Naapurini lähti reissuun ja jätti minulle koiran syöttämisen päivittäin. Nyt kysynkin koira ihmisiltä, kun itselläni ei ole noista koirista kokemusta, kuin mitä ennen oli kotona maalla pystykorva, niin kuinka hyvin labratorinnoutaja pärjää 20 asteen pakkasessa kylmässä tarhassa jossa on lautakoppi. Käyn kyllä kerran päivässä sen kanssa lenkillä.
Noutaja pakkasessa?
3
421
Vastaukset
- 1 labbis
Toivottavasti kirjoituksesi on provo.
- kobbi
Ilmoitus eläinsuojeluun tai ota itse koira luoksesi.Kyllä taas ihminen osoittaa oman viisautensa jättämällä koiran pakkaseen.
- Tiinuska5
olet jo ottanut yhteyttä eläinsuojeluvalvojaan!
http://www.sey.fi/elainsuojelu/seyn_elainsuojeluvalvojat/etsi_lahin_valvoja
Tänä vuonna eläinsuojeluvalvojia on työllistäneet mm. juuri nämä pakkaseen jätetyt koirat!
Valvoja ei saa sanoa ilmoiuksen tekijän nimeä eteenpäin. Nykyään ilmoituksen voi tehdä myös netissä.
Suomessa ei ole montaakaan koirarotua, jotka pärjäävät ulkona näillä pakkasilla. En ymmärrä, miksi ihmiset ei tajua sitä!
Noutajat eivät ole missään tapauksessa ulkokoiria!
Ja miksi sellainen ihminen edes ottaa koiran, joka pitää koiraa häkissä?
Menisi itse sinne häkkiin muutamaksi päiväksi näillä pakkasilla varsinkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315226- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833243- 112435
- 282006
- 121937
- 1631836
- 1051332
- 141238
- 1371134