kaunein nainen puolangalla

juomukondomi

kuka on kaunein nainen puolangalla.

32

2573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misssss

      terttu brunette tietenkin, vaikka oon kunnan rajamailta. Etsikää nyt sitä toiseksi kauneinta.

    • +++++++++++++

      Paltamon kaunein .

      • vierasmetsästäjä

        Kun kapakista sain mukaani yhen tytön.Silloin illalla näin ja Ennenkaikkea tunsin Ihanaisen immen ,Aamulla kohmelossa ei ihan niinkään


      • silvernagel
        vierasmetsästäjä kirjoitti:

        Kun kapakista sain mukaani yhen tytön.Silloin illalla näin ja Ennenkaikkea tunsin Ihanaisen immen ,Aamulla kohmelossa ei ihan niinkään

        mutta tiedän kuka on kaunein,olin ohikulku matkalla puolangan läpi kesällä,ja kysyin tietä,tummatukkaiselta tytöltä,en koskaan ole nähnyt niin kauniita silmiä,vartaloa,kasvoja ,ja se avoimuus joka puheestas loisti .nomatka jatkui mutta käänyin takaisin jos löytäisin sinut ,mutta ei olit kadonnut,elämäni pahin töppäys kun en kysynyt nimeäsi


      • zumbe
        silvernagel kirjoitti:

        mutta tiedän kuka on kaunein,olin ohikulku matkalla puolangan läpi kesällä,ja kysyin tietä,tummatukkaiselta tytöltä,en koskaan ole nähnyt niin kauniita silmiä,vartaloa,kasvoja ,ja se avoimuus joka puheestas loisti .nomatka jatkui mutta käänyin takaisin jos löytäisin sinut ,mutta ei olit kadonnut,elämäni pahin töppäys kun en kysynyt nimeäsi

        minkä ikäinen oli kyseinen henkilö, minkälainen tyyli,vaatetus.


      • olitko se sinä
        zumbe kirjoitti:

        minkä ikäinen oli kyseinen henkilö, minkälainen tyyli,vaatetus.

        vaatetus oli tavalliset jamekset ja muistaakseni joku hihaton pusero tai semmonen,olin punaisella volvo v70 autolla ja kysyin tietä hyrynsalmelle.


      • zumbe
        olitko se sinä kirjoitti:

        vaatetus oli tavalliset jamekset ja muistaakseni joku hihaton pusero tai semmonen,olin punaisella volvo v70 autolla ja kysyin tietä hyrynsalmelle.

        tarkempi kuvaus


      • silvernagel
        zumbe kirjoitti:

        tarkempi kuvaus

        en muista näin hänet 2 minuuttia


      • Varmaankin ollu
        silvernagel kirjoitti:

        mutta tiedän kuka on kaunein,olin ohikulku matkalla puolangan läpi kesällä,ja kysyin tietä,tummatukkaiselta tytöltä,en koskaan ole nähnyt niin kauniita silmiä,vartaloa,kasvoja ,ja se avoimuus joka puheestas loisti .nomatka jatkui mutta käänyin takaisin jos löytäisin sinut ,mutta ei olit kadonnut,elämäni pahin töppäys kun en kysynyt nimeäsi

        Moelasen Tuulikki se on ollu.


    • erämiesjorma

      Ei puolangalla ole naissia

      • ritke vorresteri

        Tiina-Paavo.


      • No höh
        ritke vorresteri kirjoitti:

        Tiina-Paavo.

        Epäs kun Keijo annikki


      • Jukka-Pirkko
        ritke vorresteri kirjoitti:

        Tiina-Paavo.

        Ei kun Keijo-Annikki


    • äRRä veikkaus

      ärrä tyttö oli aenakin mukawan oloinen ?
      onko jäänyt jo utaan? jrv

    • kokeillut

      Kolmivarttisen kossupullon jälkeen kaikki naiset näyttävät kauniille

    • mieskirpraa

      Öööö entiiä

    • sarana55

      ryhin tanssitalolla oli 70 luvulla toinen toistaan kauniimpia puolankalais tyttöjä.

      • nii kaunis ol hilima

        Heh, ne tytöt työntelee nykyisin rollaattoreita. Vieläkö ovat yhä kauniita?


    • onsehurja1

      ELENA K.

      • naisimmeinen

        Tainnut naiskato käydä puolangalla, kuka sinne korpeen jää saati muuttaa.

        Onko siellä raittiita miehiä ollenkaan, sellaisia aikuisia?


    • linssilutteet

      Onhan täällä, nuokuttaa kun ei näy silimän illoa,,

      • päivystys

        Näin loma-aikaan luulisi edes vilauksen naisista näkevän kun ohi autolla pyyhältävät.
        Sillä sitä jaksaa kesään asti...


    • mennyt mies

      ylä-asteella istui vaalea tyttö jolla oli ruskeat silmät, viereisessä pulpetissa . hän oli kaunis ja ihana.

    • erkkinimimerkki jjj

      En uskalla sannoa ...

    • tiiti67

      Kylläse onse kirjaston tiiti se kaonein naenen ;)

    • froikkarit

      en oo koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa,monen vierestä oon herännyt

      • enminäkää

        ...enkä oo nukkunu...;)


    • tuleemieleen

      Se se yks lonti

    • mustat hiukset.

      sehän on ieva hirsitalossaan koiriensa kanssa..

    • kauniss

      elena

    • En maksanut

      Kaunein nainen muutti ouluun 22.4.1975.
      Nuorempana teki hanketta oulussa "lihakauppiaana", asuu nyt jossain pohjoisessa hyvätuloisen miehensä kanssa.

      • nostalgikko

        eli, jos oli silloin n.20, on tällä hetkellä jotain plus. miinus-60v


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe