Miksi lapsia ?

Lasse Lapseton

Minka takia ihmiset teette lapsia? eikö olisi teistäkin paljon kivempaa ja mukavampaa elää tässä juuri kukkaan puhkeavassa keväässä sinkkuna ja lapsettomana? AHH kukaan ei häiritse surffailuja, niinkuin kuuluu seinäntakana tapahtuvan :D. Voi naapurin mies parkaa.... 3 pientä leikki ikäistä lasta ja kireä ja kiukkuinen vaimo, kuin viulunkieli. No thank you perhe-elämälle !!! Olen ONNELLINEN juuri näin. Tervetuloa kesä !!

8

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bour

      Juu totta kai oli mukavempaa elää sinkkuna ja lapsettomana:) Nyt näin kolmen lapsen äitinä ja avovaimona elämässä on jokin sisältö minkä takia elämäni on (lasten parkumisista, yms...pienistä asioista huolimatta) ELÄMISEN ARVOISTA:)

      • Lasse Lapseton

        .. joku vastaa noin. Mutta onko sun mielestä ainoastaan kolmen lapsen kanssa eläminen ainoa tapa elää "ELÄMISEN ARVOISTA" elämää? mmmm, mahdatko itsekkään tota oikein uskoa?!?! Kyllä minä sen tiedan/aavistan, jotta on lapsissa oltava jotain todella "ihanaa ja spesiaalia", kosksa niin paljon heitä tänne duunataan. En minä koita millään muotoa muuta väittääkään. Mutta just toi läppä, että "nyt vasta aloin elämään, kun kuuntelen lapsen itkua 23 tuntia päivässä" alkanut kyllästyttämään.


      • Bour
        Lasse Lapseton kirjoitti:

        .. joku vastaa noin. Mutta onko sun mielestä ainoastaan kolmen lapsen kanssa eläminen ainoa tapa elää "ELÄMISEN ARVOISTA" elämää? mmmm, mahdatko itsekkään tota oikein uskoa?!?! Kyllä minä sen tiedan/aavistan, jotta on lapsissa oltava jotain todella "ihanaa ja spesiaalia", kosksa niin paljon heitä tänne duunataan. En minä koita millään muotoa muuta väittääkään. Mutta just toi läppä, että "nyt vasta aloin elämään, kun kuuntelen lapsen itkua 23 tuntia päivässä" alkanut kyllästyttämään.

        Mutta onko sun mielestä ainoastaan kolmen lapsen kanssa eläminen ainoa tapa elää "ELÄMISEN ARVOISTA" elämää?

        Vastaus: Kyllä on. Tosin ethän sinä Lapseton ihminen sitä ymmärrä:). Sinä olet onnellinen ilman lapsia ja ilm. puolisoa, minä olen onnellinen mieheni ja lasten kanssa :)

        Mutta just toi läppä, että "nyt vasta aloin elämään, kun kuuntelen lapsen itkua 23 tuntia päivässä" alkanut kyllästyttämään.

        Vastaus: En kyllä muista niin sanoneeni:) Jos lapseni itkisi 23 tuntia vuorokaudessa jokin olisi pahasti vialla ja lapseni olisi viety lääkäriin:)

        Tosin eihän Lapseton ihminen ymmärrä Perheellisten valintoja :)


      • Lasse Lapseton
        Bour kirjoitti:

        Mutta onko sun mielestä ainoastaan kolmen lapsen kanssa eläminen ainoa tapa elää "ELÄMISEN ARVOISTA" elämää?

        Vastaus: Kyllä on. Tosin ethän sinä Lapseton ihminen sitä ymmärrä:). Sinä olet onnellinen ilman lapsia ja ilm. puolisoa, minä olen onnellinen mieheni ja lasten kanssa :)

        Mutta just toi läppä, että "nyt vasta aloin elämään, kun kuuntelen lapsen itkua 23 tuntia päivässä" alkanut kyllästyttämään.

        Vastaus: En kyllä muista niin sanoneeni:) Jos lapseni itkisi 23 tuntia vuorokaudessa jokin olisi pahasti vialla ja lapseni olisi viety lääkäriin:)

        Tosin eihän Lapseton ihminen ymmärrä Perheellisten valintoja :)

        ..toikin on et, "Tosin eihän Lapseton ihminen ymmärrä Perheellisten valintoja :)"

        Mutta en voi muuta kuin sanoa, jotta olet onnellinen ihminen näköjään äitinä ja puolisona, ONNEA !! Yleensä perheenäidit ja isät, joita tapaan, eivät todellakaan näytä olevan kovinkaan onnellisia. Mutta näköjään poikkeuksia on olemassa.. Hyvä niin !

        Hyvää kesää sun perheellesi ja voikaa hyvin.


      • Bour
        Lasse Lapseton kirjoitti:

        ..toikin on et, "Tosin eihän Lapseton ihminen ymmärrä Perheellisten valintoja :)"

        Mutta en voi muuta kuin sanoa, jotta olet onnellinen ihminen näköjään äitinä ja puolisona, ONNEA !! Yleensä perheenäidit ja isät, joita tapaan, eivät todellakaan näytä olevan kovinkaan onnellisia. Mutta näköjään poikkeuksia on olemassa.. Hyvä niin !

        Hyvää kesää sun perheellesi ja voikaa hyvin.

        Toivotan sinulle myös aurinkoista kesää:)


    • Mamma

      Just joo. Olen ollut sinkku ja nyt olen onnellinen näin äitinä ja avovaimona, kyllä sitä kuule äitikin pääsee tuulettumaan :), mutta on sitä muutakin tekemistä...huoh...onneksi :)! Ja fiksumpaakin...ei oikein jaksais enää kiinnostaa toi välillä niin tylsäkin sinkkuelämä...mutta kaikkilla omat valintansa :)! Hyvää kevättä sinulle...me ruvetaan tutkimaan kevään ihmeitä todellakin ihmeitä...mitä ei niin sinkkuna enää ihmetellyt tai ajatellut liiemmin mm. kukkia ja luontoa...oppii taas elämään lapsen silmin...ja ei mielessä pyöri teerassit yms. Tämä on kuule kivaa...monien terassi keväiden jälkeen on OIKEASTI jotain sisältöä...saa katsoa, kun lapsi kehittyy jne. Mutta etköhän sinäkin joskus niitä hankia ja ymmärrä, että tämikin on nauttimista.

      • Lasse Lapseton

        "ei oikein jaksais enää kiinnostaa toi välillä niin tylsäkin sinkkuelämä"


        :D hehehehehehehehehehehhe no jaa.. ei ainakaan musta oo vielä tylsältä tähänpäivään mennessä tuntunut...

        "Mutta etköhän sinäkin joskus niitä hankia " No thanks!! :D :D :D :D Nyt kamat kassiin ja Malagalle... hiiop.. hyvää kesää kaikille !!

        HELSINKI-MALAGA-HELSINKI


      • Liisa Lapseton
        Lasse Lapseton kirjoitti:

        "ei oikein jaksais enää kiinnostaa toi välillä niin tylsäkin sinkkuelämä"


        :D hehehehehehehehehehehhe no jaa.. ei ainakaan musta oo vielä tylsältä tähänpäivään mennessä tuntunut...

        "Mutta etköhän sinäkin joskus niitä hankia " No thanks!! :D :D :D :D Nyt kamat kassiin ja Malagalle... hiiop.. hyvää kesää kaikille !!

        HELSINKI-MALAGA-HELSINKI

        Mmm...mäkin oon törmänny vaan niihin,ketä on NIIIIN väsähtäneitä parkuviin lapsiinsa...sitten oikein suositellaan lapsen tekoa...oih ja voih..kuinka on niin autuas olo kun ei tartte kuunnella parkuvia ja ällöttävälle kakalle ja oksennukselle haisevia taaperoita,joista on vaan huolta ja murhetta viimeistään silloin kun koulutielle astuvat..jos niistä ei ois huolta ja murhetta niin tuskin kukaan kirjoittelis täällä ja kyselis neuvoja ongelmiinsa.Juu..onhan niistä iloakin niistä lapsista...varsinkin silloin kun isi ja äiti ovat ensin ITSE kasvaneet aikuisiksi ja nähneet vaivaa kasvattaa lastaan OIKEALLA tavalla-sellaisella tavalla joka EI aiheuta huolta ja murhetta...Lasse Lapseton-pysyttele lapsettomana niin kauan kuin huvittaa-et tule silloin yhtä kateelliseksi ja elämäänsä turhautuneeksi kakkavaippojen vaihtajaksi...ja saat kyllä rahasi muutenkin kulumaan ja voit nauttia elämästäsi kun saat olla ja mennä ja mastkustella...se vaatii tiettyä itsekkyyttä...niinhän jokainen ylpeä äiti ja isäkin osoittavat tiettyä itsekkyyttä lapsensa puolesta....kyynärpää taktiikalla vaan muillekin paasaamaan lapsiperheen ihanuudesta ja autuudesta...nauttien siellä kotimökkinsä seinien sisällä kun muut nauttivat kesästä ja vapaudesta...ah,on se niiiiin ihanaa... :))
        PS Pidän lapsista ja lapset pitävät minusta-en ole ihmis-suhde köyhä...ihmiset nääs jaksavat seurustella kanssani ja jutella ihan oikeistakin asioista,koska olen lapseton.Minua taas ei paljon kiinnosta kakkavaippojen vaihtelu ja ihottumat,visvasyylät ja muut iljetykset..näitähän nämä keskustelunaiheet pääasiassa ovat kun lapsellisten kanssa ollaan tekemisissä.Siinä heidän elämänsä tarkoitus.Minun tarkoitukseni on olla,elää ja nauttia :))Iloista kesää-kakan hajua saa ihan ilmaiseksikin haistella :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe