieraana liikuntasalissa, kaikki (ala-asteen) oppilaat oli kuulema rynnänneet saliin. Sit ope oli tunnu sinne ja pyytäny et ne huutaa Antin sinne, ja kaikki alko huutaa Anttia lavalle... Kohtapuoliin ope tuli ja sano et aprillia!!!

      • Wow

        ..oli oikeesti siistii, mä voisin kuvitella ton tilanteen meijänki koulussa...:D


    • tiina

      exä juotti joskus kavereittensa kanssa humalaan ja vuorotellen ottivat.

    • minä vain
    • pebtu

      Kaverini sanoi että saako se 5€ jos se pystyy istumaan ihan minne tahansa siitä huoneesta missä olin semmotteeseen paikkaan mihin minä en pysty, kattelin hetken aikaa ympärilleni että mihinköhä se pystyisi että minä en pystyisi, sitten myönnyin okei, sitten kaveri istui minun syliini, no enpä omaan syliin pystynykkää istumaan:D ja kaveri vei 5€

    • huumoriii

      lähetä viesti: TXT2 HUUMORI
      Lyhytnumero: 17211
      Hinta: 2,00 EUR

      • HFhd

        Oltii kerra lomalla hotellissa rovaniemellä;
        oli aamu ja lähtö aika ,ku iskä oli avannu pari kalja pulloo illalla yks puoli täynnä kalja pullo löyty WC;stä(VIHAAN KALJAA XD!)
        serkun kans pumpattiin vähä saippuaa....
        niin ku iskä tuli wc;seen
        kohotti kaljan ja sanoi : Näi tää kalja juuaan!
        ja sylki samantien kaiken altaaseen.....
        eipä enää juo kaljaa.................


    • suurperse

      Meillä tänä vuonna aprillipäivänä 23v esikoispoika huijasi minua, isäänsä katsomalla ikkunasta ulos, nauramalla ja sanomalla, että "Tule isä katsomaan, tuolla pihalla on 2 vaaleanpunaista norsua parittelemassa" ja kun minä, hänen isänsä menin katsomaan niin ulkona oli vain naapurin kissa eikä se paritellut yhtään. Poika nauroi kovasti ja sanoi, että "Aprillia, isi minä puijasin sinua". Minä olin vähän suutuksissa, mutta lepyin kun poika pussasi minua ja pyysi kauniisti alasti silittäen minua samallla tukasta ja sanoen, että "Ole isi kiltti kumpal epäselvä sana lensi takaisin, minä kiltti kumpal kuunkissa puskissa. Isä anna minulle suukko", millä lauseella hän saa minut aina leppymään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe