kuka on kaunein nainen puolangalla.
kaunein nainen puolangalla
32
2652
Vastaukset
- misssss
terttu brunette tietenkin, vaikka oon kunnan rajamailta. Etsikää nyt sitä toiseksi kauneinta.
- +++++++++++++
Paltamon kaunein .
- vierasmetsästäjä
Kun kapakista sain mukaani yhen tytön.Silloin illalla näin ja Ennenkaikkea tunsin Ihanaisen immen ,Aamulla kohmelossa ei ihan niinkään
- silvernagel
vierasmetsästäjä kirjoitti:
Kun kapakista sain mukaani yhen tytön.Silloin illalla näin ja Ennenkaikkea tunsin Ihanaisen immen ,Aamulla kohmelossa ei ihan niinkään
mutta tiedän kuka on kaunein,olin ohikulku matkalla puolangan läpi kesällä,ja kysyin tietä,tummatukkaiselta tytöltä,en koskaan ole nähnyt niin kauniita silmiä,vartaloa,kasvoja ,ja se avoimuus joka puheestas loisti .nomatka jatkui mutta käänyin takaisin jos löytäisin sinut ,mutta ei olit kadonnut,elämäni pahin töppäys kun en kysynyt nimeäsi
- zumbe
silvernagel kirjoitti:
mutta tiedän kuka on kaunein,olin ohikulku matkalla puolangan läpi kesällä,ja kysyin tietä,tummatukkaiselta tytöltä,en koskaan ole nähnyt niin kauniita silmiä,vartaloa,kasvoja ,ja se avoimuus joka puheestas loisti .nomatka jatkui mutta käänyin takaisin jos löytäisin sinut ,mutta ei olit kadonnut,elämäni pahin töppäys kun en kysynyt nimeäsi
minkä ikäinen oli kyseinen henkilö, minkälainen tyyli,vaatetus.
- olitko se sinä
zumbe kirjoitti:
minkä ikäinen oli kyseinen henkilö, minkälainen tyyli,vaatetus.
vaatetus oli tavalliset jamekset ja muistaakseni joku hihaton pusero tai semmonen,olin punaisella volvo v70 autolla ja kysyin tietä hyrynsalmelle.
- zumbe
olitko se sinä kirjoitti:
vaatetus oli tavalliset jamekset ja muistaakseni joku hihaton pusero tai semmonen,olin punaisella volvo v70 autolla ja kysyin tietä hyrynsalmelle.
tarkempi kuvaus
- silvernagel
zumbe kirjoitti:
tarkempi kuvaus
en muista näin hänet 2 minuuttia
- Varmaankin ollu
silvernagel kirjoitti:
Moelasen Tuulikki se on ollu.
- erämiesjorma
Ei puolangalla ole naissia
- ritke vorresteri
Tiina-Paavo.
- No höh
ritke vorresteri kirjoitti:
Tiina-Paavo.
Epäs kun Keijo annikki
- Jukka-Pirkko
ritke vorresteri kirjoitti:
Tiina-Paavo.
Ei kun Keijo-Annikki
- äRRä veikkaus
ärrä tyttö oli aenakin mukawan oloinen ?
onko jäänyt jo utaan? jrv - kokeillut
Kolmivarttisen kossupullon jälkeen kaikki naiset näyttävät kauniille
- mieskirpraa
Öööö entiiä
- sarana55
ryhin tanssitalolla oli 70 luvulla toinen toistaan kauniimpia puolankalais tyttöjä.
- nii kaunis ol hilima
Heh, ne tytöt työntelee nykyisin rollaattoreita. Vieläkö ovat yhä kauniita?
- onsehurja1
ELENA K.
- naisimmeinen
Tainnut naiskato käydä puolangalla, kuka sinne korpeen jää saati muuttaa.
Onko siellä raittiita miehiä ollenkaan, sellaisia aikuisia?
- linssilutteet
Onhan täällä, nuokuttaa kun ei näy silimän illoa,,
- päivystys
Näin loma-aikaan luulisi edes vilauksen naisista näkevän kun ohi autolla pyyhältävät.
Sillä sitä jaksaa kesään asti...
- mennyt mies
ylä-asteella istui vaalea tyttö jolla oli ruskeat silmät, viereisessä pulpetissa . hän oli kaunis ja ihana.
- erkkinimimerkki jjj
En uskalla sannoa ...
- tiiti67
Kylläse onse kirjaston tiiti se kaonein naenen ;)
- froikkarit
en oo koskaan mennyt sänkyyn ruman naisen kanssa,monen vierestä oon herännyt
- enminäkää
...enkä oo nukkunu...;)
- tuleemieleen
Se se yks lonti
- mustat hiukset.
sehän on ieva hirsitalossaan koiriensa kanssa..
- kauniss
elena
- En maksanut
Kaunein nainen muutti ouluun 22.4.1975.
Nuorempana teki hanketta oulussa "lihakauppiaana", asuu nyt jossain pohjoisessa hyvätuloisen miehensä kanssa.- nostalgikko
eli, jos oli silloin n.20, on tällä hetkellä jotain plus. miinus-60v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773