Paksu sormi?

tarviintukea

Minua rupesi kauheasti hävettämään tämä mun paksu ja lyhyt nakkisormi. :( En oo yleensä ollenkaan turhamainen, joten tää on ihan uusi tunne! Tarviin oikeesti vertaistukea tähän! :D Tuntuu, että kaikilla muilla on niin pienet sormukset. Pari kuukautta sitten ostettiin kihlat ja mun 3mm kihlan koko on siis 18,5. Onko se oudon iso koko naisen sormelle?

9

3511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chami

      Heippa!

      Onnea kihlauksestasi ja unohdahan tuo "paksu sormesi" :) Keskity onneesi että olet löytänyt rinnallesi miehen jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi! Miehesi mielestä jokainen sormesi on varmasti rakastettavan kaunis!

    • minullakin

      Onhan tuo kyllä aika paksu naisen nimettömäksi, mutta et sinä oikein omille sormillesi mitään voi. :)

      Omat sormeni ovat lyhyet, keskivertoa kapeammat ja minullakin on haastetta löytää sormuspari (vihkisormus kihlan rinnalle), joka ei tekisi sormistani paksuja. :D Tosin minulla tämä ongelma on omaa mielikuvitustani, sillä minulla menee peukaloon koko 16, joten nimetön on omaasi verrattuna aika rimpula. En pysty edes kuvittelemaan nimettömäsi paksuutta, jos rehellisiä ollaan.

    • mä vaan

      Moi, samanvahvuiset sormet mullakin. Enkä ole koskaan käsiäni hävennyt vaikka isot ja vahvat ovatkin. Ja ei ne siltä näytä, ikinä kukaan ole asiasta huomauttanut ja kaikki aina hämmästyvät jos kerron sormuskoosta. Kädet ovat kuitenkin kivan malliset ja suhteet hyvät. Pidän aika huomiotaherättäviä kynsikoristeluita välillä ja silloin jos kus tulee juttua sormien koosta. Kynnet ovat minulla luonnostaan kauniin malliset ja vahvat, joten helppo saada näyttävät. Eli käsien koosta huolimatta ne näyttävät hyvälle kun sormukset valitsee oikean levyiset ja vahvuiset omiin sormiin, liian hentoset puolipyöreät rinkulat vain korostaa sormien vahvuutta. Samoin olen huomannut että jos kädet hoitamattomat, karheat ja kynnet rosoiset saa itseni häpeämään myös kokoa, tuntuu että arvostelevat katseet johtuisi siitä... Vaikka silloin kun hoidetut, mutta ei esim koristellut kynnet niin näyttää olevan "ihan tavalliset" kädet kaikille.

    • Jos häiritsee

      niin utelijoille voi aina valehdella koon pienemmäksi ja sormuksia ei todellakaan tarvitse riisua kädestä jos joku ne haluaa nähdä, never.
      Terveisiä paksu niveleltä jonka sormukset kilisee sormessa mutta ei vahingossakaan putoa.

      • Hannna_

        Mulla on vielä isompi! Oma sormukseni tulee olemaan kokoa 19. 18,5 oli tiukka. :) Kaikki me ollaan erilaisia et äläpä nyt kanna stressiä moisesta asiasta. :)


    • kulta sepppä

      Mutta mitä sitten. Ei se nyt kuitenkaan mikään tavattoman gigantistinen ole.

    • eda

      Ole iloinen, että sinulla on sentään vähän paksut sormet. :D Itselläni on taas enemminkin Liian ohuet sormet. :s Ja minun kihlasormuksen koko on. 16,0 ja minun kihlatun (miehen) on 17,5 tai 17,0.. :o Minulle tuo 17 oli liian iso nii jouduttii minulle tilaa vähän aikaa sitten ja sain sen eilen. :)

      Ole iloinen sormesi kokosta. Kaikilla on oma koko siihen. :) Toisilla ohuet ja toisilla paksut, mutta se on normaalii.. :)

    • qwrqwwqe

      joo kannattaa kuule olla vaan ilonen paksuista sormistas:D

      ittellä oli kauheita hankaluuksia löytää sormus ku on niin pieni nimetön. me kun mieheni kanssa asutaan täällä susirajan toisella puolella vielä niin koruliikkeessä oli hyvin pieni valikoima pieniä sormuksia. lopulta sitten valitsin sormukseksi koon 15,5 vaikka oli silti reippaasti liian iso(en kuitenkaan halunnut niitä lasten sormuksia:D vaikka olishan se ollu omaperäistä ottaa joku muumisormus).

      tässä nytten vaan odotellaan raskautta että sormet paksunevat ja sormus alkaisi olla sopivan kokoinen:D

      • ...............

        Mulle tuo 15,5 oli sopivankokoinen. Sormukset täällä pikkuliikkeessä olivat niin isoja että pienin koko oli 16 ja sormuksesta joudutaan käsityöllä tekemään oikean kokoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      66
      822
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe