OOo 3.1 poisto

nuubi

haluaisin poistaa OOo 3.1 läppäriltäni mutta se ei poistu tlee vain viesti "please exit openoffice 3.1 and quickstarter before you continue... olen yrittänyt etsiä apua englanninkielisiltä sivuilta utta en osaa käyttää niitä ohjeita. auttakaa joku kiitos

Windows 7 x64 käyttökärjestelmä

10

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      on aina käynnistyvissä ohjelmissa.
      7:sta en ole varma, mutta lieko siinäkin, kuten XP:ssä ja Vistassa:
      Suorita > msconfig > OK > Käynnistys
      Täppä pois OO:lta, koneen sammutus ja käynnistys, OO:n poisto.

    • seonnut arvuuttelija

      päällä tuo quickstarter (pikakäynnistys) ja siksi ei suostu poistumaan

      (tuosta alapalkista sammutat, menet hiirellä OO pikakäynnistyksen päälle, hiiren oikealla saat valinnan "lopeta pikakäynnistys", näin ainakin xp:ssä)

      • nuubi

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri


      • nuubi
        nuubi kirjoitti:

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri

        ok nyt tajusin ton täppä jutun mutta en löydä sieltä OO:ta


      • hölöttäjä2010
        nuubi kirjoitti:

        ok nyt tajusin ton täppä jutun mutta en löydä sieltä OO:ta

        myös nimellä star office tai SOffice tai muu vastaava...



        :)


      • nuubi kirjoitti:

        sori en tajuu tota, tässä vähän lisää:

        Haluaisin poistaa OOo 3.1 koneeltani mutta en osaa kun yritän poistaa sen niin tulee ilmoitus "please exit openoffice 3.1 and
        quickstarter before you continue... len jo sammuttanut OOo 3.1 ja pikakäynnistyksen eikä ole mitää OOo prosesseja käynnissä.
        silti tulee sama valitus.yritin käyttää sen poistoon myös CCleaneria, mutta sama juttu taas jälleen.Olen yrittänyt lukea
        englannin kielisiä ohjeita netistä mutta en osaa käyttää niitä ja muillakin on ilmennyt samaja ongelmia.auttakaa joku kiitos

        Laitteisto:

        käyttöjärejestelmä: x64 Windows 7 home premium
        prosessori: Intel Pentium mobile T4300 tuplaytimellä

        muuta en tiedä laitteistosta.

        tietokoneeni on Acer Aspire 5738Z läppäri

        Oikealla kellon vieressä on sininen kuvake. Vie osoitin kuvakkeen päälle ja paina oikeaa nappia ja sitten exit .

        Toinen tapa on painaa ctrl , alt ja delete
        Tehtävienhallinnasta lopetet prosessit office.exe office.bin
        Sitten poisto.


      • nuubi
        veikkopit kirjoitti:

        Oikealla kellon vieressä on sininen kuvake. Vie osoitin kuvakkeen päälle ja paina oikeaa nappia ja sitten exit .

        Toinen tapa on painaa ctrl , alt ja delete
        Tehtävienhallinnasta lopetet prosessit office.exe office.bin
        Sitten poisto.

        oon yrittäny poistaa käytöstä kaikki ohjelmat tuolta msconfigista mutta ei auttanut taas se sama vitun valitus vaa tulee


      • soffice.exe
        nuubi kirjoitti:

        oon yrittäny poistaa käytöstä kaikki ohjelmat tuolta msconfigista mutta ei auttanut taas se sama vitun valitus vaa tulee

        Tee kuten on neuvottu:
        Paina kolma nappulaa alas Ctrl Alt Delete
        Saat etees valikon, josta valitset Tehtävienhallinta.

        Uudessa ikkunassa näet ylhäällä välilehtiä, Sovellukset, Prosessit... avaa se Prosessit.
        Etsit listasta soffice.exe, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Seuraavaksi valitse soffice.bin, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Sulje Tehtävienhallinta yläkulman ruksista.

        Nyt meet ohjauspaneeliin poistamaan Open Officen.


      • nuubi
        soffice.exe kirjoitti:

        Tee kuten on neuvottu:
        Paina kolma nappulaa alas Ctrl Alt Delete
        Saat etees valikon, josta valitset Tehtävienhallinta.

        Uudessa ikkunassa näet ylhäällä välilehtiä, Sovellukset, Prosessit... avaa se Prosessit.
        Etsit listasta soffice.exe, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Seuraavaksi valitse soffice.bin, klikkaat sitä kerran hiirellä, rivi muuttuu siniseksi, alhaalla näet nappulan
        Lopeta prosessi, klikkaa sitä, vastaa myöntävästi varoitukseen.
        Sulje Tehtävienhallinta yläkulman ruksista.

        Nyt meet ohjauspaneeliin poistamaan Open Officen.

        joo muuten hyvä mut ko ei vaa oo mitää OOo:n prosesseja käynnissä tai mitää muutakaa.En käsitä ku mä en löydä tota openoffice.org 3.1:tä mistää muualta mun koneesta ko vaa ohjauspaneelista siitä mista sen voi poistaa mut ko ei pysty poistaa tulee vaa se vitun "please exit openoffice 3.1 and quickstarter before you continue"... vittu sitte sitä ei voi muuttaa eikä korjaa ku taas se sama laulu.Sitte koitin lataa OOo 3.2 mutta taas se sama vitun laulu ei pysty lataa jos on jo 3.1 mut sitä ei voi poistaa. en tiiä et mikä vittu siin n ja en osaa niit englannin kielisii ohjeita. yks keino ois poistaa joku koodi joku registry key mut en tiiä missä se on.ois ihan kiva jos sais jotai ammattilaisen apua mut en tiiä vaa mistä.et jos tiiätte jonku nii pyytäkää auttaa, kiitos


    • Valmiit ja toimiviksi koetut poisto-ohjeet on ko. ohjelmiston palstalla. Löytynee haulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      296
      2466
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1153
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      79
      1094
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      898
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      819
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    8. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      709
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      704
    10. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      65
      703
    Aihe