OOo 3.1 poisto

nuubi

haluaisin poistaa OOo 3.1 läppäriltäni mutta se ei poistu tlee vain viesti "please exit openoffice 3.1 and quickstarter before you continue... olen yrittänyt etsiä apua englanninkielisiltä sivuilta utta en osaa käyttää niitä ohjeita. auttakaa joku kiitos

Windows 7 x64 käyttökärjestelmä

10

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      on aina käynnistyvissä ohjelmissa.
      7:sta en ole varma, mutta lieko siinäkin, kuten XP:ssä ja Vistassa:
      Suorita > msconfig > OK > Käynnistys
      Täppä pois OO:lta, koneen sammutus ja käynnistys, OO:n poisto.

    • seonnut arvuuttelija

      päällä tuo quickstarter (pikakäynnistys) ja siksi ei suostu poistumaan

      (tuosta alapalkista sammutat, menet hiirellä OO pikakäynnistyksen päälle, hiiren oikealla saat valinnan "lopeta pikakäynnistys", näin ainakin xp:ssä)

      • nuubi

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri


      • nuubi
        nuubi kirjoitti:

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri

        ok nyt tajusin ton täppä jutun mutta en löydä sieltä OO:ta


      • hölöttäjä2010
        nuubi kirjoitti:

        ok nyt tajusin ton täppä jutun mutta en löydä sieltä OO:ta

        myös nimellä star office tai SOffice tai muu vastaava...



        :)


      • nuubi kirjoitti:

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri

        Oikealla kellon vieressä on sininen kuvake. Vie osoitin kuvakkeen päälle ja paina oikeaa nappia ja sitten exit .

        Toinen tapa on painaa ctrl , alt ja delete
        Tehtävienhallinnasta lopetet prosessit office.exe office.bin
        Sitten poisto.


      • nuubi
        veikkopit kirjoitti:

        Oikealla kellon vieressä on sininen kuvake. Vie osoitin kuvakkeen päälle ja paina oikeaa nappia ja sitten exit .

        Toinen tapa on painaa ctrl , alt ja delete
        Tehtävienhallinnasta lopetet prosessit office.exe office.bin
        Sitten poisto.

        oon yrittäny poistaa käytöstä kaikki ohjelmat tuolta msconfigista mutta ei auttanut taas se sama vitun valitus vaa tulee


      • soffice.exe
        nuubi kirjoitti:

        oon yrittäny poistaa käytöstä kaikki ohjelmat tuolta msconfigista mutta ei auttanut taas se sama vitun valitus vaa tulee

        Tee kuten on neuvottu:
        Paina kolma nappulaa alas Ctrl Alt Delete
        Saat etees valikon, josta valitset Tehtävienhallinta.

        Uudessa ikkunassa näet ylhäällä välilehtiä, Sovellukset, Prosessit... avaa se Prosessit.
        Etsit listasta soffice.exe, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Seuraavaksi valitse soffice.bin, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Sulje Tehtävienhallinta yläkulman ruksista.

        Nyt meet ohjauspaneeliin poistamaan Open Officen.


      • nuubi
        soffice.exe kirjoitti:

        Tee kuten on neuvottu:
        Paina kolma nappulaa alas Ctrl Alt Delete
        Saat etees valikon, josta valitset Tehtävienhallinta.

        Uudessa ikkunassa näet ylhäällä välilehtiä, Sovellukset, Prosessit... avaa se Prosessit.
        Etsit listasta soffice.exe, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Seuraavaksi valitse soffice.bin, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Sulje Tehtävienhallinta yläkulman ruksista.

        Nyt meet ohjauspaneeliin poistamaan Open Officen.

        joo muuten hyvä mut ko ei vaa oo mitää OOo:n prosesseja käynnissä tai mitää muutakaa.En käsitä ku mä en löydä tota openoffice.org 3.1:tä mistää muualta mun koneesta ko vaa ohjauspaneelista siitä mista sen voi poistaa mut ko ei pysty poistaa tulee vaa se vitun "please exit openoffice 3.1 and quickstarter before you continue"... vittu sitte sitä ei voi muuttaa eikä korjaa ku taas se sama laulu.Sitte koitin lataa OOo 3.2 mutta taas se sama vitun laulu ei pysty lataa jos on jo 3.1 mut sitä ei voi poistaa. en tiiä et mikä vittu siin n ja en osaa niit englannin kielisii ohjeita. yks keino ois poistaa joku koodi joku registry key mut en tiiä missä se on.ois ihan kiva jos sais jotai ammattilaisen apua mut en tiiä vaa mistä.et jos tiiätte jonku nii pyytäkää auttaa, kiitos


    • Valmiit ja toimiviksi koetut poisto-ohjeet on ko. ohjelmiston palstalla. Löytynee haulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe